Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: وقتی هوادران نفت را دیدم خیلی خوشحال شدم و هیچ اعتراضی هم به ناظر نداشتیم و این بر جدابیت مسابقه افزود.

به گزارش خبرنگار برنا از اهواز، مهدی تارتار امشب(جمعه 19 آذر ماه 1400) با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه درست است که بودن هواداران و لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه به نفع تیم ما نبود، اما وقتی آنها را دیدم که استقبال کردند، آرزو کردم روزی برسد که هواداران دوباره به استادیوم‌ها بیایند، اظهار کرد: وقتی هوادران نفت را دیدم خیلی خوشحال شدم و هیچ اعتراضی هم به ناظر نداشتیم و دوست داشتیم هوادارها باشند تا مسابقه جذاب‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه هر دو تیم برای بردن تلاش کردند، گفت: نیمه اول مسابقه پایاپای بود که روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و گل به خودی هم بود و تمام توپ از خط رد شد که امیدوارم کارشناسی شود و داور اشتباه نکرده باشد زیرا حق به حق دار رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه در نیمه دوم با شناختی که پیدا کردیم بیشتر از یک جناح حمله کردیم، افزود: تا قبل از اینکه گل تساوی را بزنیم، کمی بی نظم بودیم ولی در ادامه موقعیت‌های بهتری نسبت به نفت داشتیم. نفت هم روی یک ایستگاهی خوب عمل کرد و توپ به تیرک خورد و می‌توانستند برنده دیدار شوند.

تارتار در پایان بیان کرد: در این مسابقه فقط دو گل  به ثمر رسید اما رقابت جذاب بود و آنهایی که در ورزشگاه بودند و از تلویزیون مسابقه را دیدند لذت بردند.

لازم به ذکر است که این دیدار با نتیجه یک بر یک به پایان رسید./انتهای پیام

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا نفت نفت مسابقه کارشناسی ذوب آهن رقابت تلویزیون لیگ برتر فوتبال ایران مهدی تارتار ذوب آهن اصفهان برنا خوزستان نفت مسجدسلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۶۸۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان

به گزارش خبرگزاری مهر، روابط عمومی شرکت واحد اتوبوسرانی تهران با صدور اطلاعیه‌ای، از خدمات حمل و نقلی ناوگان این شرکت به تماشاگران مسابقه فوتبال بین تیم های پرسپولیس تهران و سپاهان، خبر داد.

بر اساس این گزارش، ناوگان اتوبوسرانی برای رفاه حال تماشاگران این مسابقه که ساعت ۱۹:۳۰ روز چهارشنبه ۱۲ اردیبهشت ماه در ورزشگاه بزرگ آزادی برگزار می شود، با اختصاص اتوبوس های مورد نیاز، تماشاگران را از ورزشگاه آزادی به پایانه آزادی و ایستگاه مترو مربوطه، منتقل می‌کنند.

همچنین عوامل نظارتی این شرکت در محل مستقر خواهند بود و ناوگان اتوبوسرانی تا انتقال آخرین تماشاگر، نسبت به ارائه خدمات حمل و نقلی اقدام می‌کنند.

کد خبر 6092994 فائزه نجارزادگان

دیگر خبرها

  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • کفش طلای اختصاصی برای قوی سپید!
  • حسینی در تبریز استقلال را تنها نگذاشت
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • دلهره‌های سرمربی پرسپولیس در آستانه نبرد با سپاهان
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان