Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان، چهارصدوهشتاد و ششمین برنامه سینماتک خانه هنرمندان ایران، به نمایش فیلم «درخت گلابی» به کارگردانی داریوش مهرجویی اختصاص دارد.

محمود کلاری که فیلم‌برداری این فیلم را برعهده داشت نیز در این برنامه حضور دارد.

پس از نمایش فیلم نشست نقد و بررسی با حضور ناصر صفاریان و مصطفی جلالی فخر برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

درخت گلابی فیلمی از داریوش مهرجویی است که بر اساس داستان کوتاهی از مجموعه داستان جایی دیگر نوشته گلی ترقی در سال ۱۳۷۶ ساخته شده است.

در خلاصه داستان این فیلم آمده است: محمود نویسنده‌ای است که برای نوشتن باقیمانده کتاب جدید خود در پی یک‌کم‌کاری طولانی، به باغ پدری خود در دماوند پناه آورده است. اما در باغ، درخت گلابی قدیمی که برای محمود سرشار از خاطره است میوه نداده و باغبانان از او می‌خواهند که در مراسمی آیینی برای ترساندن درخت و به بار نشستن دوباره آن شرکت کند و محمود می‌پذیرد.

فیلم «درخت گلابی» دوشنبه ۲۲ آذر ۱۴۰۰ ساعت ۱۸ در سینماتک خانه هنرمندان ایران به نمایش درمی‌آید.

انتهای پیام/

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فیلم سینمایی هنر و تجربه درخت گلابی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۷۶۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)

ویدئوهای دیدنی دیگر در کانال های آپارات و یوتیوب عصر ایران ???????????? کانال 1 aparat.com/asrirantv کانال 2 aparat.com/asriran کانال 3 youtube.com/@asriran_official/videos کانال عصر ایران در تلگرام بیشتر بخوانید: سقوط ابر‌های بارور در بیابان‌های عربستان (فیلم) سقوط وحشتناک یک هواپیمای روسی (فیلم) تله‌کابین با سرنشینان در آنتالیا سقوط کرد / ۸ نفر کشته و زخمی شدند (فیلم)

دیگر خبرها

  • چرا ژاپنی‌ها به نقاشی «ارواح» علاقه دارند؟
  • خوش‌شانسی دو موتورسوار از سقوط درخت (فیلم)
  • دومین برنامه‌ سینماتک خانه سینما به مستندخوانی اختصاص یافت 
  • روایتی از هنرآفرینی هنرمندان نصف‌جهان در قطب عاشقی عالم، «کعبه»
  • لزوم ایجاد خانه‌های صنایع‌دستی در فارس
  • علیرضا طلیسچی: وضعیت موسیقی در ایران خوب است
  • برگزاری نشست هماهنگی برنامه ریزی برنامه‌های نمایشگاهی آثار نفیس موزه ایران باستان در استان ها
  • «مست عشق» هنوز در ترکیه اکران نشده است/ اعلام زمان دقیق اکران ترکیه تا دو هفته آینده و رایزنی برای نمایش در کشورهای دیگر
  • نمایش آثار جدیدی از ارادت هنرمندان در موزه رضوی
  • برنامه ریزی نمایشگاه آثار موزه ایران در آذربایجان شرقی