Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «پارس فوتبال»
2024-05-04@03:19:45 GMT

برانکو مزد درخشش با تیم ملی عمان را گرفت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۷۸۲

برانکو مزد درخشش با تیم ملی عمان را گرفت

به گزارش خبرگزاری خبرآنلاین، تیم ملی فوتبال عمان شب گذشته در مرحله یک چهارم نهایی جام کشورهای عربی به مصاف تونس رفت و با نتیجه ۲ بر یک مغلوب شد و از این رقابت ها خداحافظی کرد.

اما فدراسیون فوتبال عمان از پروفسور رضایت دارد و در این دوران کوتاه رضایت کامل از عملکرد مرد کروات پیدا کرده و می خواهد به او هدیه بدهد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سایت «الکوره» خبر داد فدراسیون عمان از سطح خوب تیم ملی زیرنظر برانکو رضایت کامل دارد و می خواهد قرارداد این مربی کروات را برای سال آینده تمدید کند.

مسئولی از فدراسیون عمان در این زمینه، گفت: مذاکرات برای تمدید قرارداد برانکو برای سال آینده آغاز شده و ما می خواهیم این مربی کروات در تیم ملی بماند. سالم الوهیبی رئیس فدراسیون کسی است که از برانکو رضایت کامل دارد و می خواهد قراردادش را تمدید کند.

تیم ملی عمان زیرنظر برانکو نتایج قابل قبولی را از مقدماتی جام جهانی ۲۰۲۲ کسب کرد. پروفسور موفق شد این تیم ضعیف عربی را متحول کند و به مرحله نهایی مقدماتی جام جهانی رسید. در این مرحله نیز برانکو نتایج بدی نگرفته است.

۲۵۶ ۲۵۱

منبع: پارس فوتبال

کلیدواژه: برانکو ایوانکوویچ تیم ملی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت parsfootball.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «پارس فوتبال» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۷۸۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید

مدیر مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی دانشگاه علوم پزشکی جندی شاپور اهواز از اهدای اعضای بدن یک کودک اهل لالی به بیماران نیازمندخبر داد. - اخبار استانها -

به گزارش خبرگزاری تسنیم از اهواز جواد شریعتی اظهار کرد: «پارمیدا رضایی» دانش‌آموز 13 ساله شهرستان لالی بود که دچار مرگ مغزی شده بود، به بیمارستان گلستان اهواز انتقال یافت. 

وی افزود: دو کلیه و کبد این دانش‌آموز که چند روز پیش بر اثر حادثه دچار مرگ مغزی شده بود، با تلاش همکاران بخش مرکز فراهم‌آوری اعضا و نسوج پیوندی خوزستان و رضایت خانواده وی در بیمارستان گلستان اهواز به سه بیمار نیازمند عضو، پیوند داده شد.

شریعتی گفت: امید است مردم با رضایت به اهدای عضو، خیرات ماندگاری برای عزیزان از دست رفته خود بر جای بگذارند و با انجام این سنت حسنه، جان تعداد بیشتری از بیماران نیازمند را نجات دهند.

انتهای پیام/.

دیگر خبرها

  • اهدای عضو دانش‌آموز اهل لالی به ۳ بیمار جان دوباره بخشید
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری والیبال ایران و عمان
  • ۱۸ کرسی منطقه‌ای والیبال به ایران رسید/ دیدار تقوی با دبیرکل کمیته ملی المپیک عمان
  • رئیس فدراسیون والیبال ایران در سفرش به عمان
  • فرمانده کل قوا از وضعیت موجود رضایت مطلق ندارند
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون‌های والیبال ایران و عمان
  • امضای تفاهم‌نامه همکاری فدراسیون والیبال ایران و عمان
  • جلب رضایت مردم اساس کار مسوولان کردستان است
  • کتاب «معجزه شکرگزاری» کلید رضایت خاطر درونی را بیان می‌کند
  • میزان رضایت مردم نسبت به نظافت تهران