Web Analytics Made Easy - Statcounter

رئیس فدراسیون تکواندو گزینه اصلی حضور در پست معاونت توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان است. - اخبار ورزشی -

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از دو سال حضور در این پست، از سمت خود استعفا کرد.

این استعفا هنوز از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد بررسی قرار نگرفته، با این وجود شواهد نشان می‌دهد که علی‌نژاد تمایلی به ادامه فعالیت در این پست ندارد و جدایی او از معاونت وزارت ورزش را باید قطعی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گزینه‌هایی برای حضور در پست معاون توسعه ورزش قهرمانی مطرح شده‌اند، اما در بین آنها محمد پولادگر بیشتر از سایرین شانس دارد و اصلی‌ترین گزینه جانشینی علی‌نژاد است. در این میان البته هنوز هیچ صحبت مستقیمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش با پولادگر انجام نشده و موضوع به پیام‌های غیرمستقیم خلاصه شده است.

باید منتظر ماند و دید که این مذاکره در نهایت صورت می‌گیرد یا نه و تکلیف مهمترین معاونت وزارت ورزش چه خواهد شد.

علی‌نژاد از معاونت قهرمانی وزارت ورزش استعفا کرد

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: ورزش مهدی علی نژاد سید محمد پولادگر وزارت ورزش و جوانان ورزش مهدی علی نژاد سید محمد پولادگر وزارت ورزش و جوانان وزارت ورزش علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۸۱۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا

به گزارش "ورزش سه"، در سومین دیدار از سری فینال‌های لیگ برتر والیبال ایتالیا موسوم به سوپرلیگا تیم پروجا توانست با نتیجه سه بر یک مقابل مونزا به برتری برسد تا حالا تنها یک برد دیگر تا قهرمانی در لیگ ایتالیا فاصله داشته باشد.

در این مسابقه شاگردان آنجلو لورنزتی که چندی پیش گزینه اصلی هدایت تیم ملی ایران نیز محسوب می‌شد ست های اول، دوم و چهارم  بازی را به ترتیب با نتایج 25 بر 15، 25 بر 18 و 25 بر 19 پیروز شدند و مونزا نیز ست سوم را با نتیجه 26 بر 24 پیروز شد، تا پروجا سری فینال را دو بر یک به سود خود کنند.

در این دیدار ستاره پروجا واسیم بن تارا تونسی بود که بیست امتیاز به دست آورد و اوله پلوتینتسکی اوکراینی نیز چهارده امتیاز کسب کرد. در تیم مونزا نیز اریک لوپکی و ران تاکاهشی به ترتیب هفده و چهارده امتیاز به دست آوردند.

پروجا اگر در بازی چهارم برابر مونزا به برتری برسد پس از چندین فصل عنوان قهرمانی سوپرلیگا را از آن خود خواهد کرد، در غیر این صورت کار به بازی سرنوشت ساز پنجم کشیده خواهد شد.

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • حفظ گزینه خروج روسیه از یوفا
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • فوتبال اروپا مربی بزرگ کم آورده!
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • گزینه رویایی ایران در آستانه فتح بهترین لیگ دنیا
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال