Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مهر»
2024-05-03@22:34:14 GMT

هدف مس رفسنجان کسب رتبه تک رقمی است

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۶۷۶۶

هدف مس رفسنجان کسب رتبه تک رقمی است

به گزارش خبرنگار مهر، محمد ربیعی جمعه شب پس از برتری سه بر دو مس رفسنجان مقابل تراکتور در نشست خبری اظهار داشت: به تیم تراکتور خسته نباشید می گویم زیرا تیم ریشه‌داری است و هواداران پرشوری دارد. همچنین به بچه‌های خوب مس رفسنجان هم تبریک می گویم.

وی افزود: فوتبالی که پنج گل دارد برای بینندگان رضایت بخش است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کیفیت بازی در برخی مواقع خیلی بالا بود تیم تراکتور هم نسبت به گذشته با تغییراتی مقابل ما ظاهر شد. در نیمه اول با وجود اینکه یک گل جلو افتادیم؛ شرایط خیلی مساعد نبود اما در نیمه دوم ریتم خیلی درست‌تری نسبت به بازی حریف داشتیم اما دو گل روی اشتباهات خودمان دریافت کردیم.

وی ادامه داد: از اینکه توانستیم به بازی برگردیم و پیروزی را نصیب خودمان کنیم خوشحالم. قطعاً کار زیاد داریم و باید روی نقاطی که ممکن است ضریب خطای تیمی ما را کمتر کند بیشتر کار کنیم. دغدغه‌ها و مشکلات فراوانی داریم که هیچ وقت آنها را بیان نکردیم. سعی کردیم با سعه‌صدر روی همه این موارد به ریتم خود ادامه بدهیم.

سرمربی مس رفسنجان درباره دلیل خروج زودهنگام گادوین منشأ و مجید علیاری در دقیقه ۵۵ تا ۶۵ از زمین و عملکرد خوب فراز امامعلی و محمدرضا سلیمانی پس از ورود به زمین، گفت: بین دقیقه ۵۵ تا ۶۵ که می‌گوئید ۱۰ دقیقه فاصله است؛ با این دیدگاه این دو بازیکن را حدود دقیقه ۷۰ بیرون آوردم. این سوال کاملاً غلط است اما به آن پاسخ می‌دهم؛ ریتم و برنامه‌ای برای نفرات جلوی خود داشتیم که منشأ و علیاری خیلی خوب آن را انجام دادند وقتی دیدیم فشار تیم حریف میزان بازی پخش کردن و توپ‌رسانی تراکتور در عقب زمین بیشتر می‌شود سعی کردیم فشار را از بالا نگه داریم در آن دقایق منشأ و علیاری خسته شده بودند و مجبور بودیم عقب‌نشینی کنیم اما برای نگه داشتن بازی در زمین حریف محمدرضا سلیمانی و فراز امامعلی را اضافه کردیم که هر دو بازیکن خوب کار کردند.

وی افزود: در گذشته هم گفتم نفرات خوبی در خط جلو داریم که به وقتش از همه آنها استفاده می‌کنیم. احتمال دارد در یک بازی هم منشأ را دقیقه ۷۰ به زمین بیاوریم این موضوع بستگی به این دارد برای یک مسابقه چه چیزی را احتیاج داریم.

ربیعی ادامه داد: اتفاقی که فصل گذشته افتاد امروز هم تکرار شد و آن هم باز شدن پای امامعلی به گلزنی است این پسر را خیلی دوست دارم و خوشحالم به زمین آمد و کارش را درست انجام داد. مانند کاری که سال گذشته که پس از ورود به بازی مقابل ماشین‌سازی انجام داد و گلزنی کرد امروز هم این کار را انجام داد.

روی مس رفسنجان فشار نگذارید

سرمربی تیم فوتبال مس رفسنجان در مورد اینکه توقعات مردم استان کرمان از مس رفسنجان به دلیل ۴ پیروزی اخیر این تیم زیاد شده است، گفت: به توقعات احترام می‌گذارم اما کار خودمان را انجام می‌دهیم دیدار بعدی ما مقابل فجر سپاسی است و فقط به آن فکر می‌کنیم اگر قرار باشد فشار و بار را روی مس رفسنجان زیاد کنید خودتان ضربه می‌خورید. روز اول هم گفتم هدف ما در این فصل کسب رتبه تک‌رقمی است. در سال اول هدف من بقای تیم در لیگ برتر بود که با لطف خدا این بقا همراه با کسب رتبه تک‌رقمی رقم خورد.

