Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از قزوین، مدیران مجموعه‌های تابعه معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در هفته حمل‌ونقل با حضور در مرکز ۱۳۷ شهرداری، به صورت مستقیم و بی‌واسطه از ساعت ۱۰ تا ۱۲ پاسخگوی سئوالات، انتقادات و پیشنهاد‌های شهروندان قزوینی خواهند بود.

روز شنبه بیست و هفتم آذرماه شیما زرآبادی‌پور، سرپرست معاونت حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری قزوین در مرکز ۱۳۷ به تماس‌های شهروندان پاسخ می‌دهد و روز یکشنبه بیست و هشتم آذرماه سعید جهانگیری‌فرد، مدیرعامل سازمان حمل‌ونقل و ترافیک شهرداری به عنوان یکی از زیرمجموعه‌های شش‌گانه این معاونت در ۱۳۷ مستقر می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

دوشنبه بیست و نهم آذرماه نوبت پاسخگویی بی‌واسطه محمدحسین ایرانخواه، مدیرعامل سازمان اتوبوسرانی است و سه‌شنبه مصادف با آخرین روز ماه، اسماعیل عرشیان برای پاسخ به شهروندان در سامانه ارتباط مردمی شهرداری استقرار خواهد یافت.

چهارشنبه یکم دی‌ماه سعید جهانگیری‌فرد، به عنوان سرپرست مرکز معاینه فنی شهید رجایی شهرداری قزوین سئوالات، انتقادات و پیشنهاد‌های شهروندان را از طریق سامانه ۱۳۷ می‌شنود و پاسخ می‌دهد و پنجشنبه دوم دی‌ماه نوبت به محمد رشوند، سرپرست مرکز کنترل ترافیک می‌رسد؛ ضمن اینکه علی محمدحسینی، مدیرعامل سازمان پایانه‌های مسافربری شهرداری در آخرین روز از این برنامه در سامانه ارتباط مردمی شهرداری پاسخگوی شهروندان است.

مدیران ترافیکی شهرداری در طول سال نیز از طریق سامانه ۱۳۷ و سایر راه‌های ارتباطی اعم از صفحه رسمی اینستاگرامی خود به نشانی @trafficqazvin، پرتال معاونت حمل‌ونقل و ترافیک و پرتال‌های مجموعه‌های وابسته  پاسخ شهروندان را می‌دهند.

۲۶ آذر روز ملی حمل‌ونقل نامگذاری شده است و به مدت یک هفته تا دوم دی‌ماه گرامی داشته می‌شود.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: پاسخگویی به شهروندان مدیران شهری حمل و نقل حمل ونقل و ترافیک

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۷۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین

دریافت 22 MB کد خبر 6096711

دیگر خبرها

  • صبر و مهربانی از صفات الزامی برای پاسخگویان به مسائل شرعی است
  • پاسخگویی به مسائل شرعی فرصتی برای ارتباط مردم با روحانیت است
  • پاسخگویی به مطالبات مردم، در دستور کار مدیران خراسان جنوبی
  • پاسخگویی به ۳۵۷ هزار تماس مشترکین آب و فاضلاب قم
  • بهبود خدمات‌رسانی شهرداری تبریز با بهره‌برداری از مرکز کنترل ترافیک و مدیریت بحران
  • ترافیک سنگین در آزادراه قزوین کرج تهران
  • ترافیک پرحجم اما روان است
  • ترافیک فوق سنگین در محور رشت - قزوین
  • پاسخگویی به پرسش‎های مشترکین در سامانه ملی انتشار و دسترسی آزاد به اطلاعات
  • گشایش گره ترافیکی خوی