Web Analytics Made Easy - Statcounter

هافبک سابق پرسپولیس علیه یحیی گل محمدی موضع گیری کرد.

تساوی پرسپولیس در آخرین لحظه مقابل هوادار اسباب ناراحتی برخی هواداران و گروهی از پیشکسوتان این تیم را به همراه داشته است به گونه ای که طی دو روز اخیر شاهد اظهار نظر برخی از پرسپولیسی های قدیمی در رسانه های رسمی و همین طور فضای مجازی و اینستاگرام باشیم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

رضا حقیقی، هافبک دفاعی سابق پرسپولیس که تجربه حضور و بازی در جام جهانی را دارد یکی از نفراتی است که به رغم حمایت از کادرفنی پرسپولیس طی هفته های گذشته پس از تساوی با هوادار در فضای مجازی صحبت کرد و از سیایت یحیی گل محمدی به انتقاد پرداخت.

حقیقی در این خصوص گفت:

آقای گل محمدی ممنون واقعا بابت این نوع بازی که ارائه دادی. این تیم هوادار نباید این طور ما را تحت فشار بگذارد. یعنی تیم هوادار باید در تهران از ما مساوی بگیرد؟

اما به جز این حرف ها اوج انتقاد هافبک دفاعی سابق پرسپولیس جایی بود که او دلیل این نتایج را لجبازی گل محمدی با برخی از بازیکنان تلقی کرد و گفت:

آقای گل محمدی وقتی با بازیکن ها لجبازی می کنی، نتیجه اش همین می شود. سیدجلال حسینی اگر با عصا بازی کند از این دفاع وسط ها بهتر است. من نمی دانم به چه دلیلی از سید جلال استفاده نمی کنی. کاری کردی که سیدجلال از فوتبال بیزار شده است. نکن از این کارها و دست از لجبازی بردار.

این اظهار نظر ها حکایت از شکاف سرمربی با برخی از بازیکنان دارد که البته از مدتها قبل در برخی رسانه ها منتشر شد. باید دید درنهایت واکنش گل محمدی به این صحبت ها چه خواهد بود.

اخبار داغ 

فیلم لو رفته از حضور مردان در بدنسازی زنان در بابل ! / ورود آقایان ممنوع بود! ادامه رقابت نزدیک علی کریمی و علی پروین / نتایج تیم منتخب قرن (36) رضا عنایتی: حامد لک گل به خودی زد و هیچ خطای هندی رخ نداد خوش بینی رئال مادرید به جذب آزاد آنتونیو رودیگر بارسلونا و فروپاشی کامل؛ دی یونگ و تراشتگن در لیست فروش / آ اس

منبع: طرفداری

کلیدواژه: گل محمدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tarafdari.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «طرفداری» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۲۶۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس

تیم فوتبال آلومینیوم اراک توانست با برتری در ضربات پنالتی برابر پرسپولیس، راهی مرحله یک چهارم نهایی جام حذفی فوتبال ایران شود.

دریافت 327 MB

دیگر خبرها

  • کتک کاری وحشتناک داور در بازی فوتبال دسته دو جوانان تهران/ دستور موقت برای خاطیان+ فیلم
  • شکست خانگی آدانادمیراسپور برابر گالاتاسرای
  • خلاصه بازی آلومینیوم اراک ۴ (۶) - (۵) ۴ پرسپولیس
  • علیرضا حقیقی از لیست مسعود شجاعی خط خورد
  • سورپرایز مسعود شجاعی در بازی جام حذفی
  • آخرین خبر‌ها از تبریز؛ گل‌محمدی به بازی با استقلال می‌رسد؟
  • شایعات غیرفوتبالی یحیی گل‌محمدی
  • باهنر: یحیی گزینه خوبی برای تراکتور است
  • برگزای بازی پرسپولیس و آلومینیوم بدون حضور بانوان هوادار
  • علی ربیعی خطاب به مسئولان: فعلاً تصمیمی نگیرید تا اوضاع بدتر نشود