ربیعی یادآور شد: من و تیمم کارمان را انجام می‌دهیم توقعات هواداران به جا است و از این موضوع خوشحالیم که توانستیم برای آنها توقع ایجاد کنیم اما نباید از آن طرف بام بیفتیم باید کارمان را انجام داده بازی به بازی جلو برویم و هدف‌گذاری‌مان هم مشخص است.

سرمربی مس رفسنجان تاکید کرد: روی مس رفسنجان فشار نگذارید مشکلاتی داریم که صحبت کردن در مورد آنها از این قاعده خارج است.

وی ادامه داد: از نتایج مس خوشحال هستم به هواداران و مردم تبریک می‌گویم و از این موضوع خوشحالم که امشب مقداری حال مردم رفسنجان و کرمان خوب است.

ربیعی گفت: امکان دارد ۴ برد متوالی تبدیل به باخت متوالی شود که این اتفاق هم رخ داد اما به دلیل شناختی که در مجموعه از هم داشتیم پای ثبات‌مان ماندیم جایگاه امروز مس رفسنجان حاصل یک حرکت سه ساله است.

وی بیان کرد: این تیم چندین سال در لیگ یک رتبه دو رقمی داشت اما به قهرمان آن رقابت‌ها تبدیل شد. وقتی هم به لیگ برتر آمد در سال اول رتبه تک‌رقمی به دست آورد این روند رو به جلوست اما توقع ایجاد کردن خیلی زود است. قرار هم نیست چنین اتفاقی بیفتد.

ربیعی با بیان اینکه بازی به بازی جلو می‌رویم و اختلاف تیم‌ها در جدول خیلی به هم نزدیک است، افزود: از اینکه تیمم نسبت به قبل بازی‌های بهتری انجام می‌دهد خوشحال هستم و به بازیکنان می‌گویم از فوتبال لذت ببرید و دنبال نتیجه نباشید آنها باید وظیفه تاکتیکی خود را به درستی انجام بدهند که نسبت به قبل این اتفاق اکنون در مس رفسنجان می‌افتد.

وی ادامه داد: حسن جعفری به عنوان یک بازیکن باتجربه دقیقه ۸۷ به زمین رفت اما دیدید با چه اراده و جسارت و قدرتی وارد زمین شد، به این می‌گویند بزرگی کردن. اکنون بازیکن ما برای همدیگر می‌میرند و مهم نیست چه کسی بازی می‌کند آنها امنیت تیمی دارند وظیفه‌ام بود چنین کاری در مس انجام بدهم.

کار سختی در زمین حافظیه مقابل تیم فجر داریم

وی در خصوص اینکه چه برنامه‌هایی برای بازی کردن تیمش در زمین بی‌کیفیت ورزشگاه حافظیه شیراز مقابل فجر شهید سپاسی دارد گفت: بازی بسیار سختی است و کار سختی در زمین حافظیه مقابل تیم فجر داریم.

ربیعی در خصوص مصدومیت میثم تیموری پس از برخورد تابلو تبلیغاتی نیز توضیح داد: میثم قبل از برخورد به تابلو دچار پیچیدگی مچ پا شد و آسیب دید در هفته‌های اخیر بسیار خوب کار کرده و پس از تورم پایش عکسبرداری می‌کند امیدوارم مشکل خاصی نداشته باشد. از صمیم قبل آرزو می‌کنم تیموری‌، قائم اسلامی‌خواه و محمد انصاری به بهبودی برسند. همیشه بازیکنانی که به دلیل زحمت کشیدن برای مس رفسنجان مصدوم می‌شوند در اولویت قرار می‌دهیم. ضمن نگهداری آنها باید احترامشان را حفظ کرده و شرایط خوبی برای آینده‌شان رقم بزنیم.

سرمربی مس رفسنجان در پاسخ به این سوال که در خصوص اینکه تیمش در ۴ هفته ابتدایی فقط ۴ امتیاز گرفت و به دلیل به اوج رسیدن مس رفسنجان در ۵ بازی اخیر ۱۳ امتیاز گرفته‌اند نیز گفت: تیم ما همچنان کار دارد اما ریتم بهتری از قبل دارد. به دلایلی دیدارهای دوستانه کمی داشتیم ۱۰ روز زودتر همه به سرچشمه آمدیم همه این عوامل در شروع نه چندان خوب‌مان تأثیر گذاشت اما مس رفسنجان رفته رفته بهتر می‌شود.

