Web Analytics Made Easy - Statcounter

مجید الهی راد در گفتگو با خبرنگار مهر اظهار کرد: اکنون ۷۴۰ دانشجو و طلبه تحت حمایت این نهاد قرار دارند که از خدمات فرهنگی و حمایتی از جمله پرداخت کمک هزینه تحصیلی و شهریه بهره‌مند هستند.

مدیرکل کمیته امداد خراسان شمالی بابیان اینکه طی امسال بیش از ۳۰۰ میلیون تومان برای کمک هزینه تحصیلی و شهریه دانشجویان دانشگاه‌های دولتی، آزاد و غیرانتفاعی هزینه شده است، خاطرنشان کرد: شهریه دانشجویان دانشگاه‌های پیام نور نیز طبق تفاهم‌نامه توسط کمیته امداد کشور پرداخت‌شده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی بابیان اینکه از مجموع دانشجوهای تحت حمایت حدود ۳۰۰ نفر در دانشگاه‌های دولتی مشغول به تحصیل هستند، خاطرنشان کرد: ۲۰۸ نفر از دانشجویان در دانشگاه پیام نور و باقی‌مانده نیز در دانشگاه‌های آزاد و غیرانتفاعی تحصیل می‌کنند.

الهی راد شمار دانشجویان مقاطع دکترا را نیز ۲۰ نفر اعلام کرد و گفت: ۶۲ دانشجو نیز در مقاطع تحصیلی کارشناسی ارشد ،۵۲ نفر در مقاطع حوزه علمیه و باقی‌مانده در سایر مقاطع در حال تحصیل هستند.

وی تصریح کرد: به‌طور میانگین برای هر دانشجوی مقاطع دکترا و کارشناسی ارشد ۲ و نیم تا ۴ میلیون تومان شهریه پرداخت می‌شود و برای مقاطع کارشناسی نیز بیش از یک میلیون و ۵۰۰ هزار تومان به‌طور میانگین هزینه می‌شود.

کد خبر 5372493

منبع: مهر

کلیدواژه: کمیته امداد امام خمینی کمیته امداد خراسان شمالی دانشجویان بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز پرستار روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت سیدابراهیم رئیسی عکس استانها گرگان کرمانشاه سانحه تصادف خرم آباد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۳۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام

مدیرکل کمیته امداد استان اردبیل از حمایت ۲۵۸۷ نفر از معلمان اردبیلی از ایتام و محسنین خبرداد.

به گزارش خبرگزاری ایمنا از اردبیل، علیرضا حسین‌نژاد، در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت یاد و خاطر شهید مرتضی مطهری اظهار کرد: هم اکنون ۲۵۸۷، معلم با ثبت‌نام در طرح اکرام ایتام و محسنین حامی فرزندان تحت حمایت این نهاد هستند.

وی افزود: این تعداد از معلمان حامی، حمایت از ۳۶۲۵ نفر از ایتام و محسنین استان اردبیل را بر عهده گرفته‌اند که به صورت ماهیانه کمک‌های خود را به حساب فرزندان معنوی خود واریز می‌کنند.

حسین‌نژاد بیان کرد: در سال ۱۴۰۲ معلمان نیکوکار در قالب طرح اکرام ایتام و محسنین بیش از دو میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان به صورت نقدی به کودکان و نوجوانان تحت حمایت کمک کرده‌اند.

وی افزود: با انجام اقدامات متعدد و فعالیت‌های صورت گرفته در راستای خودکفایی خانواده‌های تحت پوشش کمیته امداد این نهاد سال گذشته ۲۰۰۰ خانوار را پس از دستیابی به خودکفایی از چرخه حمایتی خود خارج کرد.

وی با بیان اینکه مدت زمان حمایت‌های کمیته امداد تا دست‌یابی به خودکفایی مددجویان ۱۸ ماه پس از دریافت تسهیلات است، بیان کرد: درصورت کسب توان مالی، ماهانه به میزان حقوق قانون کار از چرخه حمایتی کمیته امداد خارج می شوند.

کد خبر 749214

دیگر خبرها

  • ۳۶۰۰ نفر به جمعیت حامیان ایتام در قزوین افزوده شد
  • حمایت بیش از ۲۵۰۰ معلم اردبیلی از ایتام
  • جای دانشجو زندان نیست!
  • تداوم سرکوب دانشجویان در آمریکا؛ ده‌ها دانشجو در دانشگاه ویرجینیا دستگیر شدند
  • پرداخت ۱۰۶ میلیارد تسهیلات به مددجویان کمیته امداد
  • تحقیر آمریکا در دریا و آسمان‌
  • دستگیری ۶۰۰ دانشجو در دستکم ۱۵ دانشگاه آمریکا در بیش از یک هفته
  • بهره برداری از ۲۱۰۵ واحد مسکن مددجویی کمیته امداد خراسان رضوی شد
  • ۱۰ پروژه درمانی امروز در خراسان شمالی به بهره‌برداری رسید
  • کمک هزینه ۱۸ میلیاردی برای درمان مددجویان کمیته امداد هرمزگان