Web Analytics Made Easy - Statcounter

شهردار کاشان در مورد آسان سازی و دسترسی اماکن عمومی برای معلولان به زودی خبر داد.

حسن بخشنده امنیه در گفت‌وگو با خبرنگار ایمنا اظهار کرد: به یقین در طراحی شهری به ویژه در حوزه کالبدی باید نیازهای تمام اقشار جامعه از جمله نیازمندان مدنظر قرار گیرد موضوعی که متأسفانه در گذشته مغفول واقع شده و با وجود برخی اقدامات ارزشمند، به صورت مبنایی در دستورکار متولیان امر قرار نگرفته است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: یکی از رویکردهای مدیریت شهری در این دوره، اهتمام به رفع نیاز اقشاری نظیر معلولان و جانبازان است. اصلاح و اجرای پیاده‌روها، معابر، ورودی بخش‌های مختلف شهرداری و وسایل حمل و نقل عمومی متناسب با شرایط معلولان یکی از اقدامات در این زمینه خواهد بود.

شهردار کاشان با اشاره به اینکه البته در کنار موضوع آسان سازی تردد معلولان در اماکن عمومی سیاست‌ها و برنامه‌های بلندمدتی نیز برای تغییر دیدگاه و نگرش مدیریتی در سطوح مختلف مدیریت شهری تدوین و تبیین می‌شود، گفت: در مورد حمل و نقل معلولان از عمق شهر به مراکز آموزشی و یا نگهداری آنها نیز تمهیداتی اندیشیده شده است.

بخشنده تصریح کرد: اقدامات برای این موضوع باید بر اساس نیازسنجی باشد و در نقاط مختلف شهر، باید وسایل نقلیه عمومی بیشتر در نواحی مورد نیاز تخصیص یابد.

وی تاکید کرد: همچنین مراکز آموزشی و علمی نیز باید با تعامل با حوزه مدیریت شهری، این نهاد را در شناخت نیاز هر نقطه شهر و در نهایت اجرای هر چه بهتر فرآیند سرویس دهی یاری کنند.

کد خبر 540636

منبع: ایمنا

کلیدواژه: معلولان مناسب سازی معابر کاشان شهرداری کاشان شهردار کاشان شهر شهروند کلانشهر مدیریت شهری کلانشهرهای جهان حقوق شهروندی نشاط اجتماعی فرهنگ شهروندی توسعه پایدار حکمرانی خوب اداره ارزان شهر شهرداری شهر خلاق

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.imna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایمنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۳۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان

علی اصغر حسینی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: در رویکرد جدید طرح نور، وظیفه نظارت بر ادارات و مراکز آموزشی استان در خصوص وضعیت حجاب و عفاف به ستاد امر به معروف و نهی از منکر سپرده شده است.

وی افزود: طلایه داران ستاد امر به معروف روزانه به صورت نامحسوس وضعیت حجاب و عفاف را در مراکز آموزشی رصد و پایش کرده و در قالب چک لیست‌های مشخص نتایج آن را به سمع و نظر دستگاه‌های مرتبط می‌رسانند.

حسینی بیان کرد: این ارزیابی‌ها در مدارس به ویژه حین خروج دانش‌آموزان از مدرسه انجام می‌شود و قرار است عواقب بی‌حجابی دانش‌آموزان در خارج از مدرسه متوجه والدین آنان نیز شود.

کد خبر 6094216

دیگر خبرها

  • معاون توسعه و مدیریت منابع دانشگاه آزاد کاشان معرفی شد
  • برنامه‌های مختلف فرهنگی و ورزشی به مناسب روز مریانج برگزار می‌شود
  • انواع کیف دوشی های مناسب برای استایل بهتر + 3 مدل عک
  • ارزیابی نامحسوس وضعیت حجاب در ادارات و مراکز آموزشی کردستان
  • یک دستگاه خودروی ون برای حمل و نقل نابینایان و معلولان تجهیز می شود
  • بالابر هیدرولیکی برای چه کسب و کارهایی مناسب است؟
  • وضعیت سنجش رسانه‌های خدمت عمومی در ایران
  • ساماندهی خودرو‌های عرضه غذا در تهران
  • تجلیل جامعه معلولان از یک برنامه تلویزیونی/«نامیرا» فرهنگسازی کرد
  • منافع شخصی دلیل عدم عمل به قانون در شهرداری ها / استمرار کاهش کیفیت زندگی در کلانشهرها و شهرها /نتایج وخیم عدم مشارکت در انتخابات شوراها