Web Analytics Made Easy - Statcounter

خبرگزاری فوتبال ایران پارس فوتبال دات کام :

سیاوش پهلوان نویسنده و تاریخ نگار پرسپولیس در گفت و گوی اختصاصی با خبرگزاری پارس فوتبال و یاسر اشراقی خبرنگار صدا و سیما و سردبیر خبرگزاری پارس فوتبال صحبتهایی جنجالی درباره مباحث مختلف روز فوتبال ایران به ویژه پرسپولیس داشته است.

سیاوش پهلوان درباره درباره حکومتی بودن یا نبودن دو تیم استقلال و پرسپولیس گفت :

ببینید این واژه حکومتی واژه غلطی است ، این که باشگاه متولی اش دولت است بله دو تیم متعلق به دولت است .

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ولی اینکه دولت کمکی به پرسپولیس می کند اینگونه نیست و تیمی که اگه دولت رهایش کند و بتواند رو پای خودش بماند پس پایگاه مردمی دارد.

ریشه تیم‌ پرسپولیس شاهین بوده و این تیم پرطرفدار ترین تیم زمان خودش بوده و هست و میراث تیم شاهین که هوادارانش باشد اکنون به پرسپولیس رسیده است ، پس این تیم قطعا مردمی است و نه حکومتی .

وی ادامه داد :

پرسپولیس تیم مردمی است و اکثر پیشکسوت های این تیم را اگر مشاهده کنید در حوزه های غیر فوتبالی تخصص دارند . پرسپولیس کاملا توانای اداره خودش را دارد و تیمی که توانای اداره خودش را داشته باشد مردمی است و نه حکومتی .

وی درباره طراحی ورزشگاه پرسپولیس توسط حسین کلانی گفت :

آقای کلانی در سال ۸۴ به طراحی ورزشگاه پرسپولیس پرداختند و تمام کار های مربوطه را انجام دادند ولی متاسفانه تیرماه ۸۴ بود که دوستان پروژه‌ را کنسل کردند.

درحالی که اگه اون سال ورزشگاه پرسپولیس ساخته می شد الان هیچ مشکلی نداشت و در اواخر دهه ۸۰ به درآمد زایی می رسید و روی پای خودش می ایستاد.

وی درخصوص حضور پرسپولیس در جام باشگاهای آسیا گفت:

آسیا پیش از انقلاب  یک دوره ۴ ساله آزمایشی در سال های ۱۹۶۸ الی ۱۹۷۱ برگذار شد و معتبر هم بود که به دلیل انصراف تیم ها و درگیری عربستانی ها با اسرائیلی ها تعطیل شد . در همان دوره اولین نماینده ایران پرسپولیس بود که در سال ۱۳۴۸ پرسپولیس روز بازی به تایلند رسید و میزبانی نداشت و با یک امتیاز کمتر حذف شد و چند سال بعد تاج با میزبانی در تهران و انجام ۴ بازی با بازیکنان کمکی پرسپولیس به قهرمانی رسید . ما نمی گویم چرا از تاج حمایت شد ما می گویم این حمایت ها می توانست از پرسپولیس هم صورت بگیرد که گرفته نشد.

سیاوش پهلوان درباره شبهه هواداران پرسپولیس درباره چرایی حضور استقلال به جای پیکان در جام باشگاه های آسیا سال ۱۳۴۸ گفت  :

سال ۴۸ پیکان قهرمان جام باشگاه تهران شد و به غیر از آن یک جام باشگاه تهران دیگر هم داشتیم یعنی در یک سال دو جام باشگاه های تهران برگزار شد که در اولی  تاج و دومی پیکان ( با حضور ستارگان پرسپولیس ) قهرمان شد.

پیکان به مسابقات جام دوستی که سطح بالایی هم داشت رفت و تاج هم به جام باشگاه های آسیا رفت . حال شبهه ای که بین هواداران پرسپولیس وجود دارد این است که قهرمان کدام جام باشگاههای تهران در سال ۱۳۴۸ باید به آسیا می رفته؟ که دوستان استقلالی باید مدارک رو کنند.

سیاوش پهلوان درباره ریاست هم زمان تیمسار خسروانی در تربیت بدنی و باشگاه تاج گفت :

تیمسار خسروانی در آن زمان ریاست تربیت بدنی و همزمان ریاست باشگاه تاج بر عهده داشته است و نمی دانم تعریف این موضوع چیست و این موضوع اگر برای پرسپولیس افتاده بود چه اتفاقی می افتاد .

