Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «الف»
2024-05-02@14:44:29 GMT

معرفی ۸ برند پرفروش و لوکس عطر

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۹۲۰۲

جهان متنوع عطرها مزین به نام انواع برندهای لوکس و مطرح است که هر کدام پادشاهی در میان پادشاهان جهان عطرها هستند. کمپانی های قدیمی و بسیار حرفه ای که اکثراً ورودشان در دنیای مُد و فشن در حوزه ای غیر از عطر و ادکلن بوده است. برخی برندها ابتدا با تولید لباس، جواهرات، شیشه و یا محصولات متنوع دیگری به بازار وارد شدند و کمتر برندی مانند کرید است که از همان ابتدا تمرکزش را روی عطرسازی گذاشته باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

اگر خرید ادکلن اورجینال را در برنامه خود دارید، بهتر است با برترین برندهای عطر آشنا شوید.

1. بولگاری

بولگاری یک برند ایتالیایی است که در سال 1884 تاسیس شد و مانند بسیاری برندهای عطر، فعالیتش را در حوزه ساخت جواهرات لوکس و لاکچری آغاز کرد. مجموعه بولگاری بعد از کسب شهرت و تجربه فراوان در ساخت جواهرات خاص، سرانجام در سال 1992 فعالیتش را در صنعت عطرسازی آغاز کرد. اولین عطری که بولگاری معرفی کرد «بولگاری او پارفومی او د ورت» بود. عطری که با عرضه اش به بازار عطر توجهات زیادی را به خود جلب کرد. از زمان انتشار اولین عطر بولگاری تا به امروز، نام بولگاری در میان دیگر برندهای عطرسازی درخشیده و جایگاه ویژه ای را از آن خود کرده است.

2. کالوین کلین

کالوین کلین برندی آمریکایی است که شهرتش تنها محدود به عطر و ادکلن نمی شود. این برند در تولید لباسهای کژوال، جواهرات، ساعت و دیگر محصولات مُد و فشن بسیار شناخته شده و محبوب است. آغاز فعالیت کالوین کلین در حوزه مد و فشن از سال1960 و با محصولاتی غیر از عطر بود. اولین عطر کالوین کلین با نام خود کالوین در سال 1981 به بازار عطرهای جهانی معرفی و همانطور که توقع می رفت به سرعت پیشرفت کرده و به محبوبیت رسید. امروزه کالوین کلین جزء برندهای بسیار مطرح در تولید انواع عطر مردانه و ادکلن زنانه در سرتاسر جهان است.

3. کرید

کرید از معدود برندهایی است که از همان ابتدا تمرکز خود را بر روی عطرسازی گذاشت. کرید دارای قدمتی طولانی و شناسنامه ای پرافتخار از تولید محبوب ترین عطرهای جهان است. از کرید تحت عنوان کمپانی لوکس و اشرافی یاد می شود، چرا که بسیاری از اشراف، سیاستمداران، پادشاهان و خانواده‌های سلطنتی و ثروتمند از مشتریان ثابت این برند بوده اند. از مشتریان سلطنتی کرید جرج سوم، ملکه ویکتوریا، امپراتور اوژنی فرانسه، ملکه ماریا کریستیا اسپانیایی، امپراتور فرانتس یوزف اتریشی و شاه نیکولای دوم روسیه بوده اند. علاوه بر این، افراد سیاسی مثل همسر جورج بوش و میشل اوباما هم از مشتریان کمپانی کرید بوده اند. انواع عطر و ادکلن های کمپانی کرید همواره در قفسه پرفروش ترین و لوکس ترین عطرهای جهان درخشیده اند.

4. دیور

آغاز فعالیت برند دیور فرانسوی در مُد و فشن در اواسط قرن بیستم با تولید لباس های ساده بود. اولین عطر این مجموعه «میس دیور» نام داشت. او عطر «میس دیور» را به احترام خواهرش نامگذاری کرد و از آن در سال 1947 رونمایی کرد. به طور قطعی می توان گفت دیور، برند محبوب بسیاری از مردم در سرتاسر جهان در مُد است.

5. جیورجیو آرمانی

جیورجیو آرمانی یک برند ایتالیایی پُرطرفدار در سراسر جهان است که بخش زیادی از شهرتش را مدیون طراحی‌های خاص و خیره کننده لباس‌های مردانه اش است. این برند ایتالیایی اولین مجموعه از لباس‌های مردانه‌اش را در سال 1975 ارائه کرد و سالها بعد از اولین عطر زنانه اش با نام «جیورجیو آرمانی بیوتی زنانه» در سال 1982 و از نسخه مردانه‌اش در سال 1984 رونمایی کرد.

6. لالیک

آغاز فعالیت لالیک در زمینه عطر ابتدا با تولید شیشه های کوچک و فانتزی و در سال 1888 بود. این برند فرانسوی به تولید جواهرات لوکس و پُر زرق و برق و شیشه های بسیار زیبا و خوش تراش شهره است. اولین عطر لالیک در سال 1994 در یک شیشه با طراحی بسیار زیبا و پیکرتراشی شده عرضه شد. «لالیک انکر نویر» و «لالیک پور هوم» دو تا از عطرهای بسیار پرطرفدار این برند هستند.

