Web Analytics Made Easy - Statcounter

انفجاری در انبار سلاح اردوگاه آوارگان فلسطینی در جنوب لبنان روی داده است.

خبرگزاری میزان – شبکه خبری المیادین اعلام کرد انفجاری در اردوگاه «البرج الشمالی» در شهر صور در جنوب لبنان به وقوع پیوسته است. 

این انفجار ناشی از آتش‌سوزی در انبار مهمات در این اردوگاه بوده است و خودرو‌های امدادی به محل وقوع حادثه اعزام شده‌اند تا مجروحان را به مراکز درمانی منتقل کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

بیشتر بخوانید: انفجار در بصره/منابع عراقی: ۱۶ نفر کشته و ده‎ها تن زخمی شدند

انتهای پیام/

برچسب ها: لبنان آوارگان فلسطینی

منبع: خبرگزاری میزان

کلیدواژه: لبنان آوارگان فلسطینی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mizan.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری میزان» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۷۹۲۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از المیادین، ارتش رژیم صهیونیستی در ادامه نقض حریم هوایی لبنان، به بخش‌هایی از جنوب خاک این کشور مجدداً حمله کرد.

پایگاه خبری المیادین دوشنبه شب گزارش داد که در حمله جنگنده‌های این رژیم شهرک‌های «کفر الشوبا»، «الشبعا»، «بلندی‌های الجبور»، منطقه «جبل الراشد» و «اقلیم التفاح» در جنوب لبنان هدف حمله قرار گرفتند.

تاکنون گزارشی از میزان تلفات و خسارت احتمالی این حمله منتشر نشده است.

در ادامه پاسخ نظامی مقاومت اسلامی لبنان به تجاوز صهیونیست‌ها به خاک لبنان، اداره اطلاع رسانی جنگی حزب الله در بیانیه‌ای عصر دوشنبه اعلام کرد: در راستای حمایت از غزه مقاومت اسلامی اسلامی امروز دوشنبه با پهپاد انتحاری مرکز تجمع نظامیان صهیونیست را در جنوب المطله هدف قرار داد و علاوه بر انهدام ادوات و تجهیزات آنها شماری از نظامیان دشمن صهیونیست را به هلاکت رسانده و برخی دیگر را زخمی کردند.

رسانه صهیونیستی یدیعوت آحارونوت از زخمی شدن دو نظامی صهیونیست بر اثر این حمله خبر د

حزب‌الله همواره تاکید کرده است که به حملات در حمایت از مردم غزه و نیروهای مقاومت فلسطین تا زمان تداوم تجاوزات رژیم صهیونیستی ادامه خواهد داد.

کد خبر 6098840

دیگر خبرها

  • تجاوز مجدد رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • ارتکاب جنایت جدید رژیم صهیونیستی در النصیرات غزه+فیلم
  • غرق شدن چادرهای آوارگان فلسطینی در آب باران
  • وقوع انفجار نزدیک وزارت کشور طالبان در کابل
  • وقوع انفجار در کابل
  • شلیک بیش از ۳۰ موشک توسط مقاومت لبنان به شهرک صهیونیستی و قطع شدن برق آن
  • شهادت و زخمی شدن ۵ تن در حمله رژیم صهیونیستی به جنوب لبنان
  • تجمع اعتراض‌آمیز خانواده‌های قربانیان انفجار بیروت
  • هدف اعتراضات دانشجویان در جهان تمرکز بر جنایات اسرائیل در غزه است
  • روز ۲۱۲ طوفان‌الاقصی|بمباران رفح و ۳ اردوگاه آوارگان