Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «ورزش 3»
2024-05-08@07:15:39 GMT

عبدالله زاده: مدافع ذوب مثل گلر عمل کرد!

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۸۰۷

بازیکن نفت مسجدسلیمان اعتقاد دارد باید یک پنالتی برای آنها گرفته می‌شد و داور در این صحنه اشتباه کرده است.

به گزارش "ورزش سه"، علی عبدالله زاده صحبت هایش را در مورد صحنه بحث برانگیز داوری در دیدار با ذوب آهن شروع می‌کند و به خبرنگار ما می‌گوید: ما نتیجه را یک بر صفر از ذوب‌آهن پیش بودیم و اگر داور در آن صحنه اعلام پنالتی می کرد بازی دو بر صفر می شد و چون ۳۰ دقیقه تا پایان بازی باقی مانده بود تیم حریف و روحیه خود را از دست می‌داد و به احتمال خیلی زیاد ما برنده می‌شدیم اما متاسفانه این اتفاق نیفتاد و کار برای تیم ما چه پایین جدول است سخت تر شد‌.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

 


وی در مورد آن صحنه ادامه داد: ضربه زننده خودم بودم و دفاع حریف با دست توپ را مهار و همانند گلر عمل کرد! خدایی نکرده نمی خواهم بگویم عمدی در کار بوده و شاید داور آن  صحنه را دقیق ندیده اما کمک داور می‌توانست راهنمایی کند.

 

این صحنه مورد اعتراض نفتی ها است؛ صحنه ای که به نظر می رسد مدافع ذوب آهن با دست مانع از ورود توپ به دروازه شده است.


این بازیکن در مورد هوادارانی که از بیرون بازی را تماشا می کردند نظرش را اینگونه بیان کرد: ای کاش که این بازی را پیروز می‌شدیم و به  امتیازات ما اضافه می‌شد زیرا هواداران خیلی دارند اذیت می‌شوند. بیرون از استادیوم جایگاهی وجود دارد و هواداران روی تپه و از روی ساختمان بازی های ما را میبینند آنهاست حق دارند که نگران تیمشان باشند و گرما ذوب آهن را می بریم دلگرم تر می شدند. اما تیم ما هم مقابل ذوب‌آهنی که سپاهان را در اصفهان برد بد بازی نکرد. 


عبدالله زاده همچنین گفت: تیم ما نسبت به ذوب آهن که خیلی زودتر بسته شد بازی‌های تدارکاتی زیادی انجام داد بد بازی نکرد و ما تازه داریم هماهنگ می شویم و می دانیم در نیم فصل دوم کار سخت تر هم خواهد شد. آقای تارتار ترکیب خوبی از بازیکنان جوان و باتجربه درست کرده است در بازی قبلی مقابل هواداری که در زمین پرسپولیس به این تیم ۲ گل زد هم عالی کار کردیم ولی این اتفاقات گذشته است و باید به فکر آینده باشیم.
عبدالله زاده در پایان در مورد دیدار بعدی افزود: بازی بعدی با تراکتور است امیدوارم که نتایج قبل را جبران و هواداران مان را خوشحال کنیم.

نفت مسجد سلیمان علی عبدالله‌زاده

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: نفت مسجد سلیمان علی عبدالله زاده عبدالله زاده ذوب آهن

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۸۰۷ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی

به گزارش همشهری آنلاین، عبدالله ویسی که به دلیل اظهاراتش در پس از دیدار با آلومینیوم اراک مبلغ دو میلیارد تومان از سوی سازمان لیگ جریمه شده بود، امروز یکشنبه ۱۶ اردیبهشت و در نشست خبری پیش از دیدار با تراکتور در این خصوص اظهار داشت: من در پایان دیدار با آلومینیوم مگر چه گفتم که مرا جریمه کرده‌اند؟ من آن روز حرفی زدم که به بعضی از رفقایم برخورد و شنیدم که کمیته انضباطی مرا ۲۰۰ میلیون تومان جریمه کرده است.

سنگین‌ترین جریمه فوتبال ایران برای سرمربی لیگ برتری

او ادامه داد: من به مسئولان گفتم که بازی‌ها را رصد کنید، خب اگر اینطور است اصلاً رصد نکنید و ۱۰۰ میلیون دیگر هم من را جریمه کنید.

عبدالله ویسی در خصوص دیدار با تراکتور تصریح کرد: باید تمرکز بالایی داشته باشیم، کسب ۳ امتیازهای باقی مانده برای ما بسیار اهمیت دارد. ما با این شعار بازی می‌کنیم که اول، دوم و سوم این سه امتیاز و بعد اگر نشد تک امتیاز را بگیریم که دوباره ما را در جدول نگه دارد و امیدوار به آینده باشیم.

او ادامه داد: تراکتور همیشه تراکتور است. از تماشاگران انتظار داریم که در این بازی ما را تنها نگذارند. کمک کردن فقط این نیست که روی سکو بنشینند و فریاد بزنند که فلان بازیکن را تعویض کنید! از تیم باید حمایت شود حتی اگر بازیکنی و من مربی اشتباه کنیم تا در آینده شاد و خوشحال باشیم.

کد خبر 849435 منبع: مهر برچسب‌ها ویژه ورزشی لیگ برتر فوتبال ایران

دیگر خبرها

  • پاری‌ سن ژرمن از پنالتی هم شانس نیاورد (عکس)
  • اورونوف سریعترین بازیکن پرسپولیس!
  • استقلال از داوری طلبکار شد: پنالتی روزبه سوخت!
  • کارشناسی بازی استقلال و ذوب آهن
  • سلیمانی: اخراج رفیعی درست بود؛ بنیادی‌فر قضاوت بی‌نقصی داشت
  • نظر کارشناس داوری در مورد صحنه‌های دیدار استقلال/ یک پنالتی گم شد
  • مورد عجیب عبدالله
  • واکنش سرمربی لیگ برتری به جریمه ۲ میلیاردی
  • اولین واکنش عبدالله ویسی به جریمه ۲ میلیاردی سازمان لیگ
  • واکنش عبدالله ویسی به جریمه 2 میلیاردی سازمان لیگ