Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از آبادان ، حسین عبیداوی، سرپرست آبفای خرمشهر گفت: پروژه اصلاح نقاط پراکنده ریزشی فاضلاب این شهرستان از روز یکشنبه در سه منطقه شهید رحیمی ، ستایش جنوبی و کوچه مهرداد آغاز شد و در این مدت بیش از4 هزار متر از شبکه فاضلاب در خرمشهر اصلاح شد.

او با بیان اینکه در حال حاضر در این سه منطقه ۵۴۰ متر لوله پلی اتیلن دو جداره برای اصلاح شبکه فاضلاب در حال استفاده است تا مشکل پس زدگی فاضلاب حل شود افزود: عملیات اجرای اصلاح نقاط فاضلاب در این سه منطقه به صورت همزمان انجام می شود در ادامه با پایان این سه منطقه عملیات هر روز در یک منطقه از سرگرفته می شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

عبیداوی به تشریح جزئیات پروژه اصلاح نقاط فاضلاب خرمشهر پرداخت و اظهار کرد: شبکه فاضلاب کوچه مهرداد که سال ها به علت فرسودگی خط لوله با پس زدگی های مداوم همراه بود، برای اصلاح شبکه آن از حدود ۷۰ متر لوله پلی اتیلن دو جداره کاروگیت ۲۰۰ میلیمتر استفاده شد که انتظار می رود با اصلاح شبکه کنونی مشکل برطرف شود.

عبیداوی با بیان اینکه اصلاح و توسعه شبکه فاضلاب خیابان نقدی فرعی شهید رحیمی و جلالی دیگر پروژه در حال اجرادر این مدت است ادامه داد: درقالب این پروژه که شامل اصلاح ، توسعه و اتصال شبکه خیابان رحیمی به خط لوله ای خیابان حافظ است حدود ۱۵۰ متر لوله دوجداره ۲۰۰ میلیمتر کاروگیت استفاده میشود.

او ادامه داد: در این منطقه سال ها تخلیه فاضلاب با استفاده از خط لوله خیابان رحیمی و به صورت شیب معکوس صورت می گرفت و شبکه پایین دست به دلیل افزایش حجم رسوبات به صورت مکرر دچار انسداد و در نهایت پس زدگی می شد که این اقدام بخش قابل توجهی از معضل خیابان رحیمی و جلالی را مرتفع خواهد کرد.

سرپرست آبفای خرمشهر همچنین از اصلاح شبکه خیابان ستایش جنوبی به سمت سعدی به عنوان سومین منطقه در حال اجرا یاد کرد و گفت: شبکه فاضلاب فعلی خیابان ستایش جنوبی به سمت سعدی به علت فرسودگی خط لوله از جنس آزبست سالیان سال با مشکل مکرر پس زدگی مواجه بود که برای اصلاح شبکه این منطقه لوله پلی اتیلن دو جداره کاروگیت ۲۰۰ میلیمتر به طول حدود ۳۲۰ متر به کار رفت که انتظار می رود با اصلاح شبکه کنونی مشکل مرتفع شود.

انتهای پیام / ا

منبع: باشگاه خبرنگاران

کلیدواژه: فاضلاب شهری عملیات اجرایی شبکه فاضلاب اصلاح شبکه سه منطقه خط لوله پس زدگی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.yjc.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «باشگاه خبرنگاران» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۹۶۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان

حجت‌الاسلام محمدتقی نقدعلی در گفت‌وگو با خبرنگار مهر با اشاره به جلسه امروز نمایندگان مجلس با رئیس سازمان برنامه و بودجه، رئیس دانشگاه علوم پزشکی و مدیرعامل آب منطقه‌ای اصفهان اظهار کرد: در این جلسه اعتبارات خوبی برای بیمارستان‌های سطح استان دریافت شد.

وی با بیان اینکه در زمینه بازسازی فاضلاب اصفهان نیز بحث و بررسی صورت گرفت، ادامه داد: در این زمینه نیز تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی در قالب ماده ۵۶ مصوب شد.

نماینده مردم خمینی‌شهر در مجلس شورای اسلامی ادامه داد: پیگیری در جهت خدمت‌رسانی مسائل آموزشی، بهداشتی و درمان و.... در دستور کار است.

کد خبر 6095004

دیگر خبرها

  • آمادگی ۱۰۰ اکیپ عملیاتی و پشتیبانی آبفا در سطح استان 
  • آبرسانی به روستای محروم و صعب العبور دره دول
  • تخصیص اعتبار ۱۵۰ میلیارد تومانی برای بازسازی شبکه فاضلاب اصفهان
  • عمران منطقه آزاد اروند عنوان برتر را به خود اختصاص داد
  • یک روز با «کارگران» شرکت خطوط لوله و مخابرات نفت منطقه تهران
  • صادرات نفت با خط لوله نداریم
  • اجرای طرح زون بندی شبکه آب شوشتر
  • اصلاح خط لوله فاضلاب و ایمن‌سازی خیابان شهیدان کاظمی انجام شد
  • اصلاح هندسی چهارراه خیابان داوران و جلال آل‌احمد در اراک
  • همسطح سازی دریچه های شبکه جمع آوری فاضلاب آذربایجان شرقی