Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «جام جم آنلاین»
2024-04-30@14:20:19 GMT

شکمتان را صاف کنید

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۸۲۹۵

شکمتان را صاف کنید

به گزارش جام جم آنلاین، افراد برای آن که بتوانند به صورت موضعی اندام خود را لاغر کنند باید علاوه بر نوع تغذیه ورزش‌های موضعی هم انجام دهند؛ اگر کالری بیش از حد دریافت کنند موجب تجمع چربی در امعا و احشای بدن می‌شود.

تجمع چربی اصولا در زیر پوست و در امعا و احشای است و بر حسب شرایط فیزیولوژی افراد در برخی بیشتر در قسمت بالا تنه و در برخی در قسمت پایین‌ تنه و باسن تجمع دارد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

افراد چاق چه اندامی دارند؟

در برخی افراد، چاقی به صورت گلابی شکل و بیشتر در باسن است و در برخی افراد سیبی شکل و چربی دور شکم آن‌ها است؛ در آقایان عموما این چربی به صورت سیبی شکل است و در خانم‌ها گلابی‌ شکل که می‌تواند بر حسب تحرک این شکل متفاوت باشد.

در مجموع دریافت کالری بیش از حد نیاز و عدم فعالیت فیزیکی باعث تجمع چربی در بدن می‌شود که در نهایت باعث چاقی و بدفرم شدن اندام‌ها خواهد شد، لذا افرادی که مایل به لاغری موضعی هستند باید ورزش مناسب آن ناحیه را به دفعات بیشتر انجام دهند.

چای سبز و لیمو ترکیبی عالی

بی تحرکی باعث دریافت کالری بیشتر و در نتیجه کاهش سوخت و ساز بدن می‌شود؛ بعضی از مواد غذا‌یی همچون مواد کافئین دار باعث افزایش متابولیسم می‌شوند همچنین ترکیب چای سبز با لیمو یا زنجبیل اثربخشی فوق‌العاده‌ای در آب کردن چربی‌ها دارد.

زمانی که افراد سوخت و ساز بیشتری داشته باشند تجمع چربی کمتر خواهد بود؛ لذا برای اینکه سوخت و ساز افزایش یابد فعالیت و ورزش بیشتری انجام دهند، قابل ذکر است اگر به آب کردن چربی‌های شکم تمایل دارید و مشکل کمری و دیسکی ندارید دراز و نشست ورزش مناسبی برای این ناحیه است.

تخم کتان را در لاغری فراموش نکنید

تخم کتان بهترین منبع امگا 3 است به همین دلیل توصیه می‌شود در مواد غذایی خود از پودر آن استفاده کنید؛ بسیاری از افراد برای لاغری راه‌های مختلفی را امتحان می‌کنند مثلا ماست و کدو را با هم ترکیب و میل می‌کنند که موجب کاهش چربی و قند خون می‌شود و عامل کاهش وزن نیست.

افراد برای رسیدن به اندام مناسب باید کل کالری دریافتی خود را تنظیم کنند آن مطلبی که از دید تغذیه مهم است و پزشکان آن را توصیه می‌کنند اینکه قبل از سیر شدن از خوردن غذا دست بکشید.

منبع: بهداشت نیوز

منبع: جام جم آنلاین

کلیدواژه: لاغری موضعی چربی چاقی بی تحرکی تجمع چربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت jamejamonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «جام جم آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۲۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم

احمد وحیدی عصر امروز در آیین "سپاس معلم" ضمن تبریک روز معلم اظهار داشت: حرکت رو به جلو در دنیا بدون جریان علم آموزی معنا ندارد و معلمان نیز موتور حرکت جامعه هستند.

وی افزود: تهران ام‌القرای سیاسی کشور محسوب می‌شود، لذا حل و پرداختن به مسائل تهران بسیار مهم است.

وزیر کشور در ادامه گفت: درصد سهم تهران در توسعه کشور بر اساس آمار رسمی در حدود ۲۶ درصد است که بر این اساس در حدود یک چهارم نرخ رشد در این استان محقق می‌شود و جمعیت این استان نیز در حدود ۱۵ میلیون نفر است که نزدیک به یک پنجم جمعیت کشور را شامل شده که مدام نیز در حال افزایش است.

وحیدی با تأکید بر اینکه مسولیت سنگینی در استان تهران وجود دارد، ابراز داشت: انتخابات بسیار خوبی در ۱۱ اسفند از لحاظ امنیت، سلامت و رقابت و مشارکت رقم خورد که بسیار ارزشمند و قابل توجه بود.

وی ادامه داد: انتخابات پیش رو نیز باید به خوبی و با صلابت، امنیت و مشارکت خوب مردم برگزار شود و باتوجه به اینکه بیشترین تعداد کاندیدا مربوط به شهر تهران است این اولین موضوع در دست اجرای شورای اداری استان تهران است که باید برای آن تلاش کنند.

وحیدی با اشاره به موضوع اتباع در استان تهران اظهار داشت: اتباع از یک نگاه انسانی و اخلاقی بررسی می‌شود که عده‌ای تحت فشار‌هایی از طرف قدرتمندان و زورگویان و مستکبرین عالم تحت فشار قرار گرفتند و کشورشان را رها کرده و به کشور ما پناه آوردند که در نگاه اول انسان دوستی و اصول اخلاقی در کشور ما ساکن شدند.

وی افزود: در نگاه دیگر، ما واقعا ظرفیت میزبانی بیش از این نداریم و کشورمان اشباع شده است و بیش از این نباید وارد کشور شوند و اعلام کردیم که قادر به پذیرش بیشتر نیستیم.

وزیر کشور گفت: تعدادی از اتباع نیز که داخل کشورند نیز باید بستر برای بازگشت آنها فراهم شود و کسانی که غیرمجاز‌ند نیز به هیچ وجه مورد قبول ما نیستند.

وحیدی تصریح کرد: هر مجموعه‌ای که این افراد را غیرمجاز به کار گرفته دارای تخلف است و نباید در کشور ما صنایع، ادارات و ... این افراد را به کار بگیرند.

وی تأکید کرد: اتباع مجاز نیز محدود به زنان هستند و باید در زمان مقرر به کشور خود بازگشته و برای اصلاح کشورشان کمک کنند؛ موضوع اتباع نباید در کشور‌مان وضعیتی سازمان‌نیافته و بی‌سامان داشته باشد و احیاناً در برخی شهر‌ها مردم نگران شوند لذا باید برنامه برای بازگشت این افراد آماده شود.

منبع: تسنیم

باشگاه خبرنگاران جوان سیاسی دولت

دیگر خبرها

  • وحیدی: قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • وزیر کشور: دیگر قادر به پذیرش بیشتر اتباع نیستیم
  • بهترین ورزش برای تقویت قوای جنسی چیست؟
  • خوراکی‌هایی که افسردگی شدید می‌آورند
  • خوردنی هایی که افسردگی می‌آورند
  • خوردنی و غذاهایی که افسردگی شدید می آورند
  • چگونه آسیب‌های ناشی از بدخوابی را از بین ببریم؟
  • سردرد‌های مکرر نشانه چیست؟
  • ورزش باعث افزایش قد می‌شود؟
  • چرا چپ دست یا راست دست به دنیا می‌آییم؟