Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «تسنیم»
2024-04-27@14:46:18 GMT

همسر جمشید مشایخی و مادر نادر مشایخی درگذشت

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۰۹۵۱

همسر جمشید مشایخی و مادر نادر مشایخی درگذشت

گیتی رئوفی، همسر جمشید مشایخی و مادر نادر مشایخی ، صبح امروز در یکی از بیمارستان‌های تهران درگذشت. - اخبار فرهنگی -

به گزارش خبرنگار فرهنگی خبرگزاری تسنیم، نادر مشایخی فرزندِ زنده‌یاد گیتی رئوفی در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم این خبر را تایید کرد و گفت: مادرم صبح امروز شنبه 20 آذر 1400 براثر ضعف شدید درگذشت.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

مشایخی: رشته آهنگسازی موسیقی پاپ جدید است / جاوید: دانشگاه‌ها به دنبال سود بیشترند

 

مشایخی ادامه داد: چند ماه پیش خودم و مادرم به کرونا مبتلا شدیم. پس از گذراندنِ دوران نقاهتِ این بیماری، مادرم دیگر به خوبی گذشته نشد.

گیتی افروز رئوفی همسر جمشید مشایخی و مادرِ نادر مشایخی بود.

گیتی رئوفی دخترعمه‌ی جمشید مشایخی بود که در سال 1336 با هم ازدواج کردند و حاصل ازدواج آنها سه فرزند است که دو پسر و یک دختر به نام‌های نادر، سام و نغمه هستند.

گیتی رئوفی متولد 1315 در شهر قزوین بود. تحصیلاتش را در رشته طبیعی و خانه‌داری گذراند و توانست فوق دیپلم این دو رشته را اخذ کند.

زنده‌یاد جمشید مشایخی ماجرای ازدواجش با زنده‌یاد گیتی رئوفی  را اینگونه روایت می‌کند: در سال 1336 به همرا برادرم به عیادت عمه رفتم که در آنجا برای اولین بار عاشق گیتی افروز رئوفی شدم و فردایش به همراه خانواده به خواستگاری اش رفتیم و بعد ازدواج کردیم مهریه مان را یک جلد قرآن کریم و یک شاخه گل سفید ثبت کردیم.

انتهای پیام/

منبع: تسنیم

کلیدواژه: نادر مشایخی جمشید مشایخی نادر مشایخی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۹۵۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی

به گزارش جماران؛ متن پیام رئیس جمهور به شرح زیر است؛

بسم الله الرحمن الرحیم

انا لله و انا الیه راجعون

درگذشت مرحومه حاجیه خانم معصومه حائری، فرزند گرامی آیت‌الله شیخ مرتضی حائری و همسر بزرگوار شهید گرانقدر آیت‌الله سیدمصطفی خمینی، موجب تاثر و اندوه خاطر شد.

اینجانب با ابراز همدردی، این ضایعه را به بیت محترم امام (ره) و خاندان معزز این بانوی مومنه تسلیت می‌گویم و از درگاه خداوند متعال برای ایشان که تا آخر عمر با صبوری و اخلاص آرمان‌های والای همسر شهیدش را پاس داشت، علو درجات و همجواری با اولیای الهی و برای عموم بازماندگان صبر و سلامتی مسئلت دارم.

سید ابراهیم رئیسی

رئیس جمهوری اسلامی ایران

دیگر خبرها

  • اقدام آتشین مرد نقاش | مادر و پسر ۱۱ ساله در خشم پدر سوختند
  • پیام تسلیت مخبر درپی درگذشت مادر شهید دستوری رزاز
  • تسلیت رئیسی در پی درگذشت همسر شهید آیت‌الله سیدمصطفی خمینی
  • پیام تسلیت مخبر برای درگذشت مادر شهید غلامحسین دستوری رزاز
  • همسر مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت‌الله سید مصطفی خمینی درگذشت
  • همسر شهید آیت الله سیدمصطفی خمینی درگذشت
  • همسر سید مصطفی خمینی درگذشت
  • نماینده سابق مجلس عزادار شد /پیام لاریجانی
  • زنده گیری ۲ قلاده گربه جنگلی در مرودشت