Web Analytics Made Easy - Statcounter

محمدصادق معتمدیان روز شنبه در نخستین جلسه شورای اسلامی آذربایجان‌غربی اظهار داشت: به دلیل کاهش نظارت، شاهد بروز پرونده‌های تخلفاتی بودیم و این امر تبعات جبران ناپذیری دارد.

وی ادامه داد: این امر موجب کاهش اعتماد عمومی مردم و مشکل در خدمات رسانی می‌شود و به همین دلیل باید نظارت بردرآمدها و هزینه‌های شهرداری مورد توجه باشد.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

استاندار آذربایجان‌غربی بیان کرد: باید با تقویت رویکرد پیشگیرانه مانع بروز تخلفات شد و با ساز و کارهای نظارتی دقیق بر وضعیت مانع بروز هرگونه تخلفات در شهرداری‌ها شویم.

معتمدیان بیان کرد: تقویت مسائل فرهنگی و توجه به رویکرد اقتصادی از دیگر مسائلی است که باید مورد توجه قرار گیرد و باید فعالیت‌های اقتصادی منجر به درآمدزایی شود.

وی ادامه داد: حاشیه نشینی از دیگر مسائلی است که باید به آن توجه و تدابیری اندیشیده شود تا مانع گسترش آن شده و وضعیت نابسامان و زیرساختی این مناطق حل و فصل شوند.

استاندار آذربایجان‌غربی گفت: حل مسائل حاشیه‌ای، تکدی گری و معتادان متجاهر از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد.

معتمدیان بیان کرد: مباحث فرهنگی نیز از دیگر مواردی است که باید مورد توجه قرار گیرد زیرا یکی از چالش‌های ما تهاجم فرهنگی است و باید بازنگری مهندسی در مورد مسائل فرهنگی مورد توجه قرار گیرد و بر اسلس برش‌های فرهنگی هر منطقه تدابیری سنجیده شود.

وی افزود: رویکرد دولت رفع محرومیت زدایی و توجه به مناطق کمتر برخوردار است و در آذربایجان‌غربی نیز بر این مساله متمرکز شده و بر اساس مطالعات علمی در راستای تحقق عدالت اجتماعی باید برنامه‌ریزی جدی انجام گیرد.

وی اظهار داشت: پیشران برنامه‌های دولت، توجه به موارد اقتصادی است تا شاهد رشد و پیشرفت و ایجاد اشتغال باشیم و بتوانیم شرایط خوبی را در جامعه فراهم کنیم.

وی تاکید کرد: شهرداری‌ها باید در بحث تولید ثروت و ایجاد اشتغال نقش آفرین باشد و در این راستا نیز مورد حمایت قرار می‌گیرد.

به گزارش ایرنا در این جلسه با رای گیری اعضای شوراهای اسلامی استان، رسول اصغرزاده به عنوان رییس شورای اسلامی آذربایجان‌غربی انتخاب شد.

برچسب‌ها آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه دولت

منبع: ایرنا

کلیدواژه: آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه آذربایجان غربی محمدصادق معتمدیان ارومیه دولت مورد توجه قرار گیرد آذربایجان غربی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.irna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایرنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۰۹۹۲ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی

به گزارش خبرگزاری صداوسیمای استان آذربایجان غربی،  در مراسمی که به همین مناسبت در محل نمازخانه شرکت آب و فاضلاب آذر بایجان غربی برگزار شد،مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با بیان نقش کارگران در رشد و توسعه اقتصادی جامعه اظهار داشت:رکن رکین تولید در همه عرصه ها نیروی انسانی و کارگر است.

محمداشرفی با اشاره به نامگذاری سال جاری بعنوان«رشدتولید با مشارکت مردمی»گفت:مقام معظم رهبری در نامگذاری سالهای اخیر به تولید توجه ویژه ای داشته و در همه سالها اقتصاد و تولید مورد توجه معظم له بوده است.

وی افزود: در این راستا کارگران با هما و تلاش خود می توانند در راستای منویات مقام معظم رهبری و به گردش درآوردن چرخ های تولید کشور گام بردارند.

مدیرعامل شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی با اشاره به خدمات شرکت آب وفاضلاب به مردم اظهار کرد: این خدمات در سایه تلاش کارگران شاغل در کشور امکان پذیر شده است.

در ادامه این مراسم با اهدای لوح از تلاش های کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی تجلیل شد.

دیگر خبرها

  • رگبار باران و رعد و برق در آذربایجان غربی
  • تبریک ویژه روز معلم در بخش خبری صداوسیمای آذربایجان غربی
  • تجلیل ازاعضای شوراهای اسلامی شهرستان نقده
  • رونمایی از کتاب «دنیای کسی را عوض کرده‌ای؟»
  • مجلس یازدهم نگاه ویژه‌ای به شهرداری‌ها و دهیاری‌ها داشت
  • درویشیان: گشت ارشاد مدیران با جدیت اجرا شده است
  • قانون‌گذاری باید در کنار نظارت قرار گیرد
  • تجلیل از کارگران شاغل در شرکت آب و فاضلاب آذربایجان غربی
  • اولویت مجلس خدمتگزاری به بخش مالی اقتصاد باشد
  • بارش‌های بهاره آذربایجان‌غربی را فرا می‌گیرد