Web Analytics Made Easy - Statcounter

ایسنا/خراسان جنوبی فرمانده انتظامی خراسان جنوبی از توقیف ۵۵ میلیارد ریال عواید نامشروع خرید و فروش مواد مخدر توسط اعضای باند معروف قاچاق مواد افیونی در استان خبر داد.

سردار ناصر فرشید گفت: با دریافت گزارشی مبنی بر این که اعضای یکی از باندهای معروف قاچاق مواد مخدر که به اتهام حمل موادافیونی در زندان به سر می‌برند دارای اموال و دارایی‌های بسیاری هستند و این در حالی است که هیچ فعالیت اقتصادی انجام نداده اند که این موضوع توسط مأموران پلیس پیگیری شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

به گزارش ایسنا، به نقل از پایگاه خبری پلیس، وی افزود: با توجه به عدم فعالیت اقتصادی قاچاقچیان دستگیر شده به نظر می‌رسید این اموال از راه قاچاق مواد مخدر حاصل شده که شناسایی این اموال توسط مأموران پلیس امنیت اقتصادی خراسان جنوبی پیگیری شد.

فرمانده انتظامی خراسان جنوبی گفت: مأموران با بهره گیری از امکانات فنی، استعلام، پیگیری‌های لازم و بررسی حساب‌های بانکی و اسناد و مدارک و کارت‌های کشف شده از متهمان در زمان دستگیری به این نتیجه رسیدند عواید نامشروع حاصل از خرید و فروش مواد مخدر بالغ بر ۵۵ میلیارد ریال است.

فرشید یادآور شد: در ادامه بررسی این پرونده، یک دستگاه خودروی سنگین کشف شد که گزارشی در خصوص اموال و دارایی‌های متهمان به مراجع قضائی ارسال و این اموال با دستور مقام قضائی توقیف شد.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: استانی اجتماعی پليس مواد مخدر خراسان جنوبی مواد مخدر

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۵۹۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ عبدالله خسروی صبح دوشنبه در جمع خبرنگاران اظهار کرد: با رصد و اشرافیت اطلاعاتی و اقدامات هدفمند عملیاتی یک فروند شناور حامل خودروهای خارجی قاچاق توقیف شد.

وی افزود: از این شناور ۲ خودروی خارجی تویوتا لندکروز توقیف و ۲ نفر به مراجع قضائی معرفی شدند.

فرمانده مرزبانی استان بوشهر تصریح کرد: بر اساس نظر کارشناسان مبلغ ۷۰۰ میلیارد ریال برآورد شد.

وی ضمن تقدیر از همکاری مرزنشینان گفت: برخورد قاطع و جدی با قاچاقچیان کالا و ارز نظام اقتصاد داخلی را پویا و متعادل می‌سازد و مرزبانان استان با تعامل دستگاه قضائی با پدیده قاچاق برخورد قاطعانه خواهند کرد.

کد خبر 6098074

دیگر خبرها

  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی برای تحقق جهش تولید
  • حمایت از کارآفرینان و بخش خصوصی استان برای تحقق جهش تولید
  • صدور حکم توقیف اموال دو تن از مدیران اسبق تعاونی مسکن مهر دماوند
  • کشف بیش از ۱۰ میلیارد ریال کالای قاچاق در زنجان
  • جریمه ۳ میلیارد تومانی قاچاق سوخت، برای مدیرعامل واحد تولید فرآورده‌های نفتی
  • پشت پرده بزرگترین باند قاچاق مواد مخدر کشور چه بود؟ | ناگفته های قاچاق ۲ هزار تن تریاک | یکی از اعضای این باند در عروسی اش شاباش میلیاردی گرفت
  • کشف محموله ۱۰ میلیاردی تنباکوی قاچاق از انباری در جنوب تهران
  • خودروهای خارجی قاچاق ۷۰۰ میلیاردی در آب های استان بوشهر توقیف شد
  • استفاده از ظرفیت بنیاد علوی در توانمندسازی اقتصادی مناطق کمتر توسعه‌یافته
  • تعزیر قاچاقچی سوخت در بیرجند