Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از مهاباد، عارف خدرلو فرماندار ویژه مهاباد گفت: ۱۸۳ روستا در سطح شهرستان وجود دارد که از این تعداد ۱۲۰ روستا دارای جمعیت بالای ۲۰ خانوار بوده و از این تعداد بیش از ۵۳ روستا نیاز به بازنگری طرح هادی دارد.

خدرلو با اشاره به اینکه در برخی روستا‌ها بیش از ۱۰ سال از اجرای طرح هادی گذشته است، افزود: ساخت و ساز‌های غیرمجاز در سطح روستا‌ها و برخی مشکلاتی که بر سرراه نهاد‌های خدمات رسان در این روستا‌ها وجود دارد از دیگر دلایل ضرورت اجرای بازنگری طرح هادی است که باید انجام شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه مهاباد در بسیاری از شاخص‌ها می‌تواند به عنوان بلوک جنوب استان انتخاب شود، اضافه کرد: در صورت تامین ماشین آلات مورد نیاز بنیاد مسکن، علاوه بر اجرای سریعتر طرح‌های هادی و خدماتی به روستاییان می‌توان به سایر شهر‌های اطراف هم خدمات رسانی کرد.

فرماندار ویژه مهاباد همچنین بخش خلیفان مهاباد را یکی از محروم‌ترین مناطق کشور دانست و ادامه داد: بسیاری از منازل مسکونی در این منطقه در کوهپایه‌ها و دره‌ها واقع شده و همین امر بر ضرورت اجرای طرح‌های ایمن سازی و احداث دیوار ساحلی در این بخش صحه گذاشته است.  

انتهای پیام/ س خ

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: طرح هادی بنیاد مسکن طرح عمرانی طرح هادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۳۸۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی، حمید محبوبی مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: روز جمعه ۷ اردیبهشت ماه ۱۴۰۳؛ در جاده مهاباد - سردشت غرق شدن یک کودک ۲ ساله در روستای گردشیلان گزارش شد.   وی افزود: نجاتگران هلال‌احمر پایگاه امداد و نجات کله کاوی مهاباد بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند.   مدیر عامل هلال احمر آذربایجان غربی گفت: در این حادثه کودک دوساله مغروق بعد از انجام اقدمات پیش بیمارستانی، ساکشن و اکسیژن تراپی به مرکز درمانی انتقال داده شد.

دیگر خبرها

  • تخصیص ۱۷۰ میلیارد تومان اعتبار برای عمران و توسعه روستاهای گلستان
  • آسفالت ۴۰۰ هزار متر مربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • آسفالت ۴۰۰هزار مترمربع معابر روستا‌های خراسان شمالی
  • تامین آب آشامیدنی روستای کهن دژ
  • نجات جان کودک ۲ ساله مغروق در رودخانه روستای گردشیلان مهاباد
  • آب آشامیدنی روستای کهن دژ در شهرستان کیار تامین شد
  • عمران وآبادانی روستاهای استان در قالب طرح هادی
  • اجرای طرح هادی و پروژه‌های عمرانی در روستا‌های سروآباد
  • ۱۱ میلیارد و ۲۰۰ میلیون تومان اعتبار برای اجرای طرح‌های هادی در ناغان
  • لزوم بازنگری در زمان اجرای مالیات بر عایدی سرمایه