Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-04-29@21:09:00 GMT

آخرین وضعیت شکایت دیاباته و میلیچ از استقلال

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۳۴۷

آخرین وضعیت شکایت دیاباته و میلیچ از استقلال

باشگاه استقلال قصد دارد دفاعیات خود برای پرونده شکایت هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین تیم فوتبال این باشگاه را به فیفا ارائه کند.

به گزارش مشرق، شیخ دیاباته مهاجم مالیایی تیم فوتبال استقلال پس از جدایی از این تیم به دلیل دریافت نکردن مطالباتش به فیفا شکایت کرد. در این شکایت، دیاباته خواستار پرداخت سود تأخیر و تأدیه بابت دیرکرد در پرداخت مطالباتش شده بود، ولی باشگاه استقلال با ارائه مستندات از حق خود دفاع کرد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

این باشگاه درباره پرونده رأی فیفا برای پرداخت مطالبات فیفا نوشته بود: «شکایت ۵۳۷ هزار دلاری دیاباته بابت مطالبات گذشته‌اش با پیگیری معاونت حقوقی باشگاه استقلال، در نهایت منجر به صدور حکم نهایی کمیته وضعیت فیفا به مبلغ ۱۷۵ هزار دلار شد. فیفا برای پرداخت این پول به باشگاه استقلال ۴۵ روز فرصت داده است».

بیشتر  بخوانید:

آمار عجیب مهاجم استقلال در ۵ فصل گذشته/ ژستد در ۸۰ بازی فقط ۱۲ گل زده است +جدول

از فرصت ۴۵ روزه باشگاه ۱۹ روز باقی مانده است و باشگاه استقلال قصد دارد مطالبات ۱۷۵ هزار دلاری این بازیکن را پرداخت کند. با توجه به اینکه، دیاباته شماره حساب کشور ترکیه را به مسئولان استقلال داده است، این باشگاه مشکلی برای انتقال پول نخواهد داشت.

پرونده بعدی، شکایت هروویه میلیچ مدافع کروات پیشین استقلال است. این بازیکن نیز به مانند دیاباته خواهان دریافت سود تأخیر و تأدیه بابت دیرکرد در پرداخت مطالباتش شده است. فیفا در نامه‌ای به باشگاه استقلال خواهان ارائه مستندات و دفاعیات خود شد. مسئولان استقلال در حال جمع‌آوری مستندات و دفاعیات خود هستند تا به مانند دیاباته از حق و حقوق باشگاه دفاع کنند. طبق پیگیری‌ها، در صورتی که استقلال بتواند به مانند پرونده دیاباته در پرونده میلیچ هم مستندات قوی‌تری ارائه کند، مبلغ مطالبات میلیچ خیلی زیاد نخواهد بود. این باشگاه جرایمی برای میلیچ در نظر گرفته بود که در بحث مستندات خود ارائه خواهد کرد.

پرونده استراماچونی نیز همچنان در دادگاه ورزشی CAS در حال بررسی است و طبق اعلام دادگاه، قرار است رأی اولیه ۱۰ ژانویه یعنی ۲۱ دی ماه سال جای صادر شود.

منبع: تسنیم

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت استقلال شیخ دیاباته هروویه میلیچ شکایت قیمت های روز در یک نگاه باشگاه استقلال

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۳۴۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده

ایسنا/گیلان رئیس سازمان چای، بهای برگ سبز چای در سال گذشته را ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر ۱۸۳۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت ۹۷.۲ درصدی شده‌اند که میانگین آن به ۹۸ درصد می‌رسد.

حبیب جهانساز امروز، هشتم اردیبهشت ماه در گفت وگو با ایسنا، با اشاره به آغاز چین بهاره برگ سبز چای از روزهای آینده، اظهار کرد: با توجه به شرایط اقلیمی و سرمای اوایل سال، شاهد تاخیر در چین اول هستیم، اما به زودی برداشت را آغاز می‌کنیم.

وی با بیان اینکه تمهیدات لازم جهت خرید تضمینی برگ سبز و عقد قرارداد با کارخانجات فراهم شده است، افزود: چین بهاره تا پایان خردادماه ادامه دارد، اما در مجموع چهار چین در سه فصل بهار، تابستان و پاییز انجام می‌شود.

رئیس سازمان چای کشور با اشاره به فاصله یک ماهه تا ۴۵ روز بین هر چین، اضافه کرد: ۹۰ درصد باغات چای در اراضی شیبدار و دیم بوده و لذا شرایط اقلیمی در زمان برداشت اثرگذار است.

