Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، بوژیدار رادوشوویچ یک روز پیش از دیدار پرسپولیس برابر هوادار به خاطر پرداخت نشدن تمام مطالباتش به کشورش بازگشت و فعلا خیال بازگشت ندارد.

بر اساس اطلاعاتی که منابعی در باشگاه پرسپولیس در اختیار ما قرار دادند، رادوشوویچ مدعی است با احتساب ٢٠ درصد از مطالباتش مربوط به فصل جدید و طلب‌هایش از فصل گذشته، پرسپولیس باید ١٩۶ هزار یورو به او پرداخت می‌کرد، اما مدیران پرسپولیس با پرداخت تنها ۵٠ هزار یورو به او وعده دادند که تا سه هفته بعد ٣٠ هزار یورو دیگر پرداخت کنند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

پرسپولیسی‌ها مدعی هستند پیش از این مبلغی به صورت ریال به رادوشوویچ پرداخت شده و به همین خاطر در عمل ۵٠ هزار یورو از مطالبات او را پرداخت کرده‌اند و با ۵٠ هزار یورویی که چند روز پیش داده شد و ٣٠ هزار یورویی که وعده پرداخت آن را داده‌اند عملا مطالبات دریافتی رادوشوویچ به ٢٠ درصد می‌رسد، اما به نظر می‌رسد این موضوع مورد قبول دروازه‌بان کروات نیست.

بوژیدار رادوشوویچ حالا در کشورش به سر می‌برد و منتظر پرداخت مطالبات خود است و تا به امروز هم اقدامی برای فسخ قراردادش انجام نداده است. در صورتی این دروازه‌بان کروات قراردادش را فسخ کند، احتمالا پرسپولیس باید ٢۵٠ هزار یورو مبلغ قرارداد این فصلش، ٢۶٠ هزار یورو مبلغ قرارداد فصل بعد و ٢٨٠ هزار یورو مربوط به قرارداد سال سوم او را بپردازد و این یعنی با احتساب سود‌های ۵ درصدی (که معمولا در حکم‌های کمیته وضعیت فیفا ذکر می‌شود) پرونده‌ای ٨٠٠ هزار یورویی پرسپولیس را تهدید می‌کند.

منبع: ایسنا

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: رادوشوویچ پرسپولیس هزار یورو

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۶۱۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده

به گزارش خبرگزاری صدا و سیمای استان خوزستان، مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان در گفتگو با خبر ۲۳ شبکه خوزستان گفت: از آغاز فصل خرید گندم در استان تاکنون ۶۰۰ هزار تن گندم از گندمکاران استان خریداری شده است.

امید جهان نژادیان افزود: از این میزان ۴۵۰ هزار تن در مراکز روباز خریداری شده است که ۲۰۰ هزار تن آن به سیلو‌های استاندارد منتقل شده است. 

وی اظهار کرد: ۸۰ درصد گندم‌های خریداری شده در سامانه سیفا ثبت شده است و مابقی توسط کاربران مراکز در حال ثبت می‌باشند. 

مدیر کل غله و خدمات بازرگانی خوزستان بیان کرد: با پیگیری‌های انجام شده مطالبات گندمکاران استان این هفته ابتدای هفته آینده پرداخت می‌شود.

وی ادامه داد: با توجه به پیش بینی هواشناسی مبنی بر بارش باران در استان از کشاورزان درخواست می‌شود در طول هفته جاری از ارسال محصول گندم خود در مراکز خرید روباز خودداری گ به سیلو‌های استاندارد مراجعه نمایند.

دیگر خبرها

  • خبر خوش برای استقلال در آستانه بازی با تراکتور
  • ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال پرداخت شد
  • پرداخت ۱۵ درصد از مطالبات بازیکنان استقلال
  • ریالی از مطالبات گندمکاران پرداخت نشده است
  • خرید تضمینی گندم ۳۰ درصد افزایش یافت
  • دردسر جدید بیمه‌ها برای داروخانه داران/ بدهی ۲۶ همتی سازمان‌های بیمه‌گر به داروخانه‌ها
  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • جزئیات تازه از پرداخت یارانه دارو و بیمه سلامت
  • پرداخت مطالبات گندمکاران خوزستانی تا ابتدای هفته آینده
  • کمک ۱۵ میلیون یورویی اتحادیه اروپا به افغانستان