Web Analytics Made Easy - Statcounter

اقتصاد انلاین- شیرکو سهرابی؛   تقریبا می‌توان گفت به غیر از اعلام مایکروسافت انرژی مبنی بر اعلام خرید بیت‌کوین تمام اخبار منتشره در هفته گذشته برای بیت‌کوین ناامیدکننده بوده و البته لازم است اشاره شود میانگین قیمتی دارای بیت‌کوین مایکروسافت انرژی ۵۷ هزار دلار است که هم اکنون بیت‌کوین ۱۳ درصد زیر این قیمت معامله می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

از همه مهم‌تر اعلام نرخ cpi یا تورم کشور امریکا است که دیروز ۶.۸ درصد اعلام شد. این نرخ بالاترین نرخ ۴۰ ساله کشور آمریکا است و قطع به یقین می‌توان طبق سخنان پاول (رئیس بانک مرکزی آمریکا)، این احتمال وجود داد که در جلسات آتی سیاست‌های تپرینگ به شدت دنبال خواهد شد.

تیپرینگ در واقع نوعی سیاست پولی انقباضی است که با فروش اوراق و افزایش نرخ بهره همراه بوده و در جهت کنترل تورم است. کنترل تورم نیز به شدت می‌تواند بازارهای ریسکی را تحت تاثیر قرار بدهد و بازار رمز ارزها از جمله پرریسک‌ترین بازارها بوده که اخیر رشد زیادی را تجربه کرده است؛ بنابراین می‌توان گفت در صورتی که سیاست‌های انقباضی آمریکا شدید باشد می‌تواند بازار را بیشتر دچار سقوط کند.

اما دلیل انتظار اصلاح بیشتر بیت‌کوین صرفا بنیادی نیست، از لحاظ تکنیکال نیز فشار فروش زیادی در بازار مشاهد می‌شود که نوید اصلاح بیشتری از بیت‌کوین را نشان می‌دهد. (نمودار ۱)

نمودار ۱: چارت قیمتی بیت‌کوین در تایم فریم یک‌ساعته

طبق نمودار بالا به جرات می‌توان گفت ناحیه خط زردرنگ می‌توان ناحیه حمایتی و پرتقاضای خوبی برای بیت‌کوین باشد و تا زمانی که بیت‌کوین بالای این ناحیه باشد می‌توان انتظار داشت کف معتبر حال حاضر بیت‌کوین همین ناحیه است.

اما در خصوص مقاومت‌های پیش روی بیت‌کوین اگر خوب به نمودار دقت کنیم متوجه خواهیم شد که خط میانگین سفیدرنگ خود مقاومتی محسوب می‌شود که هر بار بازار به آن نزدیک شده دچار فشار فروش می‌شود. درحال‌حاضر این ناحیه هم تراز با زون‌های (محدوده‌های) مقاومتی ۳ خطابی رنگ سقف روند است و فقط زمانی می‌توان انتظار داشت که بیت‌کوین بیشتر دچار ریزش نمی‌شود که قیمت بالای ناحیه مستطیل قرمزرنگ قرار بگیرد و بالای این ناحیه تثبیت شود.

اگر خوب با محدوده‌های برگشت قیمت از خطوط آبی رنگ دقت کنیم متوجه می‌شویم هر بار باز دچار فشار فروش شدیدی شده است و این فشار را با کندل‌های سایه بلند می‌توان تشخیص داد. 

به‌عنوان نکته آخر لازم است اشاره شود دامیننس یا میزان تسلط بیت‌کوین بر بازار به کمترین مقدار خود رسیده که نشانه خوبی برای بیت‌کوین نیست.

پربیننده ترین قیمت ال نود صفر ۱۴۰۰ کشف خیره کننده در تخت جمشید + عکس ثبت سند خودرو در دفاتر اسناد رسمی الزامی است ثبت نام سایپا ( دور جدید / آذر ماه ) ثبت نام سایپا ( آذر ماه + لینک )

منبع: اقتصاد آنلاین

کلیدواژه: قیمت بیت کوین قیمت ارزهای دیجیتالی قیمت اتریوم بازار رمزارز قیمت رمزارز بیت کوین

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.eghtesadonline.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «اقتصاد آنلاین» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۲۰۹ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت

علی عباسی با اشاره به حادثه غم انگیز منزل مسکونی در شهرستان قائمشهر رخ داد، گفت: پسر ۷ ساله این خانواده که برای برداشتن اسباب بازی در کمد تلاش می‌کرد که سقوط کمد منجر به مرگ وی شد.

او به خانواده‌ها توصیه کرد که اگر دارای فرزندان خردسال در خانه هستید، • تلویزیون و مبلمان، قفسه کتاب و کمد را محکم به دیوار بچسبانید. وسایلی مانند اسباب بازی‌ها و خوراکی‌ها و کنترل دستگاه‌ها را در جایی که بچه‌ها وسوسه می‌شوند بالا بروند تا به آنها برسند، نگهداری نکنید، اقلام سنگین‌تر را در قفسه‌ها و کشو‌های پایین‌تر نگهداری کنید تا احتمال واژگونی کمد‌ها کاهش یابد.

باشگاه خبرنگاران جوان مازندران ساری

دیگر خبرها

  • علی ربیعی: حدود 5 میلیون نفر در دانشگاه‌ها در حال تحصیل هستند/ رابطه معناداری بین رشته‌های تحصیلی و فرصت‌های شغلی موجود وجود ندارد/ بخش اعظمی از جمعیت فعال تحصیل کرده، دچار نوعی فاصله بین وضع موجود و انتظار از زندگی شده‌اند
  • مایکل اوون: می‌ترسم لیورپول به سرنوشت منچستریونایتد دچار شود
  • سقوط کمد جان پسر بچه ۷ ساله را گرفت
  • سقوط کمد جان پسر ۷ ساله را گرفت
  • سقوط تیر برق برروی ۲ دستگاه خودرو در قزوین
  • سقوط بزرگ فروش چین در انتظار اپل
  • مستندی جدید درباره ظهور و سقوط WCW ساخته خواهد شد؛ چه کسی WCW را کشت؟
  • نجات پسر ۶ ساله که دچار غرق شدگی شده بود
  • سقوط آزاد رمزارزها؛ افت ۱۸ درصدی قیمت بیت‌کوین در یک ماه
  • هم‌میهن آمریکا و انتساب رکورد تورمی روحانی به رئیسی!