Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «خبرآنلاین»
2024-04-30@00:13:33 GMT

تتلو را کُشتند و دفنش کردند

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۹۳۹۵

تتلو را کُشتند و دفنش کردند

تتلو هم ترانه می گوید. هم آهنگ می سازد و تنظیم هم می کند این سه کار را اتفاقا خوب هم انجام می دهد و این یعنی او یک جوان مستعد در حوزه موسیقی بود و شاید هنوز هم باشد.

معتقدم امیر تتلو را می شد همان زمان که بر روی ناو ارتش درباره انرژی هسته ای خواند و بعدش حتی اخبار بیست و سی با او مصاحبه کرد، دستش گرفت و به راه آورد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

می شد همان وقت مجوز دارش کرد. خودش هم گرا داده بود. چراغ سبز نشان داده بود و بارها آشکارا گفت مجوز بدهید دیگر دنبال برخی کارهایم که شما دوست ندارید نمی روم.

اما متاسفانه کج اندیشی عده ای باعث شده تا یک جوان مستعد -مثل هزاران جوان مستعد در زمینه های مختلف- از کشور خارج شود و به سمت و سوی مبتذل ترین موسیقی گرایش یابد.

برخی مسوولین چه هنری دارند که نتوانستند یکی مثل تتلو و هزارن نفر مثل امیر تتلو را همین جا نگه دارند و در مسیر صحیح هدایت کنند.

حالا امیر تتلو کجاست؟ در کنسرت هایش چه خبر است؟چه ترانه هایی می خواند؟ چه کارهای سخیفی انجام می دهد؟ چه آبروریزی هایی می کند وقتی سر صحنه کنسرت و برایر چشم هزاران نفر مواد مخدر مصرف می کند و...

بعضی ها در بی هنری چقدر هنرمندند که نه تنها نمی توانند جوانانی مثل امیر تتلو را در مسیری مناسب رهنمون کنند بلکه آنان را فراری هم می دهند و به قول معروف برای نظام هزینه های گزافی ایجاد می کنند.

گناه آنان حتما از گناهان احتمالی امیر تتلو بیشتر است چون مسببش بودند،نبودند؟

کد خبر 1581341

منبع: خبرآنلاین

کلیدواژه: تتلو امیرحسین مقصودلو جامعه شناسی موسیقی جوانان امیر تتلو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.khabaronline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرآنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۳۹۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود

به گزارش گروه سیاست خبرگزاری علم و فناوری آنا، مشعل الاحمد الجابر الصباح، امیر کویت فردا سه شنبه طی سفری رسمی به مصر می رود.

بر اساس این گزارش، این نخستین سفر الصباح به مصر پس از تصدی منصب امیری کویت است.

قرار است امیر کویت با عبدالفتاح السیسی، رئیس جمهور مصر دیدار و درباره روابط دوجانبه و راه های گسترش آن علاوه بر تحولات منطقه و حمایت از همکاری مشترک کشورهای عربی گفتگو کند.

انتهای پیام/

دیگر خبرها

  • بایدن: با مصر و قطر درباره آتش بس غزه همکاری می‌کنیم
  • امیر کویت فردا عازم قاهره می‌شود
  • امیر جدیدی بازیگر یک پروژه بین المللی شد
  • برگزاری چهل و دومین جشنواره فرهنگی - هنری «امید فردا» در همدان
  • تاثیر آفت‌کش‌ها بر افزایش احتمال پارکینسون
  • متولدین کدام ماه‌ها از همه آسیب‌پذیرترند!
  • عکس | عاشقانه ریما رامین‌فر با همسررش امیر جعفری
  • معرفی نیروی مستعد جویای کار به شرکت‌های حاضر در نمایشگاه ایران‌هلث‌
  • ببینید | پیام خاص امیر قلعه‌نوعی به ملی‌پوشان فوتسال
  • ۲۰ هزار جوان قمی عضو جمعیت هلال‌احمر هستند