Web Analytics Made Easy - Statcounter

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن اصفهان گفت: وقتی هوادران نفت را دیدم خیلی خوشحال شدم و هیچ اعتراضی هم به ناظر نداشتیم و این بر جذابیت مسابقه افزود.

به گزارش ایلنا، مهدی تارتار با حضور در نشست خبری پس از دیدار تیمش مقابل نفت مسجدسلیمان با بیان اینکه درست است که بودن هواداران و لیدرهای تیم نفت مسجدسلیمان در ورزشگاه به نفع تیم ما نبود، اما وقتی آنها را دیدم که استقبال کردند، آرزو کردم روزی برسد که هواداران دوباره به استادیوم‌ها بیایند، اظهار کرد: وقتی هوادران نفت را دیدم خیلی خوشحال شدم و هیچ اعتراضی هم به ناظر نداشتیم و دوست داشتیم هوادارها باشند تا مسابقه جذاب‌تر شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

او با اشاره به اینکه هر دو تیم برای بردن تلاش کردند، گفت: نیمه اول مسابقه پایاپای بود که روی یک ضربه ایستگاهی گل خوردیم و گل به خودی هم بود و تمام توپ از خط رد شد که امیدوارم کارشناسی شود و داور اشتباه نکرده باشد زیرا حق به حق دار رسیده است.

سرمربی تیم فوتبال ذوب آهن با بیان اینکه در نیمه دوم با شناختی که پیدا کردیم بیشتر از یک جناح حمله کردیم، افزود: تا قبل از اینکه گل تساوی را بزنیم، کمی بی نظم بودیم ولی در ادامه موقعیت‌های بهتری نسبت به نفت داشتیم. نفت هم روی یک ایستگاهی خوب عمل کرد و توپ به تیرک خورد و می‌توانستند برنده دیدار شوند.

تارتار در پایان بیان کرد: در این مسابقه فقط دو گل  به ثمر رسید اما رقابت جذاب بود و آنهایی که در ورزشگاه بودند و از تلویزیون مسابقه را دیدند لذت بردند. انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: ذوب آهن اصفهان ذوب آهن اصفهان نفت مسجد سلیمان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۱۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی

به گزارش “ورزش سه”، دیدار پیکان و شمس آذر از هفته بیست و پنجم لیگ برتر به دلیل محرومیت تماشاگران قزوینی، بدون حضور هواداران برگزار خواهد شد. این محرومیت تعلیقی، بعد از پرتا‌پ نارنجک در دیدار شمس آذر و تراکتورسازی، قطعی شد و حالا تماشاگران پُرشور قزوینی که در طول فصل حمایت ویژه‌ای از تیم خود داشتند؛ نمی‌توانند در این مسابقه حضور داشته باشند.

اما باشگاه شمس‌آذر حالا در اقدامی جالب توجه از هواداران خود دعوت کرده است که به هنگام تماشای مسابقه این تیم، از عکس‌العمل‌های خود فیلم بگیرند تا این باشگاه با انتشار در صفحه رسمی اینستاگرام خود، بار دیگر نشان دهد که علی‌رغم محرومیت تماشاگرانش، کماکان در این مسابقه هم تنها نبوده است. شمس آذر نوشته است:

میخواهیم شما رو در کنار خودمون حس کنیم
با توجه به حکم کمیته انضباطی مبنی بر محرومیت هواداران شمس‌آذر از حضور در استادیوم ، برای همراهی ما در بازی امروز در خونه‌هاتون ، در طول مسابقه با تلفن‌همراه از خودتان و واکنش‌هایتان در طول ۹۰ دقیقه مسابقه شمس‌آذر-پیکان فیلمبرداری کرده و واکنش‌های جالب‌تان (مانند ویدیوی پس از گل یا موقعیت‌های حساس) را برای ما به آدرس ایمیل یا از طریق شماره تلگرامی که در پوستر درج شده ارسال نمایید . پس از مسابقه هایلایت بازی با گزیده‌ای از تصاویر شما منتشر خواهد شد .
ما همیشه کنار همیم»

دیگر خبرها

  • سپاهان رفتار تماشاگران زن پرسپولیس را «ناشایست» خواند
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابه‌‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • جابجایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو 
  • جابه‌ه‌جایی بیش از ۴۰ هزار تماشاگر مسابقه فوتبال با مترو
  • وقتی رافائل نادال وسط مسابقه تنیس خود، پیگیر نتیجه بازی بایرن مونیخ و رئال مادرید می‌شود! / فیلم
  • سربازان وظیفه، تنها تماشاگران امشب فوتبال ایران
  • جدال شمس‌آذر و پیکان در غیاب 4 ستاره!
  • اقدام جالب شمس‌آذری‌ها علیه حکم کمیته انضباطی
  • تمهیدات اتوبوسرانی برای مسابقه فوتبال بین پرسپولیس و سپاهان