Web Analytics Made Easy - Statcounter

به گزارش خبرگزاری مهر به نقل از روابط عمومی ستاد دیه استان یزد، هنرمندان استان یزد با حضور در یک ویدیو از مردم برای کمک به آزادی زندانیان جرائم غیر عمد در قالب پویش «یلدای رهایی» دعوت به عمل آوردند.

در این ویدیو که به همت روابط عمومی و آموزش همگانی ستاد دیه استان یزد تهیه و تولید شده، مهدی قانع و محمدصادق خواجه ای، مجریان توانمند صدا و سیما، فرشته سجادیه و سجاد اسماعیلی بازیگران تئاتر و سینما، صالح سلامت، هنرمند طناز استان، محمدحسین افروز و حمید خالویی از هنرمندان موسیقی استان یزد حضور دارند و کارگردانی این برنامه به عهده محمد جواد دهقان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

یلدای رهایی، پویشی است که به همت ستاد دیه استان یزد از میلاد حضرت زینب (س) و روز پرستار تا شب یلدا، ویژه آزادی محکومان مالی جرائم غیر عمد اجرا می شود.

نیکوکاران و خیرین می توانند کمک‌های نقدی خود را به حساب‌های نمایندگی ستاد دیه استان یزد به شماره کارت ۳۲۳۱-۰۰۰۰-۶۰۷۰-۶۲۷۷ و شماره حساب ۰۱۰۸۸۸۸۸۸۸۰۰۲ بانک ملی، ۶۶۶۶۶۶ پست بانک و یا با شماره گیری کد دستوری #۱۱۳۳۶۶۵۵ واریز نمایند.

شماره تلفن ۳۶۲۹۸۲۰۰ روابط عمومی ستاد دیه استان یزد جهت پاسخگوی سوالات عموم خیران و مردم نیکوکار پیش‌بینی شده و نیکوکاران می توانند برای کسب اطلاعات بیشتر همه روزه از ساعت ۷:۳۰ الی ۱۴ تماس برقرار کنند.

کد خبر 5372692

منبع: مهر

کلیدواژه: یزد آزادی زندانیان ستاد ديه استان يزد بوشهر ویروس کرونا آمار کرونا خطبه های نماز جمعه روز پرستار روز دانشجو مطالبات مردم لرستان از دولت عکس استانها سیدابراهیم رئیسی گرگان کرمانشاه سانحه تصادف خرم آباد ستاد دیه استان یزد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mehrnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مهر» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۲۷۳ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت

به گزارش خبرنگار مهر، سلمان خواست خدایی ظهر یکشنبه در نشست روابط عمومی‌های استان افزود: ستاد گرامی داشت کنگره ملی شهدای این استان نیازمند همکاری و پای کار بودن روابط عمومی‌ها در مستند سازی برنامه و ثبت در سامانه دولت است.

وی بیان داشت: برای برگزاری کنگره شهدا، در سامانه دولت پنج نهاد به ۳۰ اداره و سازمان در این مدت افزایش یافت.

خواست خدایی تصریح کرد: جلسات ستاد روابط عمومی‌ها در راستای کنگره ملی شهدا به شکل ماهانه برگزار می‌شود.

وی افزود: تبیین ارزش‌های دفاع مقدس برای نسل جوان اولویت اصلی برنامه‌های کنگره ملی شهدا است.

کد خبر 6091262

دیگر خبرها

  • آزادی ۷ زندانی جرائم غیر عمد استان سمنان در سال جدید
  • ثبت عملکرد دستگاهها برای برگزاری کنگره شهدا در سامانه دولت
  • دانش‌آموزان بدهی ۳ زندانی جرایم غیرعمد را پرداخت کردند
  • دانش‌آموزان ۳ زندانی جرایم غیر عمد را آزاد کردند
  • دانش‌آموزان زمینه ساز آزادی زندانیان جرایم غیر عمد شدند
  • آزادی ۲ زندانی جرائم غیر عمد در همدان
  • تاثیر هنر در حفاظت از محیط زیست
  • آزادی ۶ زندانی جرایم غیرعمد توسط هیئات کاشان
  • جشن گلریزان کمک به زندانیان جرایم غیر عمد در گرمسار
  • آزادی زندانی بدهی مالی توسط پزشک یاسوجی