Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-04@03:04:21 GMT

احتمال غیبت کاپیتان آرسنال مقابل ساوتهمپتون

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۳۴۱

احتمال غیبت کاپیتان آرسنال مقابل ساوتهمپتون

پیر امریک اوبامیانگ، مهاجم آرسنال، در تمرینات روز جمعه غایب بوده و احتمالا مقابل ساوتهمپتون به میدان نخواهد رفت.

به گزارش "ورزش سه"، اوبامیانگ در آستانه دیدار برابر ساوتهمپتون در تمرین آرسنال حضور پیدا نکرده و گفته می‌شود که دلیل غیبت این بازیکن نیز مشخص نیست، با این حال ممکن است دلیل این اتفاق شرایط جسمی نامناسب این بازیکن باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

کاپیتان آرسنال در دیدار دوشنبه شب برابر اورتون روی نیمکت قرار داشت و در دقایق پایانی این شکست 1-2 توسط میکل آرتتا به زمین بازی فرستاده شد.

با این حال انتظار می‌رفت که او در بازی روز شنبه برابر ساوتهمپتون بار دیگر در ترکیب اصلی قرار بگیرد، چرا که الکساندر لاکازت نتوانست نمایش خوبی را در گودیسون پارک ارائه دهد.

اوبامیانگ در جریان هفته گذشته در تمرینات حضور داشت و تا روز پنجشنبه نیز هیچ مشکل یا مصدومیتی از سوی این بازیکن گزارش نشده بود.

 

 

اما این مهاجم که تا به این جای فصل موفق شده چهار گل برای توپچی‌ها به ثمر برساند در آخرین جلسه تمرینی روز جمعه حاضر نشده و در طول روز نیز در مرکز تمرینی باشگاه دیده نشده است.

آرسنال هنوزهیچ اظهارنظری درباره علت غیبت اوبامیانگ نکرده اما بسیاری معتقد هستند که با توجه به شیوع دوباره ویروس کرونا در بین بازیکنان، بسیاری از باشگاه‌ها اقدامات محتاطانه خود را افزایش داده‌اند و همین ممکن است یکی از دلایل غیبت این بازیکن در تمرینات آرسنال باشد.

پیش از این صحبت‌هایی درباره اختلاف نظر بین آرتتا و این مهاجم مطرح شده بود اما این مربی اسپانیایی در کنفرانس خبری پیش از بازی برابر ساوتهمپتون اعلام کرد که تصمیمش برای انتخاب ترکیب تیم شخصی نبوده و همیشه سعی کرده بهترین تصمیم را برای این باشگاه و این تیم اتخاذ کند.

آرسنال پییر امریک اوبامیانگ

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: آرسنال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۳۴۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است

به گزارش "ورزش سه"، بایرن مونیخ شب گذشته در چهارچوب دیدار رفت از مرحله نیمه نهایی رقابت‌های لیگ قهرمانان اروپا در خانه میزبان رئال مادرید بود اما با تساوی 2-2 برابر این تیم متوقف شد تا همه چیز به بازی برگشت موکول شود.

شاگردان توماس توخل این فرصت را داشتند که یک پیروزی شیرین و مهم را در این دیدار به دست بیاورند اما خطایی که کیم مین جائه روی بازیکن حریف در محوطه جریمه انجام داد باعث شد که وینیسیوس جونیور بتواند در فاصله هفت دقیقه تا پایان وقت قانونی بازی از روی نقطه پنالتی این دیدار را به تساوی بکشاند.

در حالی که سرمربی بایرن انتقادهای تندی را از این ستاره اهل کره جنوبی مطرح کرده بود، نویر پس از پایان این دیدار به اسپورت وان گفت:«درباره اتفاقی که افتاد در رختکن صحبت کردیم. اشتباهات رخ می‌دهند و فوتبال همین است.

چنین اتفاقی به این معنا نیست که او قرار است در دیدارهای بعدی هم بد بازی کند. او امروز هم بد نبود و در بسیاری از بخش‌های بازی خیلی خوب عمل کرد. اما در بعضی از لحظات کلیدی نتوانست تصمیم درست را بگیرد که همیشه در فوتبال رخ می‌دهد.

جو ورزشگاه خیلی خوب بود و هواداران از ما حمایت کردند. این جو ما را به یاد فینال لیگ قهرمانان 2012 برابر چلسی انداخت. از همه آنها سپاسگزاریم. البته که دوست داشتیم پیروز شویم و شایسته کسب نتیجه بودیم. هر اتفاقی ممکن است رخ بدهد و ما منتظر بازی بعدی هستیم. خوب است که همه چیز در دست خودمان است و می‌خواهیم به فینال برسیم.»

دیگر خبرها

  • پپ گواردیولا: با توجه به آمادگی آرسنال، باید تمام امتیازات لازم در لیگ را کسب کنیم
  • اولین قهرمانی آرسنال در لیگ برتر انگلیس با برتری 4-0 مقابل اورتون (3 می، 1998) / فیلم
  • بدترین خبر ممکن: احتمال غیبت کاپیتان یونایتد
  • چالش سخت آرسنال برای حفظ یکی از بهترین استعدادهای آکادمی‌اش
  • غیبت لوکاس هرناندز در یورو 2024؛ دوری 6 الی 7 ماهه بازیکن فرانسوی از میادین
  • سامان قدوس از قطر متنفر است!
  • واکنش جالب نویدکیا به غیبت منتظر محمد
  • فرصت‌طلبی رزاق‌پور با غیبت دانیال در دربی
  • خبر بد برای پاری سن ژرمن: احتمال غیبت نونو مندس در تقابل با دورتموند
  • کاپیتان بایرن پشت ستاره کره: فوتبال همین است