Web Analytics Made Easy - Statcounter

نشریه ورایتی با اهدای جایزه ویژه خود از اصغر فرهادی تجلیل می‌کند.

به گزارش قدس آنلاین، اصغر فرهادی با دریافت جایزه «تاثیرگذاری خلاقانه‌ در کارگردانی» نشریه ورایتی در جشنواره پالم اسپرینگز تجلیل می‌شود.

این نشریه اعلام کرده به این ترتیب قصد دارد از کارگردانی که ۲ بار جایزه اسکار را دریافت کرده در جشنواره بین‌المللی فیلم پالم‌اسپرینگز در مراسمی که ۷ ژانویه برگزار می‌شود، قدردانی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

فرهادی با فیلم «قهرمان» در جشنواره پالم اسپرینگز امسال حضور دارد. وی برای این فیلم که از سوی آمازون اکران می‌شود و نیز دیگر فیلم‌هایش از جمله «جدایی نادر از سیمین»، «همه می‌دانند» و «فروشنده» این جایزه را دریافت می‌کند.

استیون گایدس نایب رییس نشریه ورایتی درباره فرهادی گفت: اصغر فرهادی برنده جایزه اسکار با فیلم «قهرمان» بار دیگر جایگاه خود را به عنوان یک کارگردان- نویسنده بین‌المللی تثبیت کرد. دریافت جایزه بزرگ فستیوال کن ۲۰۲۱ تنها نقطه آغاز دریافت جوایز بین‌المللی برای این فیلم بود. همان‌طور که فیلم‌های «جدایی» و «فروشنده» تحسین منتقدان را برانگیخت، فرهادی بار دیگر ارزش فیلمنامه‌های چند لایه‌ و پیچیده خود و بازی‌های سطح بالای بازیگرانش را به رخ کشیده و نشان داده که همه اینها در دست استادی است که کارگردانی را بلد است و انسان‌گرایی متفکر و تاثیرگذار است.

پیش از این جایزه تأثیرگذاری خلاقانه‌ در کارگردانی را چهره‌هایی چون رایان کوگلر، پتی جنکینز، راب مارشال، استیو مک‌کویین، جف نیکلاس، تاد فیلیپس و … دریافت کرده‌اند.

جشنواره فیلم پالم اسپرینگز ۲۰۲۲ از ۶ تا ۱۷ ژانویه برگزار می‌شود.

منبع: خبر آنلاین

انتهای خبر/

منبع: قدس آنلاین

کلیدواژه: جشنواره پالم اسپرینگز پالم اسپرینگز اصغر فرهادی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.qudsonline.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «قدس آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۰۵۰ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی

به گزارش قدس آنلاین،‌ انیمیشن «پر» به کارگردانی صادق جوادی، «فهمیدم چکار کنم» از ریحانه کاوش، «ارئه» ساخته فریبا عبدالخانی، «بالاتر از نور» ساخته سمیه نیلی، «ملودی» به کارگردانی احمد عربانی، «مسافری از گانورا» ساخته سید احمد علمدار، «وارونه» از فهیمه قائدی، «متورم» به کارگردانی زهرا خورشیدی، «بازنشستگی» از سارا حنیف و «سفر» به کارگردانی ناهید الهامی، آثار ایرانی راه یافته به این جشنواره پویانمایی هستند.

جشنواره ورونژ روسیه از  ۳۰ می تا دوم آوریل (۱۰ تا ۱۳ خردادماه) امسال برگزار می‌شود.

دیگر خبرها

  • ۱۰ انیمیشن کوتاه ایرانی در جشنواره روسی
  • انتشار نخستین تصویر از فیلم جدید «کاپولا»
  • «ایساتیس» پرمخاطب‌ترین فیلم هنر و تجربه شد
  • درخشش رادیو خراسان جنوبی در سومین جشنواره پژواک
  • تجلیل از ۱۳ مخترع برگزیده در جشنواره ملی اختراعات خلیج فارس
  • جشنواره فیلم پکن برندگانش را شناخت/تجلیل از چن کایگه با حضور ییمو
  • مایک لی زنبور طلایی را می‌گیرد/ تجلیل برای یک عمر دستاورد هنری
  • اهدای ۸۰ میلیون جایزه برقی با قرعه‌کشی/ از ابتدای خرداد تا پایان شهریور فرصت دارید
  • نامزد‌های سومین دوره جشنواره پژواک معرفی شدند
  • گراوید از میاندوآب نامزد دریافت بهترین فیلم کوتاه جشنواره لتونی شد