Web Analytics Made Easy - Statcounter

مسابقات فوتبال رومیز آزاد کشوری با معرفی تیم های برتر در شهرستان فردیس به پایان رسید.

به گزارش خبرگزاری برنا از استان البرز، این مسابقات طی روزهای پنج شنبه و جمعه گذشته با حضور ۷۰ شرکت کننده در قالب 14 تیم از استانهای کردستان ،خراسان رضوی ،فارس،اصفهان ، مرکزی ، گیلان ، مازندران ، تهران والبرز در سالن ورزشی نیک راه برگزار شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

در پایان این مسابقات تیم دایموند از استان البرز به مقام نخست دست یافت، پیمان از استان تهران در جایگاه دوم قرار گرفت و تیم های رزنوش از تهران و نیکان از البرز رتبه های سوم و چهارم را از آن خود کردند.

در ادامه می توانید گزارشی ویدئویی از برگزاری این مسابقات را مشاهده کنید:

 

منبع: خبرگزاری برنا

کلیدواژه: برنا استان البرز استان تهران البرز انجمن های ورزشی قهرمانی کشور فردیس مسابقات آزاد کشوری فوتبال رومیز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.borna.news دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «خبرگزاری برنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۷۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، مرحله نخست مسابقات آزاد تیراندازی ایران در بخش تفنگ آقایان در سال ۱۴۰۳ در سه رده سنی نوجوانان، جوانان و بزرگسالان در مجموعه تیراندازی آزادی تهران برگزار شد.   در پایان فینال رقابت‌های تفنگ در رده سنی جوانان نتایج زیر به دست آمد:   ۱- محمد امین رهسپار از خوزستان ۲- ابوالفضل نعمتی از تهران ۳-آتیلا محمدرضایی از آذربایجان غربی   مراسم اهدای مدال با حضور متقیان‌نژاد، رئیس هیات قم، حسین باقری، سرمربی تیم تفنگ نوجوانان و جوانان، علی گداری، مسئول کمیته مسابقات، شیخ اکبری، رئیس کمیته داوران، مهدیان، هدایتی، افضلی، کاظمی و حق نیا و خانم توکلی برگزار شد.

دیگر خبرها

  • معرفی برترین‌های مسابقات مینی گلف کشور در اصفهان
  • چهره برتر هنر انقلاب اسلامی خوزستان معرفی شد
  • مسابقات آزاد تپانچه جوانان؛ تمدن بر سکوی قهرمانی ایستاد
  • مسابقات والیبال ساحلی با معرفی نفرات برتر پایان یافت
  • معرفی برگزیدگان مسابقات تنیس روی میز و بدمینتون منطقه یک کشور
  • معرفی نفرات برتر مسابقات تنیس روی میز پیشکسوتان کشور
  • معرفی برترین‌های مسابقات پرش با اسب جام صدران پیشرو
  • معرفی برترین‌های روز سوم هفته سوم کورس سوارکاری بهاره گنبدکاووس
  • پایان رقابت‌های فوتبال روستایی شهرستان مریوان
  • رهسپار بر سکوی نخست مسابقات آزاد تفنگ پسران جوان