Web Analytics Made Easy - Statcounter

فرمانده کل سپاه در پیامی به سردار اشتری تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

به گزارش قدس آنلاین، سرلشکر پاسدار حسین سلامی فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی در پیامی به سردار سرتیپ حسین اشتری فرمانده کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران را تبریک گفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!
متن این پیام به شرح زیر است: بسم الله الرحمن الرحیم  برادر ارجمند سردار سرتیپ حسین اشتری
فرمانده محترم کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران
با سلام و تحیات؛ تصویب طرح جامع ساختار و سازمان فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران از سوی فرمانده معظم کل قوا (مدظله العالی) که فصل نوینی در تاریخ نقش آفرینی‌های شکوهمند این مجموعه معظم و مقتدر  برای تامین امنیت، آرامش و انتظام میهن اسلامی و خدمت مجاهدانه به ملت عظیم الشان ایران رقم زده است را  به جنابعالی و آحاد فرماندهان، مدیران و کارکنان شجاع، فهیم و فداکار و خانواده‌های عالیقدر آنان تبریک عرض می‌نمایم. بی شک این رخداد مبارک و راهبردی که به ارتقای جایگاه ناجا در هندسه امنیت و اقتدار کشور در تعامل، همکاری و هم افزایی با اجزای نیروهای مسلح و دیگر ارکان امنیتی و اطلاعاتی کشور انجامیده است، عینیت تدابیر کلیدی و راهگشای معظم له برای تقویت امنیت و نظم در جامعه و توسعه خدمت به مردم تضمین و تحکیم خواهد بخشید. با اعلام آمادگی همه جانبه سپاه پاسداران انقلاب اسلامی و سازمان بسیج مستضعفین برای تقویت، توسعه و تعمیق همکاری‌های فی مابین؛ دوام توفیق و سربلندی آن برادر گرانقدر و خیل عظیم مجاهدان و کارکنان خدوم و شریف فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی در پهنه ایران عزیز، تحت عنایات خاصه حضرت بقیه الله الاعظم (عج) و فرامین، منویات و رهنمودهای حکیمانه نایب برحقش مقام عظمای ولایت و رهبری و فرماندهی کل قوا حضرت امام خامنه ای (مدظله العالی) را از درگاه خداوند متعال مسئلت دارم. سرلشکر پاسدار حسین سلامی
فرمانده کل سپاه پاسداران انقلاب اسلامی
انتهای پیام/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: سردار سلامی نیروی انتظامی فرماندهی کل انتظامی جمهوری اسلامی کل انتظامی جمهوری اسلامی ایران فرمانده کل

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۵۴۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای خراسان جنوبی، حجت الاسلام رحیم آبادی در خطبه‌های نمازجمعه این هفته بیرجند با اشاره به اینکه دشمنان ما با تمام توان برای ضربه به نظام و انقلاب به میدان آمده اند و این روز‌ها به دنبال ترویج بی حجابی در جامعه هستند گفت: مردم ایران اسلامی نماد عفت و پاکی هستند، اما برخی عناصر محدود به دنبال اجرای نقشه دشمن هستند که فرماندهی انتظامی کشور با توجه به حمایت قاطع مردم باید با افراد خاطی برخورد کند.


وی با اشاره به اینکه به لطف انقلاب اسلامی ایران بیداری اسلامی جهانی محقق شده است گفت:امروز با وجود جنگ رسانه‌ای دشمن، پرچم بیداری به دست دانشجویان آزادیخواه در دانشگاه‌های جهان بویژه آمریکا به اهتزار در آمده است و خون مظلومان غزه گریبان غرب را گرفته است که این خود زمینه‌ای برای نابودی مستکبران عالم است.


وی با اشاره به اینکه امروز باید همه در مسیر امام صادق (ع) قدم بر داریم گفت:باید همه درمسیر حاکمیت الهی و، اما زمان گام برداریم و ولی زمان خود و آرمانهایش را بشناسیم و در مقابل جریان نفوذ بایستیم.

دیگر خبرها

  • حمایت قاطع مردم پشتوانه فرماندهی انتظامی کشور برای ادامه طرح نور
  • عملیات وعده صادق قدرت فرماندهی ایران را نشان داد
  • سازمان‌های مسئول باید در مقابله با جرایم کمک کار پلیس باشند
  • نقش سازنده سپاه در امنیت پایدار منطقه و مبارزه با تروریسم
  • سفیر ایران در سازمان ملل: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم/ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • سفیر ایران: شروع کننده جنگ علیه اسرائیل نبوده ایم؛ حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • به هرگونه تجاوز علیه حاکمیت و تمامیت ارضی خود پاسخ می‌دهیم
  • نماینده ایران: حق پاسخ به هرگونه تجاوز محفوظ است
  • ایروانی: شروع‌کننده جنگ علیه اسرائیل نبودیم
  • فرمانده نیروی زمینی سپاه: امنیت ملی خط قرمز ماست و در تامین امنیت با کسی شوخی نداریم