Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - استاندار بوشهر با اشاره به اینکه پرداخت مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمت آنها در اولویت است گفت: تلاش می‌شود پاداش پایان خدمت پرستاران با فروش اموال و املاک دولتی تأمین و پرداخت شود. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از بوشهر، احمدی محمدی‌زاده شامگاه جمعه در تقدیر از تعدادی از برگزیدگان کادر پرستاری دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک سالروز ولادت حضرت زینب (س) و روز پرستار اظهار داشت: تمام ویژگی‌های پیامبر گرامی اسلام حضرت محمد مصطفی (ص) در حضرت زینب (س) وجود داشت چراکه کار بسیار مهم و اثربخشی در نهضت عاشورا در ابعاد گوناگون انجام داد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خدمات ارزنده کادر درمانی و پرستاری در رسیدگی به بیماران و آسیب‌دیدگان را قابل تحسین دانست و بیان کرد: فعالیت کادر درمانی و پرستاری با هیچ چیز مادی قابل قیاس نیست چراکه خالصانه در این عرصه فعالیت کردند و عده‌ای از آنان به فیض عظیم شهادت نائل آمدند.

استاندار بوشهر، کادر درمانی و پرستاری را خط مقدم مقابله با کرونا دانست و افزود: پرستاران در شرایط کرونایی مانند رزمندگان 8 سال دفاع مقدس بسیار خوش درخشیدند که توجه ویژه به آنان در اولویت است.

محمدی‌زاده با بیان اینکه رزمندگان تنها با نیست خدمت به جبهه‌ها اعزام شدند و هیچ چشم داشتی به دنیا نداشتند خاطر نشان کرد: مدافعان سلامت هم با این نیت در عرصه مقابله با کرونا و خدمات‌رسانی فعالیت کردند که تلاش آنان در همه ابعاد درخور تحسین است.

وی با بیان اینکه پرداخت مطالبات پرستاران هر هفته در ستاد ملی کرونا توسط رئیس جمهور و وزیر بهداشت و درمان پیگیری می‌شود تصریح کرد: تلاش می‌شود از محل فروش اموال مازاد دولتی مطالبات پرستاران و پاداش پایان خدمات آنان تأمین و پرداخت شود.

در این نشست رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر با تبریک میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار افزود: میلاد خجسته بانوی صبر و ایثار و بصیرت به‌عنوان روز پرستار، زیبا و نیکو نامگذاری شده است که جامعه بزرگ پرستاری باید همواره با الگوپذیری از سیره عملی و رفتاری این بانوی مکرم در خدمت‌رسانی به مردم کوشش کنند.

سعید کشمیری با اشاره به رشادت و از خودگذشتگی پرستاران در ایام و شرایط کرونایی خاطر نشان کرد: خدمات پرستاران در همیشه ایام قابل وصف نیست و خدمات آنان ارج و قرب زیادی دارد.

وی با اشاره به مهار بیماری کرونا در استان بوشهر تصریح کرد: خداوند را شاکر هستیم که با تلاش شبانه‌روزی کادر درمان، بسیج مردمی و همه عزیزانی که صادقانه و عاشقانه پای کار آمدند و همچنین آگاهی مردم ،کرونا تا حدودی مهار شده است.

امام جمعه اردبیل: پرستاران نگهبان جان مردم هستندامام جمعه اصفهان: به حقوق پرستاران در دولت مردمی سیزدهم توجه شودجانشین سپاه استان گلستان: حضرت زینب(س) اسوه صبر و پرستار بزرگ عاشوراییان است

رئیس دانشگاه علوم پزشکی بوشهر بیان کرد: در این روزهای کم خطر نباید سهل‌انگاری شود چون تا مهار قطعی این بیماری خطر همچنان باقی است و باید دستورالعمل بهداشتی رعایت شود.

در این مراسم از پرستاران تجلیل شد.

انتهای پیام/190/ی

منبع: تسنیم

کلیدواژه: مطالبات پرستاران حضرت زینب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۴۷۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • افزایش استعفای پرستاران سلامت مردم را نشانه گرفته است
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • جزئیات لایحه حمایت مادی و معنوی از پرستاران/ از استخدام تا معیشت
  • پیگیری لایحه حمایت از حقوق مادی و معنوی پرستاران
  • استقرار تیپ مستقل ارتش در ایلام از مطالبات دیرینه مردم است
  • مطالبات مردم روستاهای آبپخش پیگیری می‌شود
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده