Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ایسکانیوز»
2024-04-29@13:11:22 GMT

چهار دیدار سرنوشت ساز / روسونری مدعی می ماند؟

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۸۹۹۵۵۲

چهار دیدار سرنوشت ساز / روسونری مدعی می ماند؟

به گزارش خبرگزاری ایسکانیوز؛ قرمز و مشکی پوشان شهر میلان امسال به دنبال این هستند تا پس از سال ها جام قهرمانی سری آ را به ارمغان بیاورند. میلانی ها که تا بدین جای کار نیز عملکرد خوبی داشته اند چهار دیدار دشوار و سرنوشت ساز را در پیش روی خود دارند که اگر بتوانند از این بازی ها سربلند خارج شوند می توان آنها را مدعی اصلی کسب عنوان قهرمانی در نظر گرفت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

میلان در فصل جدید نیز مانند سال گذشته در بازی های ابتدایی بسیار خوب ظاهر شد و با برد های پیاپی که به دست آورد به همراه ناپولی در بالای جدول سری آ جای گرفت اما طبق روال فصل گذشته چند باخت و نتایج ضعیف سبب شد تا تیم های پایین تر خودشان را به این تیم برسانند و رسیدن به مقام قهرمانی را برای میلان دشوار کنند. 

شاگردان استفانو پیولی در دیدار این هفته خود باید به مصاف اودینزه پایین جدولی بروند. میلانی ها اگر می‌خواهند در صدر جدول بمانند راهی جز برد در این دیدار نخواهند داشت.

هرچند روسونری در یکی دو هفته اخیر با پیروزی هایی که کسب کرده خودش را به صدر جدول رسانده اما به دلیل چند نتیجه ضعیفی که در هفته های قبل گرفتند تیم آبی و مشکی پوش همشهری را در نزدیکی خود می بیند. 

میلانی ها که پس از سال ها غیبت در لیگ قهرمانان بالاخره در این فصل موفق شدند در این بازی ها حاضر شوند از روی بدشانسی در گروه مرگ این رقابت ها قرار گرفتند و در رقابت با تیم های لیورپول، اتلتیکو مادرید و پورتو در رده چهارم جدول قرار گرفتند و از دور مسابقات کنار رفتند. هرچند که میلان در گروه سختی قرار داشت اما آخر شدن در گروه سبب شده است هواداران روسونری نسبت به استفانو پیولی انتقاد داشته باشند و او را مربی بزرگی برای هدایت تیمشان ندانند.

میلان در چهار هفته آینده سری آ باید به مصاف اودینزه، ناپولی، امپولی و رم برود که پیروزی و موفقیت در این دیدارها تا حدودی می تواند تکلیف مدعی بودن این تیم را مشخص کند. شاگردان پیولی اگر بتوانند از این دیدارها سربلند خارج شوند می توان آنها را مدعی قهرمانی امسال درنظر گرفت. در غیر این صورت تیم های مدعی دیگر از جمله اینتر مجال خود نمایی به این تیم را نخواهند داد.

مجتبی احسانی

هومن جعفری کد خبر: 1121494 برچسب‌ها میلان

منبع: ایسکانیوز

کلیدواژه: میلان

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.iscanews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسکانیوز» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۵۵۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم

 سی و پنجمین هفته از رقابت‌های لیگ برتر انگلیس با برگزاری یک دیدار آغاز شد که بازی لیورپول در برابر وستهام با نتیجه ۲ بر ۲  به پایان رسید.

لیورپول که در چند هفته اخیر نتایج چندان مناسبی کسب نکرده، امیدوار به کسب امتیاز از این دیدار و  لغزش تیم‌های آرسنال و منچسترسیتی بود تا شاید جام قهرمانی را به دست بیاورد، اما با این تساوی، لیورپول امید‌های خود برای کسب قهرمانی را بر باد رفته می‌بیند.  

لیورپول باز هم مثل تعداد قابل توجهی از بازی‌های اخیر خودش، نیمه  اول را با شکست به پایان رساند. جرد بوون تک گل وستهم رو در نیمه نخست به ثمر رساند. لیورپول نیمه دوم را خوب شروع کرد و با گل رابرتسون به بازی برگشت و پس از آن گل دوم که یک گل به خودی بود هم با فاصله نه چندان زیاد از راه رسید. با این حال تیم کلوپ نتوانست نتیجه را حفظ کند و آنتونیو با ضربه سر خودش بازی را به تساوی کشاند.  

لیورپول با این تساوی ۷۵ امتیازی شد و حتی با دو بازی بیشتر نسبت به سیتی، پایین‌تر از این تیم در رتبه سوم جدول قرار دارد.

کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی کد ویدیو دانلود فیلم اصلی باشگاه خبرنگاران جوان ورزشی فوتبال و فوتسال

دیگر خبرها

  • استقلال سرنوشت قهرمانی و سقوط را مشخص می‌کند!
  • احتمال جریمه شدن دومفریس به خاطر تمسخر مدافع میلان
  • یوونتوس ۰ - ۰ میلان/ روسونری نایب قهرمانی را حفظ کرد
  • تساوی یوونتوس و میلان به ضرر بانوی پیر!
  • تساوی بزرگان در دربی ایتالیا/ زور یووه و میلان به هم نرسید
  • یوونتوس 0-0 میلان: روسونری دو دستی به نایب قهرمانی چسبید
  • وست هم ۲ - ۲ لیورپول/ خداحافظی رسمی کلوپ و تیمش با رقابت بر سر قهرمانی + فیلم
  • استقلال درس خوبی از شمس آذر گرفت/ نباید تراکتور را دست کم بگیرند
  • سرنوشت قهرمان لیگ در صورت امتیازهای برابر مشخص نیست! | آخر فصل نظر بدهید
  • افزایش شانس خولین لوپتگی برای هدایت میلان