Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «آفتاب»
2024-04-27@06:14:19 GMT

تساوی فولاد و نساجی

تاریخ انتشار: ۱۹ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۷۰۵۰

تساوی فولاد و نساجی

آفتاب‌‌نیوز :

در این بازی که امروز (جمعه) و از ساعت ۱۸در استادیوم شهدای فولاد آغاز شد تیم های فولاد خوزستان و نساجی مازندران به مصاف هم رفتند.

آیاندا پاتوسی در دقیقه ۱۶ برای فولاد گلزنی کرد تا نیمه نخست شاگردان نکونام با پیروزی به رختکن بروند. با شروع نیمه دوم بازیکنان نساجی با هدف جبران نتیجه به میدان آمدند و حسن نجفی در همان دقایق ابتدایی نیمه دوم موفق شد نتیجه را جبران کند تا هر دو تیم پس از ۹۰ دقیقه تلاش به تساوی یک بر یک رضایت دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ساسان انصاری، سینا شاه عباسی، محمد آبشک و حمید بوحمدان از فولاد و علیرضا حقیقی از نساجی در این بازی از بیژن حیدری کارت زرد دریافت کردند. با این بازی هفته نهم رقابت های لیگ برتر فوتبال ایران به پایان رسید.

ترکیب فولاد:

احسان مرادیان، میلاد بدرقه، مهران درخشان مهر، سینا شاه عباسی، صالح حردانی، حمید بوحمدان، محمد آبشک، آیاندا پاتوسی (۵۹- محمدرضا عباسی)، ساسان انصاری (۵۹- صابر حردانی)، محمد قاسمی نژاد و لوسیانو پریرا
سرمربی: جواد نکونام

ترکیب نساجی مازندران:
علیرضا حقیقی، احسان قهاری (۴۶- کریم اسلامی)، حامد شیری، مرتضی منصوری، امیرمهدی جانملکی، اکبر صادقی، ایوب کلانتری، مهرداد عبدی، حسن نجفی، مسعود شجاعی و رضا جعفری (۶۷- شاهین طاهرخانی)
سرمربی: ساکت الهامی

منبع: خبرگزاری ایرنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: لیگ برتر فوتبال فولاد خوزستان نساجی مازندران

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها

به گزارش خبرنگار مهر، دیدار تیم‌های فوتبال مس کرمان و چادرملو اردکان از ساعت ۱۷:۴۵ امروز جمعه در یک هشتم نهایی جام حذفی فوتبال کشور پیگیری شد.

نیمه اول این دیدار با تساوی بدون گل به پایان رسید تا دو تیم لیگ یکی برای رسیدن به جمع هشت تیم پایانی در ۴۵ دقیقه دوم تلاش کنند.

کد خبر 6089294

دیگر خبرها

  • تیم فوتبال سپاهان راهی یک چهارم نهایی شد
  • آقای گل سپاهان را راهی یک چهارم نهایی کرد
  • تساوی ملوان و سایپا در ۹۰ دقیقه/ کار به وقت های اضافه کشیده شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد
  • ایران فینالیست جام ملت‌های فوتسال آسیا شد/ رستگاری در ضربات پنالتی
  • تساوی کسل کننده ملوان و سایپا در نیمه اول
  • تساوی بدون گل در نیمه اول‌ لیگ یکی ها
  • اولین فینالیست جام ملت‌های آسیا مشخص شد
  • جام حذفی ایران؛ هفت قهرمان به راه خود ادامه می‌دهند
  • تساوی مس و پیکان در ۹۰ دقیقه/ انتخاب پیروز بازی در وقت های اضافه