Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر، بهزاد میرزایی زاده اظهار کرد: چهار طرح در حوزه سلامت نهاد آبادانی و پیشرفت شهرستان ملکشاهی در دستور کار است، اولین طرح شامل موضوع «سلامت یار علوی» است که شامل معرفی بیماران به بیمارستان‌های طرف قرار داد هست، هر بیماری که تحت نهادهای حمایتی، مادران باردار و یتیمهای زیر هجده سال را شامل می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی افزود: چنانچه کسی در این راستا در بیمارستان‌های طرف قرار داد بستری شود، هزینه بستری وی تا سقف ۵ میلیون تومان پرداخت خواهد شد.

مدیر بنیاد علوی ادامه داد: در همین جریان افرادی که نیاز به تجهیزات انفرادی همانند سمعک، ویلچر، واکر، عصا و لوازم توانمند ساز دارند را برای تهیه این وسایل معرفی می‌کنیم.

میرزایی زاده تصریح کرد: تاکنون تعدادی تجهیزات انفرادی چون ویلچر، تخت بیمارستانی، واکر و … تهیه شده و در اختیار بیماران قرار گرفته است.

وی با اشاره به دومین طرح در دستور کار این نهاد گقت: در طرح «یاوران سلامت» ۳۰ نفر به منظور تربیت مربی از بین مردم، به دوره طب سنتی اسلامی، مذاق شناسی، خوراک و … معرفی می‌شوند تا در نهایت از این افراد برای آموزش‌ها استفاده شود.

این مقام مسئول ادامه داد: «گلهای صالح» یکی دیگر از طرح‌های بنیاد علوی در شهرستان ملکشاهی است که شامل مادران باردار می‌شود.

وی عنوان کرد: مادران و زنان شیر ده به صورت دوره‌ای هر ۴۰ تا ۶۰ روز یک بار بسته‌هایی برای ارتقا سلامت خود و نوزاد دریافت می‌کنند.

میرزایی زاده با بیان اینکه هم اکنون در چهارمین مرحله توزیع بسته‌ها هستیم، ادامه داد: مادران باردار می‌توانند با زایمان در بیمارستان‌هایی که با آنان طرف قرار داد هستیم از تمامی خدمات به صورت رایگان بهره گیرند.

کد خبر 5372483

منبع: مهر

کلیدواژه: شهرستان ملکشاهی ایلام خدمات درمانی بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز پرستار روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان کرمانشاه سانحه تصادف خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۳۳۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد

ایسنا/خراسان شمالی استاندار خراسان شمالی گفت: افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت‌ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

محمدرضا حسین نژاد در آیین آغاز عملیات عمرانی بیمارستان تخصصی مادر و کودک که با حضور دکتر کریمی معاون وزیر بهداشت در ۸ اردیبهشت ماه انجام شد، گفت: افتتاح پروژه های حوزه سلامت، نقش مهمی در رفع محرومیت ها و رشد شاخص های توسعه استان دارد.

وی با اشاره به آغاز کلنگ زنی و عملیات اجرایی بیمارستان مادر و کودک، افزود: هدفگذاری اجرای این پروژه و سایر پروژه های مورد نیاز در بخش های مختلف استان، رفع نیازهای درمانی و تکمیل مراکز د تجهیزات درمانی استان است.

حسین نژاد با بیان اینکه اسکلت بندی بیمارستان شهرستان راز و جرگلان که در زمره ی مصوبات سفر رئیس جمهور قرار گرفته نیز  به اتمام رسیده است، اظهار امیدواری کرد: با همدلی و هماهنگی مدیران، ساخت این بیمارستان نیز در سال جاری به پایان برسد.

وی تاکید کرد: یک حرکت جهادی برای رفع کمبودها نیاز است تا محرومیت های موجود در استان رفع شود.

استاندار خراسان شمالی با بیان اینکه تمام پروژه های در حال انجام براساس نیازسنجی و بر حسب نیاز استان پیگیری و با هدف ارایه خدمات بهتر به شهروندان به ظرفیت درمانی استان افزوده شد، گفت: امیدواریم با همدلی و هم افزایی و پیگیری مدیران و حمایت نمایندگان در دولت سیزدهم شاهد اجرا و به نتیجه رسیدن پروژه های بزرگتر در حوزه های مختلف استان و شاهد ارتقای جایگاه خراسان شمالی در شاخص های توسعه باشیم.

حسین نژاد افزود: در بخش سلامت با پیگیری های خوبی که انجام شده، در حال حاضر ۱۰۰ هزار مترمربع پروژه در حال افتتاح و ۲۰۰ هزار مترمربع پروژه نیز در استان هدفگذاری و در حال اجراست.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • سرپرست دانشگاه علوم پزشکی و خدمات بهداشتی درمانی زابل منصوب شد
  • رئیس دانشگاه علوم پزشکی زابل تغییر کرد
  • ارائه خدمات درمانی بهداشتی به اتباع مجاز و غیرمجاز در سیستان و بلوچستان
  • جلسه هم اندیشی ساماندهی خدمات بهداشتی و درمانی اتباع خارجی در سیستان و بلوچستان
  • خدمات تخصصی درمانی با حمایت خیران سلامت شهرستان نور انجام می‌شود
  • میزان پیشرفت طرح‌های خدمات بهداشتی و درمانی در دولت سیزدهم ۵۵۰ درصد بوده است
  • ۱۲ طرح نیمه تمام بهداشتی در خراسان رضوی به ثمر نشست
  • عاقبت پوشش خدمات روانشناسی چه شد؟
  • افتتاح پروژه‌های حوزه سلامت نقش مهمی در رفع محرومیت‌های خراسان شمالی دارد
  • بهره‌مندی ۱۷۷ هزار البرزی از خدمات رایگان روانشناسی مراکز بهداشت