Web Analytics Made Easy - Statcounter

آلبرت بنایس، مسئول فوتبال پایه باشگاه بارسلونا، به آزار جنسی بازیکنان جوان در 20 سال گذشته متهم شده است.

به گزارش "ورزش سه"، بنایس هفته گذشته به دلیل آنچه دلایل شخصی اعلام شده بود از سمتش استعفا داد اما حالا گفته می‌شود که او متهم پرونده آزار جنسی نوجوانان است که در 20 سال گذشته در جریان بوده است.

روزنامه آرا مدعی شده که بیش از 60 شاگرد سابق این فرد شهادت داده‌اند که او در طول دوران حضورش در مدرسه بارسلونا به عنوان معلم ورزش به آزار جنسی آنها دست زده است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یکی از این دختران جمعه گذشته شکایتی را علیه او مطرح کرد و انتظار می‌رود که دانش‌آموزان بسیار بیشتری تا روز دوشنبه شکایت خودشان را در نزد پلیس اعلام کنند.

 

 

از حمله اقدامات غیر اخلاقی بنایس وادار کردن دختران و پسران به ورود به دفترش درست در زمانی بوده که لباسی به تن نداشته یا عریان کردن آنها در برابر هم کلاسی‌هایشان برای تحقیر آنها بوده است.

بر اساس شکایت‌هایی که تا امروز از این مدیر سابق بارسلونا صورت گرفته، این رفتارهای غیراخلاقی بین سنین 12 تا 13 سالگی دانش آموزان رخ داده است.

بنایس در واکنش به این خبر مدعی شده که فکر نمی‌کند در طول دوران حضورش در این مدرسه کار اشتباهی انجام داده باشد اما دیگر این اقدامات را تکرار نخواهد کرد.

بارسلونا

منبع: ورزش 3

کلیدواژه: بارسلونا آزار جنسی

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.varzesh3.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ورزش 3» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۰۰۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

(عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش

فریدن زندی، ستاره اسبق تیم ملی ایران و باشگاه استقلال ۶ اردیبهشت تولد ۴۴ سالگی خود را جشن گرفت. او که با خداحافظی از فوتبال وارد عرصه مربیگری شده، پس از حضور در سن‌پائولی و دینامو درسدن این روز‌ها قصد دارد ماجراجویی جدیدی را در مربیگری آغاز کند.

زندی تصویری جالب همراه با فرزند خود در جشن تولدش منتشر کرد.

منبع: خبرآنلاین

tags # فوتبال سایر اخبار اسرار تکامل آلت‌ جنسی؛ رابطه جنسی انسان‌های اولیه مثل گوریل‌ها بود؟ (تصاویر) «زو»؛ گاو عقیم و غول‌پیکری که توسط انسان‌ها به وجود آمد! اتفاق عجیب که همزمان با انقراض دایناسورها در زمین رخ داد! (تصاویر) مرکز واقعی جهان کجا است؟

دیگر خبرها

  • مستند کوین اسپیسی در راه پخش در سراسر جهان است
  • تجاوز جنسی ۴ مرد افغان به نوجوان ایرانی در تهران | التماس کردم فایده نداشت! +فیلم
  • کاملاً برخلاف مردان؛ زنان بارسلونا باز هم فینالیست اروپا شدند
  • اتفاقات باورنکردنی در فوتبال پایه؛ کمک داور گل را رد کرد و کتک خورد!
  • تهیه‌کننده متهم به تجاوز، باید دوباره محاکمه شود
  • (ویدئو) واکنش فریدون زندی پس از شنیدن نام علی پروین
  • (عکس) لیونل مسی در ۴۷ سالگی هم بازی می‌کند!
  • اتفاق عجیب در فوتبال پایه ایران + تصاویر | عده‌ای به جان کمک داور افتادند
  • (عکس) تولد ۴۴ سالگی فریدون زندی با پسرش
  • چرا برناردو سیلوا دیگر اولویت نقل و انتقالاتی بارسلونا نیست؟