Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرورزشی – الامارات الیوم نوشت: تا آغاز فصل نقل و انتقالات زمستانی در لیگ امارات روزهای زیادی باقی نمانده است. ولید الشامسی کارشناس فوتبالی و مدیر برنامه بازیکنان در امارات پیش بینی کرد که ۹ تیم از ۱۴ تیم شاغل در لیگ برتر امارات در فصل نقل و انتقالات زمستانی بازیکنان جدید جذب کنند.

او گفت: تاجایی که من خبر دارم باشگاه‌ها در زمستان سال جاری بیشتر از تابستان قبل تغییرات خواهند داشت به طوری که ۹ باشگاه قصد دارند که بازیکنان جدید جذب کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

الشامسی درباره تاثیر گذارترین بازیکنان خارجی در فصل جاری لیگ امارات گفت: لابا کودجو مهاجم العین، ژائو پدرو ستاره برزیلی الوحده و مهدی قایدی ستاره ایرانی الاهلی بهترین و تاثیرگذارترین بازیکنان در فصل جاری بوده‌اند.

قایدی در تابستان از استقلال جدا شد تا پیراهن الاهلی را بر تن کند. او تاکنون موفق به زدن ۳ گل با پیراهن این تیم اماراتی شده است.

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی قایدی خبر ویژه شباب الاهلی امارات مهدی قایدی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۷۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی

منبع: ورزش سه

tags # مهدی قایدی سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ اطلاعاتی جالب درباره زندگی انسان در کره ماه؛ از قیمت زمین تا وام مسکن در ماه! (تصاویر) عجیب و باورنکردنی؛ اجساد در این شهر خود به خود مومیایی می‌شوند آخرین حسی که افراد در حال مرگ از دست می‌دهند، چه حسی است؟

دیگر خبرها

  • الاهلی و حسرتی به نام قایدی!
  • برای برد مقابل پرسپولیس آمده بودیم/می‌توانستیم در فصل جاری با فاصله ۱۰ امتیازی قهرمان شویم
  • شانس کم استقلال برای جذب مهدی قایدی
  • هنرنمایی قایدی مورد توجه شبکه تلویزیونی امارات (فیلم)
  • اتحاد کلبا قدر گل قایدی را ندانست
  • (ویدئو) گل زیبای مهدی قایدی به الوصل
  • گلزنی مهدی قایدی در شب تلخ اتحاد کلباء
  • هنرنمایی مهدی قایدی چشم‌ها را به خود خیره کرد (فیلم)
  • اتحاد کلباء با وجود گل قایدی، مغلوب الوصل شد
  • گلزنی قایدی در شب تحقیر اتحاد کلباء