Web Analytics Made Easy - Statcounter

میعادفر گفت: در برخی از موارد اگر پرسنل ما کارتن خوابها یا افراد بیخانمان که فاقد اوراق هویتی هستند را به بیمارستان منتقل کنند، به همکاران ما می‌گویند برای چه این فرد را به بیمارستان آورده‌اید.

جعفر میعادفر رئیس سازمان اورژانس کشور در گفتگو با خبرنگار گروه اجتماعی خبرگزاری دانشجو، اظهار کرد: هر بیماری که نیاز داشته باشد و پرسنل ما در سازمان اورژانس کشور تشخیص بدهند که باید به مراکز درمانی انتقال داده شود، حتما اینکار را انجام می‌دهند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در پاسخ به چرایی ممانعت و عدم انتقال برخی از بیماران مثل کارتن خواب ها و افراد بیخانمان که فاقد اوراق هویتی هم هستند، به بیمارستان توسط عوامل اورژانس،  تصریح کرد: در برخی از موارد اگر پرسنل ما این افراد را به بیمارستان منتقل کنند در بیمارستان به همکاران ما می‌گویند برای چه این فرد را به بیمارستان آورده‌اید.

 

نیاز کارتن خوابها بیشتر خدمات بهزیستی است

رئیس سازمان اورژانس کشور خاطرنشان کرد: افرادی چون کارتن خواب ها و افراد بی‌خانمان بیشتر به خدمات بهزیستی و روانشناسی احتیاج دارند و جاهایی که نیاز باشد معمولا به دیسپچ اعلام می‌کنند و در نهایت پرسنل ۱۲۳ باید برای تعویض لباس، رفع نیاز حمام آن‌ها و ... مراجعه کنند.

میعادفر تأکید کرد: پس از تماس تلفنی مردم درباره کارتن خواب و بیخانمانی که فکر می‌کنند نیازمند اورژانس و خدمات این مجموعه است، همکاران ما به محل رفته و در صورت نداشتن مشکل جسمانی و عدم نیاز به خدمات درمانی بیمارستانی هماهنگی لازم برای ارجاع وی به بهزیستی انجام خواهد شد و اینکه بهزیستی برای ارائه خدمات و انتقال فرد مذکور اقدام کنند یا خیر بر عهده خود بهزیستی است.

وی همچنین خاطرنشان کرد: در حال حاضر آمار دقیقی از اینکه چه تعداد از افراد کارتن خواب و بیخانمان از خدمات اورژانس بهره‌مند شده‌اند وجود ندارد.

 

دیسپچ اولین پل ارتباطی مردم با اورژانس!

گفتنی است مرکز ارتباطات دیسپچ یا مرکز هدایت عملیات اورژانس اولین پل ارتباطی است که مردم با شماره گیری ۱۱۵ به آن متصل می‌شوند و پس از ارائه شرح حال از بیمار یا مصدوم، این مرکز نزدیک‌ترین آمبولانس را به محل حادثه یا بالین بیمار هدایت می‌کند. 

منبع: خبرگزاری دانشجو

کلیدواژه: اورژانس بیمارستان میعادفر کارتن خواب

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت snn.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری دانشجو» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۴۷۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند

ایسنا/خراسان رضوی سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر از مرخص شدن تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران از بیمارستان خبر داد.

محمدجواد یزدانی در گفت و گو با ایسنا از امدادرسانی نیروهای اورژانس ۱۱۵ کاشمر به ۹ مصدوم حادثه واژگونی مینی‌بوس در محور شادمهر به کاشمر خبر داد.

وی اظهار کرد: پس از اعلام گزارش واژگونی مینی‌بوس به اورژانس ۱۱۵ بلافاصله چهار دستگاه آمبولانس به محل حادثه اعزام و در کمترین زمان ممکن آمبولانس‌ها به صحنه تصادف رسیدند.

سرپرست دانشکده علوم پزشکی و شبکه بهداشت و درمان شهرستان کاشمر افزود: با توجه به تعداد زیاد مصدومان بلافاصله تیم بحران بیمارستان جهت خدمت‌رسانی سریع و به موقع، فراخوانی شدند.

وی گفت: ۹ مصدوم این حادثه که شامل ۶ خانم و سه آقا بوده و از ناحیه سر و صورت و ستون فقرات و ناحیه تحتانی دچار آسیب شده بودند به بیمارستان حضرت ابوالفضل (ع) کاشمر منتقل شدند.

دکتر یزدانی گفت: این حادثه خوشبختانه فوتی به همراه نداشت و پرسنل اورژانس، رادیولوژی و اتاق عمل خدمات لازم ارائه دادند.

فرمانده پلیس‌راه کاشمر در همین خصوص گفت: حادثه واژگونی یک دستگاه مینی‌بوس با ۹ سرنشین در جاده کاشمر به شادمهر مقابل کارخانه کاشی زهره اتفاق افتاد.

سرگرد محمد میرزابیگی بیان کرد: این مینی‌بوس که سرویس یکی از واحدهای فعال در شهرک صنعتی کاشمر بود حین جابجایی نیروهای این مجموعه در مسیر حرکت به سمت کاشمر از جاده خارج و واژگون شد.

وی خاطرنشان کرد: علت بروز حادثه از سوی کارشناس تصادفات پلیس‌راه در دست بررسی است.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • انحراف مینی بوس در تبریز هشت نفر را راهی بیمارستان کرد
  • بهره مندی ۲۵۰ هزار معلول کم بینا ونابینا از خدمات بهزیستی کشور
  • حمایت بهزیستی از ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چندقلو
  • ۶۷۷ خانواده دارای فرزند چند قلو تحت پوشش بهزیستی زنجان هستند
  • آغاز طرح غربالگری بینایی‌سنجی کودکان ۳ تا ۶ سال در کرمانشاه
  • سه پرواز پی در پی و نجات بخش اورژانس هوایی ارومیه
  • تمامی مصدومان حادثه واژگونی مینی‌بوس کارگران کاشمر از بیمارستان مرخص شدند
  • برچیده شدن بزرگترین مرکز تجمع معتادان در منطقه ۷ تهران
  • پاکسازی فضا‌های بی دفاع شهری در منطقه ۱۹ تهران
  • انفجار گاز در بستان‌آباد ۶ نفر را راهی بیمارستان کرد