Web Analytics Made Easy - Statcounter

وزیر صنعت، معدن و تجارت گفت: اجرای ۱۲ طرح با میزان اشتغالزایی بیش از سه هزار و ۵۰۰ شغل در قالب پروژه‌های مختلف در لرستان اجرا خواهد شد که باعث تحول بزرگی در صنعت این استان می‌شود.

به گزارش ایران آنلاین، سیدرضا فاطمی امین شامگاه جمعه در جلسه شورای اداری لرستان که به ریاست رییس جمهور برگزار شد، افزود: ۱۲ طرح با ارزش ۷۸۰ میلیارد تومان سرمایه‌گذاری جدید عملیاتی می‌شود که اجرای آنها به تحول قابل توجهی در حوزه صنعت، معدن و تجارت استان لرستان منجر خواهد شد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با اشاره به بازدیدهای میدانی که تا کنون در حوزه صنعت معدن و تجارت لرستان انجام شده است گفت: از ۵۰ واحد صنعتی بزرگ مشکل‌دار این استان بازدید شده است.

وزیر صنعت، معدن و تجارت به کارخانه سامان کاشی بروجرد اشاره کرد و گفت: با تسهیلات سفر قرار شده است که سامان کاشی تا پایان سال فعال شود که بتواند زمینه اشتغال ۴۰۰ نفری ایجاد کند.

وی با اشاره به شناسایی مسائل و مشکلات متعدد حوزه صنعت، معدن و تجارت گفت: ۲۱۵ مشکل شناسایی شده است که با ارائه ۳۰ راهکار می‌توان این مشکلات را حل کرد و به‌عبارتی ریشه ۸۰ درصد مشکلات این حوزه یکسان است.

فاطمی امین افزود: در زمینه شهرک‌های صنعتی برای پست‌های برق و تأمین آب و برق و زیرساخت‌ها تصمیمات خوبی گرفته شد.

وی ادامه داد: در این راستا ۵۲ میلیارد تومان توسط شرکت شهرک‌های صنعتی هزینه خواهد شد.

وزیر صنعت، معدن و تجارت با اشاره به موضوع تامین مالی زنجیره‌ای اظهار داشت: مشکل سرمایه در گردش تقریبا در تمامی واحدها وجود دارد که موضوعی مهم است.

وی افزود: پایلوت و نمونه آزمایشی اجرای این راهکار از ۲ ماه قبل در حال انجام است که امیدواریم با نهایی شدن پایلوت تا پایان سال بتوان بخشی از مشکلات مرتبط با تامین مالی زنجیره‌ای واحدهای صنعت، معدن و تجارت را حل کرد.

وی با بیان اینکه از روز گذشته معاون وزیر صمت در بروجرد حضور داشتند و به مطالبات پاسخگو بودند، یادآور شد: بنده نیز به عنوان نماینده رئیس جمهور در شهرستان بروجرد حاضر شده و دیدارهایی داشتم.

وزیر صمت وجود یک بیماری خاص در یک روستای بروجرد، بحث هزینه‌های درمانی، مباحث حوزه بهزیستی را از مصایق مورد گلایه مردم اعلام کرد و گفت: بحث اشتغال بسیار جدی بود و اکثر افراد به این مشکل اشاره می‌کردند.

فاطمی امید با بیان اینکه از ۵ واحد صنعتی بزرگ بازدید کردم، گفت: تا آخر سال با تسهیلات مربوط به مصوبات سفر کاشی سامان فعال خواهد شد و ظرفیت اشتغال آن به ۴۰۰ نفر می‌رسد.

منبع: ایران آنلاین

کلیدواژه: معدن و تجارت خواهد شد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت ion.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایران آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۱۲۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد

حجت اله صالحی در جلسه با معاونان اداره کل مالیاتی استان اظهار کرد: در اجرای مقررات ماده سه قانون، آخرین مهلت استرداد اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده دوره چهارم فصل زمستان سال گذشته یک ماه پس از پایان دوره مزبور است.

وی افزود: این مهم به دلیل درخواست‌‏های مکرر مودیان مالیاتی و به منظور تکریم و فراهم آوردن زمینه اجرای صحیح تکالیف قانونی، بنا به ماده ۱۹۱ قانون مالیات‌های مستقیم و بخشنامه صادره در خصوص مودیانی که تا پایان ۱۲ اردیبهشت اظهارنامه مالیات بر ارزش افزوده مربوط به دوره مالیاتی چهارم سال ۱۴۰۲ خود را اصلاح، تکمیل و به سازمان امور مالیاتی کشور مسترد نمایند اعمال می‌شود و امکان برخورداری ۱۰۰درصدی از بخشودگی جریمه تاخیر موضوع ماده ۳۷ قانون مالیات بر ارزش افزوده همچنین جرائم موضوع بند (ب) ماده ۳۶ قانون مذکور را تا سقف جرائم متعلق به مالیات و عوارض ابرازی (مندرج در اظهارنامه مسترد شده) دارند.

به گزارش ایرنا مالیات بر ارزش افزوده مالیات غیر مستقیمی است که مصرف‌کننده (خریدار) آن را به همراه بهای خرید کالا یا خدمات می‌پردازد و دریافت‌کننده (فروشنده) موظف است مقدار مالیات دریافتی را به خزانه دولت واریز کند.

 

باشگاه خبرنگاران جوان لرستان خرم آباد

دیگر خبرها

  • قدردانی از وزیر نفت برای ایجاد تحول انقلابی در کوتاه‌ شدن فرایند دریافت مجوزهای سرمایه‌گذاری
  • مهلت ارائه اظهارنامه مالیات ارزش افزوده در لرستان تمدید شد
  • سرمایه‌گذاری ۱۵۰ همتی در صنعت و معدن خراسان رضوی
  • ۲۰۰ میلیون یورو ارز حاصل از فعالیت کارت‌های بازرگانی در کردستان بازگردانده شد
  • ۱۱۱ فرصت سرمایه‌گذاری پیش‌بینی و معرفی شده است
  • ثبت ۵۱۰ فقره پرونده تخلف صنفی در استان سمنان
  • حضور نمایندگان ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • حضور نماینده ۱۰۰ کشور در نمایشگاه توانمندی‌های صادراتی ایران
  • ۱۷ هزار میلیارد ریال سرمایه‌گذاری در بخش اصناف قم انجام شد
  • برنامه ریزی برای ۷.۵ میلیارد دلار صادرات از خوزستان