نگران زمین سرچشمه هستم

وی گفت: هنوز هم درگیری‌هایی داریم واقعاً نگران زمین سرچشمه هستم روزی که اینجا آمدیم این زمین کیفیت بهتری داشت اما اکنون چمن آن زرد و سوخته شده است. در این زمین تمرین و بازی می‌کنیم تیمی در سطح لیگ برتر امکانات سخت‌افزاری بهتری می‌خواهد. مسئولان باشگاه تلاش مجدانه‌ای انجام می‌دهند و ان‌شاءالله هر چه سریع‌تر بتوانیم به رفسنجان برگردیم و در شأن این شهر فوتبال بازی کنیم.

ربیعی درباره عملکرد داور این دیدار نیز گفت: متأسفانه بازی کارت زرد زیادی داشت اما داوری خیلی خوب بود. داور نزدیک به صحنه و مسلط به کار بود. بیشتر کارت‌هایی هم که به بازیکنان ما داد درست بود البته در برخورد مهرداد رضایی با بازیکن تراکتور چیزی اتفاق نیفتاد که کارت زرد داشته باشد. با وجود اینکه خیلی از صحنه‌ها خطا به نفع تراکتور گرفت و با وی اختلاف نظر داشتیم اما خوب و مسلط داوری کرد.

سرمربی مس رفسنجان در مورد دیدار جام حذفی مس رفسنجان مقابل تراکتور و اینکه آیا برنامه‌ای برای جلوگیری از تکرار گل خوردن از این تیم دارد نیز گفت: در جای خودش به این موضوع فکر می‌کنیم تراکتور تیم خوبی است و مهره‌ها و کادر فنی خوبی هم دارد جدا از سرمربی خارجی‌اش حسین خطیبی و وحید فاضلی مربیان فهمیده و کار بلدی هستند. کاظم محمودی هم سرپرست خوبی است اما کارمان امروز با تراکتور تمام شد و باید به دیدار بعدی فکر کنیم فاصله مسابقات خیلی به هم نزدیک است و این موضوع و جابه‌جا شدن تیم کارمان را سخت می‌کند اما باید ریکاوری مناسبی برای دیدار با فجر سپاسی داشته باشیم.

کد خبر 5372320

منبع: مهر

کلیدواژه: محمد ربیعی فوتبال لیگ برتر فوتبال ایران تيم مس رفسنجان باشگاه مس رفسنجان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت روز پرستار کرمانشاه سانحه تصادف گرگان عکس استانها سیدابراهیم رئیسی خرم آباد سرمربی مس رفسنجان مس رفسنجان رتبه تک رقمی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان

به گزارش ورزش سه، مس در نیم‌فصل اول رقابت‌های لیگ برتر با ۱۵ امتیاز از ۱۵ بازی و‌ ۸ شکست یکی از گزینه‌های جدی سقوط بود اما در نیم فصل دوم کاملا متفاوت ظاهر شده و در ۱۰ بازی ۱۶ امتیاز به دست آورده و سومین تیم برتر لیگ در این نیم‌فصل است. آنها به همراه هوادار و پیکان با ۱۵ گل زده تا قبل از بازی امروز پرسپولیس و سپاهان بهترین خط حمله نیم فصل دوم را در اختیار دارند.
مس همچنین در ۱۳ بازی گذشته خودش در لیگ و جام حذفی هرگز شکست نخورده و همچنان فرصت دارد در پنج بازی باقیمانده موقعیت خودش را در جدول بهبود بخشد.
نارنجی‌پوشان که در بازی‌های دور رفت مقابل گل‌گهر، استقلال تهران، تراکتور و شمس‌آذر شکست خورده بودند در دور برگشت مقابل هر چهار تیم به تساوی دست یافتند.
رکورد شکست‌ناپذیری مس در ۱۳ بازی و ۱۳۲ روز در تاریخ این باشگاه از زمان حضور در لیگ برتر سابقه نداشته و تیم نویدکیا همچنان این رکورد را بهبود می‌بخشد.

دیگر خبرها

  • حامد لک یاد پرسپولیس افتاد!(عکس)
  • گزارش: تیم مسعود به سه امتیازی رتبه تک رقمی رسید
  • دانشگاه تهران رتبه اول همکاری‌های بین‌المللی را دارد
  • رتبه اول اصفهان در میزان جاده‌های دو بانده/ جذب قیر منوط به عملکرد بافت فرسوده است
  • نبوغ ستاره‌ اسپانیایی در خدمت مرد یونانی!
  • سیزدهمین بازی بدون شکست مس رفسنجان
  • ببینید | خلاصه بازی مس رفسنجان ۱ - گل گهرسیرجان ۱
  • شکست ناپذیری نویدکیا در دربی کرمان دو رقمی شد
  • اردبیل در رتبه اول رده‌بندی مولدسازی کشور قرار گرفت
  • حل مشکل 50 ساله ساکنان قشم/ در سفر رئیس قوه قضائیه