Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها- رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه طرح شهید سلیمانی در مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشتی با ۳۹۴ تیم به فعالیت خود ادامه می‌دهد گفت: تاکنون بیش از ۷۶۹ هزار دز واکسن کرونا به گروه‌های هدف تزریق شده است. - اخبار استانها -

مراد علی فولادوند در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم دربوشهر، با تبریک سالروز میلاد پیام‌آور دشت کربلا حضرت زینب (س) و روز پرستار با اشاره به نقش پرستاران در دوره 2 سال کرونایی اظهار داشت: در این مدت مدافعان سلامت با همکاری پرستاران خوش درخشیدند و فداکاری و ایثارگری خود را در عرصه رسیدگی به بیماران نشان دادند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی چالش حوزه سلامت را مورد اشاره قرار داد و بیان کرد: حوزه سلامت تنها مربوط به وزارت بهداشت و درمان نیست بلکه بسیاری از مولفه‌ها و وزارتخانه‌ها در سلامتی جامعه نقش ایفا می‌کنند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر عوامل اجتماعی، فرهنگی، اقتصادی و سبک زندگی را در سلامتی آحاد جامعه مهم دانست و بیان کرد: بی‌توجهی به مولفه‌های گوناگون سبب بروز بیماری در افراد می‌شود که لازم است همه مولفه‌ها و بخش‌های مختلف جامعه با تعامل و همکاری زمینه ارتقا سلامتی جامعه را فراهم کنند.

فولادوند با اشاره به اجرا طرح شهید سلیمانی در استان بوشهر خاطرنشان کرد: در اجرا این طرح 394 تیم در بخش‌های مراقبتی، نظارتی، حمایتی و خدماتی فعال هستند.

وی از تداوم فعالیت طرح شهید سلیمانی در مراکز جامع سلامت و پایگاه‌های بهداشتی استان بوشهر افزود: در این طرح 110 تیم مراقبتی، 177 تیم نظارتی و 107 تیم حمایتی فعال هستند و خدمات ارائه می‌دهند.

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر تعداد افراد رهگیری شده در طرح شهید سلیمانی را 292 هزار نفر دانست و تصریح کرد: تاکنون در اجرا این طرح برای رسیدگی به بیماران، تعداد خانوارهای رهگیری شده 69 هزار خانوار ثبت شده است.

فولادوند تعداد افراد ارجاع شده به مراکز درمانی منتخب را 16 هزار و 200 نفر دانست و خاطرنشان کرد: تعداد تست سریع انجام شده 171 هزار و 600 مورد و افراد ایزوله شده در منزل 94 هزار نفر بوده است.

وی با بیان اینکه تعداد افراد مراقبت شده در منزل یک‌هزار و 256 نفر بوده اضافه کرد: مجموع بازرسی از اصناف 300 هزار مورد بوده که بازرسی انجام شده به وسیله بسیج‌ 24 هزار و 600 مورد ثبت شده است.

ضرورت تداوم طرح شهید سلیمانی برای کنترل کرونافرمانده سپاه کردستان: طرح شهید سلیمانی آمار مبتلایان و فوتی‌های کرونایی را در استان به حداقل رساندمرحله دوم طرح شهید سلیمانی در استان گلستان باید تقویت شود

رئیس بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر با بیان اینکه به 32 هزار و 700 مورد اخطار داده شده است گفت: تعداد موارد پلمب شده یک‌ هزار و 600 مورد و 3 هزار و 200 مورد گندزدایی از منازل توسط بسیجیان انجام شده است.

فولادوند‌ مبلغ کمک‌های نقدی جمع‌آوری شده را 859 هزار و 406 هزار ریال دانست و تصریح کرد: 769 هزار و 459 واکسن نوبت اول و در 2 نوبت 665 هزار و 335 واکسن به افراد بالای 12 سال استان بوشهر تزریق شده و این در حالی است که 20 هزار و 650 نفر واکسن نوبت سوم را دریافت کرده‌اند.

