Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

کریم باقری درباره تساوی ۲ – ۲ تیم پرسپولیس مقابل هوادار در هفته نهم لیگ برتر اظهار داشت:

بازی خیلی سختی بود. تیم هوادار از لیگ یک آمده است و شناخت خیلی زیادی از این تیم نداشتیم. البته فیلم‌های این تیم را دیده و آنالیز کرده بودیم و می‌دانستیم کار سختی داریم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در ادامه افزود:‌

در کل بازی بدی انجام ندادیم و موقعیت‌های خوبی داشتیم که متأسفانه در نیمه اول نتوانستیم از آن استفاده کنیم. دو سه موقعیت صد درصد داشتیم که به خاطر عدم تمرکز بازیکنان هجومی آنها را از دست دادیم و نتوانستیم برنده بازی باشیم.

مربی تیم فوتبال پرسپولیس تصریح کرد:‌

دو گل نسبتاً بد هم خوردیم و اینها باعث شد تیم‌مان تمرکزش را از دست بدهد. در نیمه دوم تا لحظه آخر تلاش خودمان را انجام دادیم و مساوی کردیم. امتیاز از دست دادیم، ولی در جدول فاصله ما با صدر سه امتیاز است و می‌توانیم جبران کنیم. ان‌شاءالله تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا در بازی بعد سه امتیاز را به دست بیاوریم، در جدول خودمان را بالا نگه داریم و به بازی‌های آینده امیدوار باشیم. از هواداران می‌خواهم تیم را حمایت می‌کنند و ما هم تمام تلاش‌مان را می‌کنیم تا آنها را شاد کنیم.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس هوادار لیگ برتر پرسپولیس کریم باقری لیگ برتر هوادار

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۷۹۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور

۲ نماینده کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال کشور با یک شکست و یک تساوی به کار خود پایان دادند.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از کهگیلویه و بویراحمد، تیم‌های هندبال نفت و گاز گچساران و فرازبام خائیز دهدشت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد در هفته نوزدهم لیگ برتر هندبال عصر امروز_ یکشنبه، دهم اردیبهشت_ مقابل حریفان خود صف‌آرایی کردند که نتیجه آن یک تساوی برای گچسارانی‌ها و یک باخت برای نماینده دهدشت بود.

تیم نفت و گاز گچساران در مقابل میهمان خود تیم پرواز هوانیروز با نتیجه تساوی ٢٧-٢٧ متوقف شد و در پایان هفته نوزدهم با کسب نوزده امتیاز در رده هفتم جدول رده‌بندی قرار گرفت.

تیم فرازبام خائیز دهدشت نیز در مقابل میزبان خود تیم رده سومی شهید شاملی کازرون با نتیجه ٣٢-٢۵ شکست خورد تا همچنان با چهار امتیاز در قعر جدول دوازده تیمی رقابت‌ها قرار داشته باشد.

کد خبر 749180

دیگر خبرها

  • به بهانه الکلاسیکوی ایران؛ بریس نیکبخت و ضربه سر کریم باقری مقابل سپاهان / فیلم
  • هفته ۲۵ لیگ برتر فوتبال | نصف پرسپولیس مقابل سپاهان و استقلال بدون کاپیتان در تبریز
  • یک امتیاز، نتیجه رقابت نمایندگان کهگیلویه و بویراحمد با حریفان در مسابقات هندبال کشور
  • ادعای دقیقی: شهرداری قزوین سهام‌دار پرسپولیس شد!
  • قهرمانی زودهنگام مس و تلاش قعرنشینان برای بقا در لیگ برتر هندبال مردان 
  • بیرانوند مشکلی برای بازی کردن مقابل سپاهان ندارد
  • یک ماه و شش بازی حیاتی در انتظار پرسپولیس
  • مثل لوئیز انریکه در فوتبال ایران داریم!
  • انفجار نیمکت مقابل پرسپولیس، قبل از پنالتی!(عکس)
  • ستاره‌هایی که باعث حذف پرسپولیس شدند/ از کریم باقری تا احمد نوراللهی و کاپیتان