Web Analytics Made Easy - Statcounter

گروه استان‌ها - رئیس اداره ورزش کاشان با بیان اینکه کاشان میزبان لیگ برتر والیبال جوانان کشور شد، گفت: ۱۴ تیم در این دوره مسابقات از اقصی نقاط کشور حضور دارند. - اخبار استانها -

محمدجواد سلامیان زاده در گفت‌وگو با خبرنگار تسنیم در کاشان، ضمن اشاره به برگزاری مسابقات لیگ برتر والیبال جوانان کشور در کاشان اظهار داشت: این دوره از مسابقات با حضور 14 تیم از سراسر کشور و در دو گروه و در سالن جهان پهلوان تختی و شهید اردهال کاشان برگزار می‌شود.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی با بیان اینکه تیم ها در دو گروه هفت تایی تقسیم می‌شوند، افزود: در گروه نخست سایپا تهران، آذرباتری ارومیه، راه یاب ملل مریوان، مس رفسنجان، شهرداری ارومیه، شهرداری گنبد و شهرداری رامسر قرار دارند.

لورنزتی در گفت‌وگو با تسنیم:‌ والیبال ایران رشد بسیار زیادی کرده استلیگ برتر والیبال بانوان| ذوب سایپا در حضور سرمربی تیم ملیتیم والیبال بانوان "باریج اسانس" کاشان آخرین بازی دور رفت لیگ برتر را با برد به پایان رساند

رئیس اداره ورزش و جوانان شهرستان کاشان ضمن اشاره به تیم‌های گروه دوم لیگ برتر والیبال جوانان کشور ابراز داشت: در این گروه پیکان تهران، فولاد سیرجان ، هراز آمل، پاس گرگان، شهرداری یزد، سپاهان اصفهان و شهرداری ورامین قرار دارند.

وی با بیان اینکه تیم ها در محل از پیش تعیین شده مستقر شدند، گفت: قرعه‌کشی این دوره از مسابقات لیگ برتر والیبال کشور در محل هتل امیرکبیر کاشان با حضور مسئولان کشوری از فدراسیون والیبال برگزار شد.

انتهای پیام/801/ش

منبع: تسنیم

کلیدواژه: لیگ برتر والیبال جوانان کشور

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.tasnimnews.com دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «تسنیم» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۳۱۱ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری

شاهو محمدی، نابغه ورزشی سندروم‌داون مهابادی در مسابقات شنا جانبازان و توان‌یابان قهرمانی کشور که تحت نظارت کمیته بین‌المللی پارالمپیک برگزار می‌شود، حضور خواهد داشت.

بیست و هفتمین دوره رقابت‌های شنای قهرمانی کشور و پانزدهمین دوره مسابقات با نظارت مستقیم IPC برگزار می‌شود.

این دوره از رقابت‌ها طی روز‌های ۱۳ و ۱۴ اردیبهشت‌ماه و در تهران برگزار می‌شود و شاهو محمدی از شهرستان مهاباد به همراه تیم استان در مسابقات حضور خواهد داشت.

نتایج بدست آمده توسط شرکت‌کنندگان در جدول رنکنیگ IPC به ثبت خواهد رسید.

باشگاه خبرنگاران جوان مهاباد مهاباد

دیگر خبرها

  • راه‌یابی دو بانوی تیرانداز مازندرانی به فینال مسابقات کشور
  • حضور داور چهارمحالی در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • صعود تیم والیبال دانشجویان واحد کاشان به نیمه‌نهایی مسابقات دانشگاه آزاد
  • حضور داور چهارمحال و بختیاری در دوره دانش افزایی داوران لیگ برتر کشور
  • کرمانی‌ها و کسب ٣ عنوان قهرمانی لیگ برتر در سال جدید
  • یزد؛ میزبان مسابقات والیبال قهرمانی باشگاه‌های آسیا
  • حضور شناگر سندروم‌داون مهابادی در مسابقات کشوری
  • یزد میزبان والیبال باشگاه‌های مردان آسیا شد
  • یزد میزبان والیبال جام باشگاه‌های آسیا شد
  • شناگر نابغه سندروم داون مهابادی در مسابقات قهرمانی کشور حضور دارد