Web Analytics Made Easy - Statcounter

معاون حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قم از نصب سامانه‌هایی در تاکسی‌های شهری برای معرفی اماکن تاریخی و گردشگری شهر خبر داد و گفت: این سامانه در دست طراحی است.

به گزارش خبرگزاری برنا از قم، مسعود طبیبی اظهار داشت: براساس این سامانه که اجرای آن در سند تاکسیرانی پیش‌بینی شده به دنبال این هستیم که سامانه‌هایی در تاکسی نصب شود که وقتی گردشگران در شهر تردد می‌کنند به صورت خودکار و در قالب صوت و تصویر المان‌ها و مراکز تاریخی و گردشگری شهر معرفی شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در این طرح طوری برنامه برنامه‌ریزی شده که از تاکسی‌هایی که امکان ارتباط با مسافران از حیث زبان و اخلاق دارند بهتر گرفته و مشارکت داده شود تا بخشی از درآمد روزانه آنان به سفرهای گردشگری اختصاص یابد.

معاون حمل و نقل و ترافیک شهرداری قم ابراز کرد: همچنین این سامانه برای آشنایی بیشتر شهروندان قمی با اماکن مختلف شهری که برخی از آنان نیز ناشناخته مانده، موثر است.

انتهای پیام

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا تاکسی گردشگری مسافران اخلاق درآمد حمل و نقل و ترافیک تاکسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۸۷۶۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم

شهر تاریخی بهبهان در خوزستان دارای آثار گردشگری مختلفی از جمله کاروانسرای قدیمی، قلعه گلاب، حمام تاریخی بکان و محوطه باستانی ارجان است. بخشی از مناطق دیدنی بهبهان را در ویدئوی زیر می‌بینید.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان فیلم و صوت فیلم و صوت

دیگر خبرها

  • واگذاری ۱۰۰ بنای تاریخی در سال ۱۴۰۳
  • بازدید رایگان از موزه‌های سیستان و بلوچستان ویژه معلمان و اساتید
  • آمادگی صندوق احیاء و بهره‌برداری از اماکن تاریخی برای همکاری در احیا بافت تاریخی گرگان
  • بازدید رایگان از موزه‌ها برای معلم‌ها و استادان
  • بازدید رایگان از موزه ها برای معلم ها و استادان دانشگاه
  • بازدید رایگان معلمان و اساتید از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی
  • بازدید رایگان از موزه‌ها و محوطه‌های تاریخی برای معلمان و استادان
  • مناطق گردشگری شهر بهبهان + فیلم
  • حمل بار عجیب توسط یک تاکسی/ معرفی تاکسیران به هیات انضباطی
  • برگزاری روز ملی خلیج‌فارس با نمایشگاه اسناد و نقشه‌های تاریخی در بندر ماهشهر