این موضوع لااقل شائبه برانگیز است چون در آن زمان دو دربی با رای کمیته انضباطی سه بر صفر به سود استقلال اعلام شده است و اگر در مصاحبه بازیکنان ببینید همایون بهزادی گفته است که این اتفاقات بیرون زمین حتی اگر عمدی نبوده است شائبه بر انگیز است.

در همین راستا ببنید :

از برد پرسپولیس مقابل قهرمان جام بین قاره ای و رونمایی از سند جدید ۶ تایی شدن استقلال تا بررسی رکورد تاریخی سرخ ها + سند

خبر خوش برای کاربران پارس فوتبال: مشاهده هرگونه محتوایی اعم از خبر ، عکس و ویدئو برای کاربران پارس فوتبال نیم بها خواهد بود.

در اینجا در این باره بیشتر بخوانید

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: پرسپولیس استقلال پرسپولیس تاج پیکان تاج تاج پرسپولیس استقلال اختصاصی پارس فوتبال استقلال پرسپولیس تاج سیاوش پهلوان سیاوش پهلوان پارس فوتبال جام باشگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۶۷۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد! 

آفتاب‌‌نیوز :

چند وقت پیش بود که یحیی گل محمدی در گفتگویی در استودیوی آنتن به ماجرای جدایی رامین رضاییان از پرسپولیس پرداخت و توضیح داد که چرا برخلاف میل باطنی‌اش به جدایی این ستاره رضایت داده است. سرمربی سابق سرخپوشان توضیح داد که با توجه به مصاحبه رضاییان در استادیو فوتبال برتر دیگر امکان ادامه حضور او با توجه به زیر سوال بردن برخی از بازیکنان تیم وجود نداشته است. 

رضاییان که پس از ماجراجویی چندین ساله در خارج از کشور راهی جز جدایی از تیم محبوبش روبروی خود نمی‌دید، با توجه به شرایط سپاهان را برای ادامه فوتبال برگزید؛ تصمیمی که برای او در مسیر حرفه‌ای بسیار خوب بود و او توانست علاوه بر بازپس‌گیری موقعیت از دست رفته‌اش در تیم ملی بدل به یکی از تاثیرگذارترین ستاره‌های لیگ برتر هم بشود. 

با این حال رضاییان همواره خود را پرسپولیسی دانسته و علاقه به تیم محبوبش را در اظهارنظر‌های مختلف پنهان نکرده است و به همین دلیل اصلا انتظار نداشت که در ورزشگاه آزادی توسط هواداران تیم محبوبش به او توهین شود. 

این محتوای ویدیویی است که در جریان دیدار پرسپولیس و سپاهان به ثبت رسیده و رامین رضاییان در حالی که شعار‌های هواداران را معطوف به خود می‌بیند با دست زدن برای آن‌ها ناراحتی‌اش را اعلام می‌کند و پس از مسابقه نیز با انتشار این ویدیو و نوشتن این جمله که «چه روز مزخرفی بود» , ناباوری‌اش از اتفاقات رخ داده را بیان کرده است.

منبع: ورزش سه

دیگر خبرها

  • واکنش هیات فوتبال استان به تهران به ماجرای عدم حضور آمبولانس اورژانس در دیدار پرسپولیس و سپاهان
  • کلهر: سرنوشت قهرمانی دست استقلال نیست
  • عکس| امید نورافکن پیش از اقدام جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| امید نورافکن پیش از ماجرای جنجالی علیه پرسپولیس
  • عکس| دستور آتش بس بین پرسپولیس و سپاهان از سمت سیاوش
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو، افزایش قراردادها، مشاوران ۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • افشاگری از ماجرای حواله‌های خودرو،افزایش قراردادها، مشاوران۴۰۰ میلیونی و برکناری مدیر سرشناس آکادمی/ هشدار به مالکان جدید استقلال
  • انتخاب جنجالی برای داوران پرسپولیس و استقلال در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • داوران جنجالی برای سرخابی در هفته ۲۶ لیگ برتر فوتبال؛ چراغ سبز به بلوا
  • رضاییان اتفاقات ورزشگاه آزادی را باور نمی‌کرد!