Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/لرستان نماینده ولی‌فقیه در لرستان گفت: ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان وجود دارد

حجت‌الاسلام سیداحمدرضا شاهرخی در جلسه شورای اداری لرستان که امروز ۱۹ آذرماه با حضور ریاست جمهوری اسلامی ایران برگزار شد، اظهار کرد: هر کار و فعالیتی با امید به موفقیت شروع و به پایان می‌رسد چراکه با امید به موفقیت است که می‌توان به مقصد نهایی رسید.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به اینکه فعالیت‌های مختلف اقتصادی، اجتماعی و فرهنگی بدون امید به موفقیت راه به‌جایی نمی‌برد، تصریح کرد: امید به موفقیت موتور محرکه‌ای است که باعث می‌شود کسانی که دل داده به آرمان‌های انقلاب هستند، مستحکم بایستند و مردم لرستان در ایستادن پای ارزش‌های انقلاب اسلامی پیشینه تاریخی دارند.

شاهرخی با تأکید بر اینکه حرکت انبیا، ائمه اطهار تا انقلاب اسلامی با امید به موفقیت و رسیدن به آرمان‌ها محقق شده است، خاطرنشان کرد: خط رسانه‌ای دشمن تلاش می‌کند ناامیدی و عدم توان داخل را به جامعه القا کند اما در اموری که متکی به توان داخل شدیم توانستیم موفق باشیم.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان، اصلاح نظام مالیاتی، مالیات بر خانه‌های خالی، تسهیل صادرات و واردات، جلوگیری کالاهای خارجی و لوکس می‌تواند به روند حمایت از تولید ملی کمک کند، اضافه کرد: داشته‌های لرستان بیش از کاستی‌ها است و با تغییر نگاه دولت می‌توان آینده‌ای روشن برای استان رقم بخورد.

وی با اشاره به اینکه لرستان نیازمند تغییر نگاه است و پیشرفت لرستان را می‌توان در چهار محور تعریف کرد، افزود: نخستین مولفه‌ای که می‌تواند به توسعه لرستان کمک کند تکمیل سدهای در حال ساخت به‌ویژه سد معشوره است.

شاهرخی با تأکید بر اینکه مؤلفه دومی که به توسعه لرستان منجر می‌شود، بیان کرد: احیای کارخانه‌ها و صنایع تعطیل‌ شده است چراکه ۲۰ هزار میلیارد تومان صنایع راکد در استان لرستان وجود دارد.

نماینده ولی‌فقیه در لرستان عنوان کرد: نگاه به هنر فاخر، مساجد نیمه‌تمام، مصلی‌ها، توجه به کانون‌های قرآن و عترت و مراکز مردم نهادی که با اعتبارات شخصی مدیریت می‌شود مولفه‌ای است که می‌تواند آینده خوبی برای استان رقم بزند.

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی سیاسی جمهوری اسلامی ایران انقلاب اسلامی سد معشوره انقلاب اسلامی لرستان نماینده ولی فقیه در لرستان امید به موفقیت

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۱۷۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است

وزیر کشور گفت: از ابتدای دولت سیزدهم در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و این اقدام استاندار برای حمایت از تولید تا پایان دولت، توسط ایشان باید پیگیری و ادامه پیدا کند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از خراسان رضوی، احمد وحیدی امروز_ پنجشنبه ششم اردیبهشت_ طی بازدید از یکی از کارخانه‌های احیا شده در مشهد اظهار کرد: خراسان رضوی در حوزه احیای بنگاه‌های اقتصادی راکد عملکرد خوبی داشته است.

وزیر کشور با اشاره به آمار این کارخانه‌ها افزود: از ابتدای دولت در استان خراسان رضوی تعداد ۳۰۸ کارخانه راکد به چرخه تولید بازگشتند و احیا شدند.

وی عنوان کرد: این بنگاه‌های اقتصادی در حوزه صنعت «صنوف تولیدی و واحدهای تولیدی»، معدن، کشاورزی، گردشگری و صنایع دستی بودند که به چرخه تولید برگشتند.

وحیدی خطاب به نماینده عالی دولت در خراسان رضوی تاکید کرد: جای دارد استاندار خراسان رضوی با همین رویه و روش که منجر به احیای واحدهای تولیدی شد، حمایت خود را از کارخانه‌ها تا پایان دولت ادامه دهد.

وزیر کشور در پایان تصریح کرد: در سال جهش تولید با مشارکت مردم، همه ما باید دست به دست هم دهیم تا کارنامه‌ای ماندگار از این عرصه به یادگار بگذاریم.

کد خبر 747939

دیگر خبرها

  • امید تازه در پروژه ۱۰ ساله لرستان
  • آمادگی دانشگاه آزاد برای همکاری با صنعت
  • سروری‌مجد: مدارس عالی مهارتی برای رفع نیاز صنایع تأسیس می‌شوند
  • تعطیلی پنجشنبه یا شنبه در صحن مجلس پیگیری می‌شود
  • امید تازه در پروژه ۱۰ساله لرستان/ برج‌های دوقلو احیا می‌شود؟
  • مهلت ۳ ماهه استاندار لرستان جهت تکمیل برج امید
  • اشتغال ۲۰۰ نفر در کهگیلویه و بویراحمد با بازگشت ۵۰ واحد راکد به چرخه تولید
  • طی دو سال گذشته، ۳۰۸ کارخانه در خراسان رضوی احیا شده است
  • تغییر معادله قدرت با عملیات موفقیت آمیز «وعده صادق»
  • برگزاری دوره‌های رایگان آموزش صنایع دستی در لرستان