انتهای پیام/190/ح

منبع: تسنیم

کلیدواژه: بسیج جامعه پزشکی استان بوشهر طرح شهید سلیمانی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۵۷۸ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود

به گزارش خبرنگار مهر، سرهنگ‌پاسدار اسماعیل تاجیک بعد از ظهر دوشنبه در نشست با خبرنگاران با موضوع معرفی شهید شاخص سال ۱۴۰۳ استان بوشهر گفت: سال گذشته در گفت‌وگو با خانواده و همرزمان شهید فرهنگی قنبر قنبری توانستیم مستندات کاملی از سیره زندگی این معلم جوان را آماده و نظر مثبت کمیته معرفی شهید شاخص استان بوشهر را جلب کنیم تا برای اولین بار یک شهید از شهرستان عسلویه در سال ۱۴۰۳ به‌عنوان شهید شاخص استان بوشهر معرفی شود.

فرمانده سپاه عسلویه افزود: شهید قنبری از دانش‌آموزان شاخص این شهرستان در رشته علوم تجربی بود که در همان دوران دانش‌آموزی به فعالیت‌های فرهنگی و کتاب‌خوانی اهمیت ویژه‌ای نشان می‌داد.

وی گفت: شهید قنبر قنبری با شروع جنگ تحمیلی و از ۱۸ مهرماه ۱۳۶۳ تا چهارم دی‌ماه ۱۳۶۴ که اندکی پس از ازدواجش در عملیات کربلای ۴ در جزیره مینو آسمانی شد، بارها در دفاع مقدس شرکت فعال داشت و پیکرش چهل روز بعد از شهادت به بیدخون بازگشت و در گلزار شهدا این شهر آرام گرفت.

سرهنگ‌پاسدار تاجیک ادامه داد: چهار کمیته فرهنگی‌هنری، علمی‌پژوهشی، پشتیبانی و رسانه و فضای مجازی برای معرفی این شهید به هم‌استانی‌ها تشکیل شده است که نشست‌های جداگانه و تخصصی خواهند داشت و برنامه‌های متعددی با استفاده از ظرفیت‌های مناسبتی، یادواره‌های شهدا و رسانه‌های شهرستان و استان با هدف معرفی این معلم شهید در طول سال برگزار می‌کنند.

وی تأکید کرد: با توجه به اینکه در هفته بزرگداشت مقام معلم هستیم و شهید شاخص استان بوشهر در این سال هم معلم بودند، همایش ویژه‌ای با حضور جانشین فرماندهی سپاه امام صادق (ع) استان بوشهر و همرزمان آن شهید، سه‌شنبه ۱۱ اردیبهشت ۱۴۰۳ در بیدخون زادگاه این شهید برگزار می‌شود.

فرمانده سپاه عسلویه همچنین از رونمایی تصویر این شهید شاخص در این همایش خبر داد و اظهار داشت: عسلویه ظرفیت مناسبی دارد تا این شهید و حتی شهرستان را به همه کشور معرفی کنیم و فرهنگ شهادت را به نسل نوجوان و جوان، به‌ویژه دانش‌آموزان و دانشجویان تزریق کنیم.

کد خبر 6092313

دیگر خبرها

  • قوانین کارگر وجود دارد اما اجرا نمی‌شود 
  • افزایش دو برابری ظرفیت انتقال آب به دیلم
  • روشنایی ۱۵ کیلومتر از راه‌های استان بوشهر اجرا شد
  • مخالفت حاج‌قاسم سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می‌شود
  • شهید شاخص استان بوشهر از شهرستان عسلویه معرفی می شود
  • چرا سردار سلیمانی با شهید شدن بابا پنجعلی در سریال پایتخت ۵ مخالفت کرد؟
  • کارگران ۱۱ اردیبهشت تعطیل هستند؟
  • مکمل‌های طرح نور در نهادهای فرهنگی اجرا شود
  • ۱۸۸ طرح هادی روستایی در استان بوشهر در حال اجرا است