جهانساز بهای برگ سبز چای در سال گذشته را ۱۸۶۸ میلیارد تومان دانست که تاکنون بالغ بر ۱۸۳۷ میلیارد تومان آن پرداخت شده و خاطرنشان کرد: دولت ۱۰۰ درصد مطالبات را پرداخت کرده و کارخانجات چایسازی موفق به پرداخت ۹۷.۲ درصدی شده‌اند که میانگین آن به ۹۸ درصد می‌رسد؛ البته شرط عقد قرارداد با کارخانجات در سال جدید، تسویه کامل مطالبات است.

وی با اشاره به مشکلات کارخانجات در فروش و بازاریابی و تامین نقدینگی، اضافه کرد: سال گذشته، واردات چای به شرط خرید چای داخلی بود که بالغ بر ۱۰ هزار تن چای از کارخانجات خارج شد و بخشی از نقدینگی کارخانجات را برای سال جدید تامین کرد.

رئیس سازمان چای با بیان اینکه چای‌سازی کارخانجات به ویژه برندها کیفی‌تر شده است، عنوان کرد: شورای قیمت‌گذاری محصولات کشاورزی نرخ خرید تضمینی برگ سبز در سال جدید را تصویب کرد و شاهد افزایش ۳۰ درصدی بها به صورت میانگین هستیم؛ یعنی بهای برگ سبز درجه یک از ۱۳ هزار و ۹۹۰ تومان در سال ۱۴۰۲ به ۱۸ هزار تومان و بهای برگ سبز درجه دو از ۱۱ هزار و ۵۰۰ تومان به ۱۵ هزار تومان رسیده است.

وی یکی دیگر از مصوبات شورای قیمت‌گذاری را واردات چای به شرط خرید چای داخلی دانست و ادامه داد: طبق مصوبه شورای قیمت‌گذاری، پنج درصد از ارزش بهای برگ سبز با توجه به ظرفیت‌های قانون بودجه ۱۴۰۳ برای افزایش سرمایه صندوق حمایت از توسعه صنعت چای تعلق می‌گیرد.

جهانساز افزایش ۳۰ درصدی تولید چای خشک را نتیجه قیمت متناسب خرید برگ سبز و پرداخت به موقع مطالبات و ارائه تسهیلات ارزان قیمت اصلاح و احیا و به‌زراعی باغات و بهسازی کارخانجات دانست و یادآور شد: برای سال جاری برداشت ۱۴۵ هزار تنی برگ سبز و تولید ۳۲ هزار تنی چای خشک را پیش‌بینی می‌کنیم که در صورت مساعدت اقلیمی، افزایش می‌یابد.

رئیس سازمان چای با تاکید بر لزوم کنترل قیمت و حجم واردات چای، اضافه کرد: سال گذشته شاهد واردات ۴۲ هزار تنی چای بودیم که به بازار چای داخلی کمک کرد؛ این در حالی است که نیاز کشور به چای خشک ۸۵ هزار تن بوده و تولید داخل فقط ۳۰ درصد این نیاز را تامین می‌کند.

وی با اشاره به نقش بخش خصوصی در برندسازی چای داخلی و بازاررسانی آن، تاکید کرد: بیش از ۸۰ درصد چای تولیدی وارد بازار مصرف می‌شود؛ همچنین سالانه شاهد صادرات ۱۰ هزار تنی چای ایرانی هستیم.

جهانساز یکی از شاخصه‌های بارز چای ایرانی را عدم استفاده از سموم دانست و خاطرنشان کرد: باغات ما دچار آفات خسارت‌زا نیستند و هیچگونه توزیع سم شیمیایی نداریم، اما در صورت لزوم از سموم بیولوژیک استفاده خواهیم کرد.

انتهای پیام

دیگر خبرها

  • دستور برای جلوگیری کسر امتیاز از نفت!
  • کاهش مدت زمان رسیدگی به پرونده‌های شکایت کارگران در گلستان
  • آخرین وضعیت ضریب نفوذ اینترنت در کشور  
  • نماینده مجلس: پرداخت وام در کشور به کلی تعطیل شده
  • سپرده‌گذاری۱۰ میلیون نفر در صندوق امداد ولایت/ عدم دریافت دیرکرد اقساط در این صندوق
  • شکایت بازیکنان از دو باشگاه در کمیته تعیین وضعیت تایید شد
  • فیلم/ آخرین وضعیت ارائه ارز در مرکز مبادله ارز و طلا
  • پرونده داغ چای روی میز مسئولان گیلان
  • آخرین وضعیت پرداخت مطالبات چایکاران/ آغاز چین بهاره از روزهای آینده
  • سازمان ملل: اسرائیل مدرکی ارائه نکرد و پرونده یکی از کارکنان آنروا بسته شد