Web Analytics Made Easy - Statcounter

– اخبار ورزشی –

به گزارش خبرنگار ورزشی خبرگزاری تسنیم، مهدی علی‌نژاد معاون توسعه ورزش قهرمانی و حرفه‌ای وزارت ورزش و جوانان پس از دو سال حضور در این پست، از سمت خود استعفا کرد.

این استعفا هنوز از سوی وزیر ورزش و جوانان مورد بررسی قرار نگرفته، با این وجود شواهد نشان می‌دهد که علی‌نژاد تمایلی به ادامه فعالیت در این پست ندارد و جدایی او از معاونت وزارت ورزش را باید قطعی دانست.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 گزینه‌هایی برای حضور در پست معاون توسعه ورزش قهرمانی مطرح شده‌اند، اما در بین آنها محمد پولادگر بیشتر از سایرین شانس دارد و اصلی‌ترین گزینه جانشینی علی‌نژاد است. در این میان البته هنوز هیچ صحبت مستقیمی از سوی حمید سجادی وزیر ورزش با پولادگر انجام نشده و موضوع به پیام‌های غیرمستقیم خلاصه شده است.

باید منتظر ماند و دید که این مذاکره در نهایت صورت می‌گیرد یا نه و تکلیف مهمترین معاونت وزارت ورزش چه خواهد شد.علی‌نژاد از معاونت قهرمانی وزارت ورزش استعفا کرد

انتهای پیام/

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: مهدی علی نژاد ورزش وزارت ورزش و جوانان سید محمد پولادگر مهدی علی نژاد ورزش وزارت ورزش و جوانان علی نژاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۸۹۹۸۶۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد

«هاله غریط» سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا، در اعتراض به سیاست واشنگتن در قبال جنگ غزه، استعفای خود را اعلام کرد و این حداقل سومین استعفای این وزارتخانه به دلیل این موضوع است.

به گزارش ایسنا، وبگاه این وزارتخانه نوشت که هاله معاون مدیر مرکز رسانه‌های منطقه‌ای در دبی نیز بوده و حدود ۲ دهه پیش به عنوان یک مقام سیاسی و حقوقی به وزارت امور خارجه پیوسته است.

هاله در پلتفرم شبکه اجتماعی (لینکدین) نوشت: در آوریل ۲۰۲۴ پس از ۱۸ سال خدمت برجسته در اعتراض به سیاست آمریکا در غزه استعفا دادم.

سخنگوی وزارت امور خارجه آمریکا در پاسخ به سوالی درباره این استعفا در کنفرانس مطبوعاتی روز پنجشنبه گفت که این وزارتخانه کانال‌هایی برای تبادل نظر کارمندان خود در صورت توافق نداشتن با سیاست‌های دولت دارد.

استعفاهای قبلی

حدود یک ماه قبل از آن، آنیل شلین از دفتر حقوق بشر وزارت خارجه استعفای خود را اعلام کرد و جاش بول، مقام وزارت خارجه نیز اکتبر گذشته استعفا کرد.

طارق حبش، یکی از مقامات ارشد وزارت آموزش آمریکا-آمریکایی فلسطینی الاصل- ژانویه گذشته از سمت خود استعفا کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • بدرقه ساحلی بازان زیر ۱۹ سال والیبال به مسابقات آسیایی
  • رئیس کمیته مستندسازی وزارت ورزش منصوب شد
  • برگزاری همایش‌های پیاده‌روی خانوادگی در دهه کرامت
  • رسمی؛ پدرو روچا رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا
  • رئیس جدید فدراسیون فوتبال اسپانیا انتخاب شد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی عرب زبان وزارت خارجه آمریکا استعفا کرد
  • سخنگوی وزارت خارجه آمریکا در اعتراض به جنگ غزه از سمت خود استعفا کرد
  • توضیح وزیر ورزش در مورد معافیت و قانون استخدامی ورزشکاران
  • خبرخوش رئیس صدا و سیما درباره حق‌پخش فوتبال