Web Analytics Made Easy - Statcounter



مقتدایی گفت:مسئولان اجرایی انتظارات مردم اصفهان را مورد توجه قرار دهند.

به گزارش باشگاه خبرنگاران جوان از اصفهان،عباس مقتدایی، نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: تاریخچه مدیریت آب زاینده‌رود نشان‌دهنده مدیریت غلط، عدم برنامه‌ریزی دقیق حوضه آبریز زاینده‌رود است، بر همین اساس امروز مجموعه‌ای از مطالبات متراکم در خصوص زاینده رود مطرح‌شده است و مردم اصفهان از دولت سیزدهم انتظار دارند به معضل زاینده‌رود رسیدگی کند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی گفت: بنده در نامه‌ای به رئیس جمهور خواستار سفر هیئت دولت به اصفهان شدم، بلافاصله در پی نوشت نامه بنده، آیت‌الله رئیسی سفر به اصفهان را برای اقدام به معاون اجرایی خود ارجاع دادند، اما به دلیل عدم آمادگی استاندار اصفهان، سفر ریاست جمهوری به اصفهان به تعویق افتاده است.

نماینده مردم اصفهان در مجلس شورای اسلامی گفت: نمایندگان استان اصفهان در خصوص زاینده‌رود مذاکرات و مکاتبات فراوانی را با رؤسای سه قوه و وزیر نیرو داشته‌اند، بنده در دیدار با رئیس قوه قضائیه نسبت مسائل حقوقی مبحث زاینده‌رود تذکر دادم که خوشبختانه با کمک رئیس دستگاه قضائی زمینه‌های لازم برای انجام اقدامات حقوقی زاینده‌رود فراهم شده است و در این را انتظار می‌رود مسئولان اجرایی از این فرصت استفاده کنند، همچنین طی ماه‌های اخیر نشستی با موضوع معضل آب زاینده رود با حضور نمایندگان استان اصفهان و دکتر قالیباف ریاست مجلس شورای اسلامی برگزار شد.

مقتدایی گفت:مصوبات ۹ ماده‌ای آب زاینده رود را در مجلس دوره نهم با تلاش فراوان گرفتیم و دغدغه امروز نمایندگان اجرای این مصوبات است که در این راستا وزارت نیرو و استاندار باید اقدامات لازم را انجام دهند، نمایندگان استان اصفهان بار‌ها اعلام کرده‌اند که برای جاری شدن آب زاینده‌رود آماده همکاری با مسئولان اجرایی هستند.

او گفت: مردم اصفهان به کمتر از جریان دائمی زاینده رود قانع نیستند، در این راستا لازم است، مسئولان اجرایی انتظارات مردم اصفهان را مورد توجه قرار دهند.

منبع: بیتوته

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.beytoote.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «بیتوته» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۱۶۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز

  به گزارش گروه ورزشی خبرگزاری صدا و سیما، در روز پایانی مسابقات بین المللی اسکواش قطر جونیور، نمایندگان ایران در رده‌های سنی مختلف به مصاف رقبای خود رفتند و موفق به کسب ۲ مدال با ارزش نقره و برنز شدند. در فینال کمتر از ۱۹ سال محمد چنگانیان با شکست مقابل حریف کویتی خود به نشان نقره دست پیدا کرد. در دیگر بازی در رده سنی کمتر از ۱۳ سال، امیر رضا الوانساز برای کسب نشان برنز رو در روی محمد مأمون‌خان پاکستانی قرار گرفت و حریف قدرتمند خود را مغلوب کرد و صاحب نشان برنز شد.   باربد چاوشی نیز در رده سنی کمتر از ۱۷ سال برای کسب مقام سومی این رقابت‌ها نتیجه را به عبدالله علی از کشور کویت واگذار کرد و چهارم شد. همچنین در رده سنی ۱۹ سال، سیدمبین سیدان برای کسب عنوان سومی به مصاف عبدالرحمان المغربی از کشور کویت رفت و او نیز با بدشانسی در جایگاه چهارم قرار گرفت.

دیگر خبرها

  • انتقال آب دریا به اصفهان روزهای خوشایندی برای زاینده‌رود رقم می‌زند
  • مدیریت بحران شهرستان خوروبیابانک ار امکانات کافی برخوردار نیست
  • نماینده مجلس : موضوع چای دبش را لاپوشانی کردند
  • عملیات اجرایی پل خورگو آغاز شد
  • پایان تلاش نمایندگان ایران با ۱ نشان نقره و ۱ برنز
  • عملیات اجرایی زیرگذر پرتردد سرخون آغاز شد
  • چادگان؛ نگین گردشگری اصفهان
  • ضرورت توجه به سرمایه اجتماعی در تعامل مجلس و دولت/ وفاق و همدلی در اصفهان رو به ارتقا است
  • خانجانی: توئیت فضائلی درباره تذکر به مسئولان، جریان به ظاهر ارزشی را آشفته کرده/دولت رئیسی مدافع گشت ارشاد است
  • خروش رودخانه چشمه لنگان فریدونشهر