7. دولچه گابانا

دولچه گابانا یکی دیگر از برندهای لوکس و خاص است و کارش را در سال 1985 با تولید لباس‌های فوق العاده جذاب با طراحی های خاص آغاز کرد و رفته رفته به کار خود وسعت بخشید و عینک، زیورآلات و عطرهای خاصش را تحت عنوان D&G وارد بازار کرد. اولین عطر D&G یک عطر زنانه با نام «دولچه گابانا برای زنان» بود که در سال 1992 معرفی شد. گسترش شهرت و محبوبیت این عطر زنانه به قدری بود که 2 سال بعد از عرضه اش نسخه مردانه این عطر توسط این کمپانی معرفی شد.

8. مون بلان

آخرین برندی که معرفی می کنیم، مون بلان برند لوکس آلمانی است. آغاز فعالیت مون بلان با تولید قلم‌های لوکس در سال 1910 و بعد از آن لوازم چرمی و نوشت ابزار بود. سرانجام در سال 2001 عطر هم به لیست محصولات این برند اضافه شد. این برند از عطرهای «پریسنس زنانه» و «استارواکر مردانه» در کنار قلم استارواکر و ساعت مردانه تایم‌واکر رونمایی کرد.

تاریخچه مختصری از 8 برند محبوب عطر را بررسی کردیم. اگر به کسب اطلاعات بیشتر در مورد عطرهای برند علاقمند هستید، سری به فروشگاه اینترنتی عطر و ادکلن عطرافشان atrafshan.ir بزنید. این فروشگاه عطر دارای نماد اعتماد الکترونیک از وزارت صنعت و معدن با بیش از 10 سال سابقه فروش عطر و ادکلن، انواع عطرهای اصل و اورجینال از برترین برندها را با بهترین قیمت و تضمین کیفیت عرضه می کند.

منبع: الف

کلیدواژه: آغاز فعالیت عطر و ادکلن تولید لباس اولین عطر د و فشن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.alef.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «الف» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۲۰۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود

به گزارش «تابناک»، سرهنگ علی محمدی در گفت وگو با خبرنگار ایرنا اظهارداشت: در صورت مفقود شدن یکی از پلاک‌های خودرو یا تک پلاک موتورسیکلت، مالک فقط ۲۴ ساعت وقت دارد نسبت به گزارش و تغییر و دریافت پلاک جدید اقدام کند.

    در صورت عدم گزارش مفقودی پلاک هرگونه جرم و جنایتی که با آن انجام شود برای مالک وسیله نقلیه مسئولیت ایجاد کرده و باید پاسخگو باشد.

رئیس مرکز شماره گذاری پلیس راهور فراجا خودروهای تک پلاک را فاقد اجازه تردد دانست و افزود: در صورت رویت چنین مواردی پلیس موظف به توقیف خودرو است و علاوه بر جریمه نقدی خودرو به پارکینگ منتقل می‌شود.

شماره گذاری خودروهای لوکس

سرهنگ محمدی همچنین درباره شماره گذاری خودروهای لوکس گفت: برای خودروهای لوکس تعریف مشخصی تبیین شده است که شامل شماره گذاری به خصوص پلاک ملی نخواهند شد.

به گفته او، البته برخی از خودروهای لوکس در مناطق آزاد تجاری و اقتصادی قابل تردد با پلاک منطقه هستند اما هیچگاه پلاک ملی نخواهند شد.

رئیس مرکز شماره گذاری راهور همچنین درباره ادعای برخی فروشندگان خودرو مبنی بر تمدید سالیانه خودروهای گذرموقت گفت: مردم فریب چنین ادعایی را نخورند زیرا هیچ مجوز یکساله و یا به صورت تمام وقت برای تردد خودروهای گذرموقت در مناطق غیرتجاری وجود ندارد.

سرهنگ محمدی حتی تمدید چندبار در سال پلاک گذرموقت را نیز شایعه عنوان کرد و افزود: مدت تردد این خودروها با پلاک گذر موقت محدود بوده و باید به مناطق آزاد تجاری بازگردند.

دیگر خبرها

  • این خودروها پلاک ملی نمی‌ گیرند
  • مارک‌های  پرفروش‌ چرخ خیاطی خانگی در ایران را بشناسید
  • نگهداری تَک‌پلاک جرم است
  • نگهداری تَک پلاک جرم محسوب می‌شود
  • نگاهی به صنعت کفش در مستند «پاپوش»
  • دولت از فعالان بازار لوازم خانگی انتظار معجزه دارد
  • ساخت وسایل لوکس از پوست هزاران تمساح در کارخانه‌ (فیلم)
  • ۱۳ کتاب پرفروش شعر در نمایشگاه کتاب
  • (تصاویر) خودروی لوکس چینی که قرار است به جنگ ب‌ام‌و و بنز برود
  • برترین واحدهای تولیدی استان در جشنواره امتنان معرفی شدند