Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-05-02@02:11:08 GMT

پزشک خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۶۸۰۷

پزشک خوزستانی بر اثر ابتلا به کرونا درگذشت

آفتاب‌‌نیوز :

فرهاد ابول نژادیان رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز روز جمعه ضمن اظهار تاسف بابت این ضایعه بیان کرد: پزشک متخصص بیهوشی، سرکار خانم "مژگان فرخ پی" بعد از چند روز تحمل رنج ناشی از ابتلا به کووید ۱۹ به دیدار حق تعالی شتافت.

وی افزود: در روز بزرگداشت حضرت زینب (س) و تجلیل از خدمات قشر ایثارگر پرستار، جامعه پزشکی استان خوزستان در غم از دست دادن همکاری شریف عزادار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز ضمن تسلیت به خانواده دکتر فرخ پی، همکاران و عموم جامعه پزشکی خوزستان برای روح بلند آن مرحومه از درگاه پروردگار متعال طلب رحمت و غفران واسعه کرد.

رییس دانشگاه علوم پزشکی اهواز امروز جمعه از فوت یک بیمار کرونایی طی شبانه روز گذشته در خوزستان خبر داد.

چندی پیش نیز دکتر "منصور کریمی بابا احمدی" از پزشکان متعهد خوزستان به علت ابتلا به کرونا جان خود را از دست داد.

در شهرستانهای زیر پوشش دانشگاه علوم پزشکی اهواز در استان خوزستان تاکنون ۶ پرستار مدافع سلامت بر اثر ابتلا به کرونا جان خود را از دست داده اند.

سیدمحمد علوی رییس مرکز بهداشت خوزستان نهم آذرماه از ثبت ۹ هزار و ۵۴۹ مورد مرگ ناشی از کرونا طی ۲۲ ماه گذشته در خوزستان خبر داد.

اکنون تمام شهرستان خوزستان در وضعیت آبی کرونایی هستند.

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: پزشک کووید ۱۹ کرونا دانشگاه علوم پزشکی اهواز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور

دریافت 20 MB

به گزارش خبرنگار مهر، دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران امروز با حضور انسیه خزعلی معاون رییس جمهور، قاسم عمو عابدینی معاون وزارت علوم تحقیقات و فناوری، محمد مقیمی رییس دانشگاه تهران و زهرا ناظم بکایی رییس دانشگاه الزهرا افتتاح شد.

رییس دانشگاه تهران در این مراسم با اعطای حکمی انسیه خزعلی معاون رییس جمهور را به عنوان عضو وابسته هیات علمی و عضو هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی و منصوب کرد.

خزعلی در واکنش به این حکم گفت: من هیچ مسئولیتی را اگر نتوانم کار کنم قبول نمی کنم.

محمد مقیمی، همچنین جمیله علم الهدی عضو هیات علمی دانشگاه شهید بهشتی و همسر رییس جمهور را به عنوان عضو دیگر هیات اجرایی جذب هیات علمی دانشکده علوم خانواده دانشگاه تهران معرفی کرد.

در ادامه رییس دانشگاه تهران فاطمه یزدیان دانشیار دانشکدگان علوم وفناوری های میان رشته ای را به ریاست این دانشکده منصوب کرد.

کد خبر 6094351

دیگر خبرها

  • حکم رییس دانشگاه تهران برای همسر و معاون رییس جمهور
  • ۵ مصدوم در پی انحراف از جاده خودرو در محور آبادان به اهواز
  • رضا شیخی درگذشت
  • همکاری دانشکده آب اهواز در حل چالش‌های زیست محیطی خوزستان
  • مراجعه روزانه ۴۰۰ بیمار چشمی به بیمارستان امام (ره) اهواز
  • رییس هیات اجرایی سی‌امین جشنواره علوم پزشکی رازی منصوب شد
  • بهره‌برداری از بیمارستان رزن نیازمند اهتمام دانشگاه علوم پزشکی
  • علت فوت پزشک متخصص در جهرم چه بود؟
  • مراجعه بیش از ۱۰۰۰ بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان
  • مراجعه بیش از یک هزار بیمار تنفسی به مراکز درمانی خوزستان