Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «فارس»
2024-04-30@01:54:31 GMT

قراردادهای سرمایه‌گذاری شهری قم بازنگری می‌شود

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۱۱۸

قراردادهای سرمایه‌گذاری شهری قم بازنگری می‌شود

محمود مسگری در گفت‌وگو با خبرنگار فارس در قم، با اشاره به اهمیت جذب سرمایه‌گذاران برای توسعه شهری اظهار داشت: در وضعیت اقتصادی موجود که با مشکلات عدیده‌ای روبرو هستیم، یکی از راه‌های درآمد پایدار جذب سرمایه‌گذاری است که برای این کار باید قراردادهای سرمایه‌گذاری در شهر پیش‌بینی شود.

نایب رئیس شورای اسلامی شهر قم افزود: یکی از کارهای مهم در بخش سرمایه‌گذاری این بوده که بازنگری قراردادهای قبلی را انجام دادیم تا همانند برخی از پروژه‌های سرمایه‌گذاری با مشکلات روبرو نشویم.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی خاطرنشان کرد: در حال حاضر قراردادهایی در بلوار پیامبر اعظم(ص) منعقدشده که به علت‌های مختلف به‌ویژه مسائل اقتصادی، احساس می‌شود سرمایه‌گذار زمین را فریز کرده و کار انجام نمی‌شود.

مسگری گفت: به‌منظور بازگشت سهم شهرداری از پروژه‌های سرمایه‌گذاری که در واقع سهم مردم است، در شورای اسلامی شهر قم بازنگری طرح‌های سرمایه‌گذاری و بررسی قراردادهای شهرداری در پیمان‌های مختلف با حضور مشاور حقوقی دنبال می‌شود تا در آینده با مشکل روبرو نشویم.

انتهای پیام/۷۸۰۰۵

منبع: فارس

کلیدواژه: شهرداری قم سرمایه گذاری نایب رئیس سرمایه گذاری

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.farsnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «فارس» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۱۱۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است

دریافت 90 MB

به گزارش خبرنگار مهر، سعید دقیقی شامگاه دوشنبه در نشست مطبوعاتی پیش از بازی با پیکان اظهار کرد: فوتبال ایران در آینده ای نزدیک با مشکل مهاجم روبرو خواهد بود.

کد خبر 6092575

دیگر خبرها

  • از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • برای پیروزی به میدان می رویم/فوتبال ایران یا مشکل مهاجم روبرو است
  •  از نصب سردیس شهدا و مفاخر تا نورپردازی ورودی‌ها و نقاط مختلف شیراز
  • ۴۰ پروژه عمران شهری در ایلام اجرا شد
  • هر اقدامی علیه ایران با بزرگترین پاسخ روبرو می‌شود
  • سرمایه‌گذاری چین در معادن افغانستان
  • قراردادهای شهرداری تهران با چین به شورای شهر ارسال شود
  • بافت تاریخی کرمان سرمایه مادی و معنوی است
  • بیش از ۹۵ درصد قراردادهای کار موقت هستند
  • شهرداری در مسیر پرکردن خلا‌ءهای سلامت اجتماعی است