Web Analytics Made Easy - Statcounter
به نقل از «مشرق»
2024-05-02@17:11:58 GMT

۲ کشته و ۵ مجروح بر اثر توفان و گردباد در آمریکا

تاریخ انتشار: ۲۰ آذر ۱۴۰۰ | کد خبر: ۳۳۹۰۱۴۴۶

۲ کشته و ۵ مجروح بر اثر توفان و گردباد در آمریکا

به دنبال وقوع توفان و گردباد در دو ایالت آمریکا حداقل دو نفر کشته و پنج نفر دیگر مجروح شدند.

به گزارش مشرق، توفان و گردباد که اواخر روز جمعه ایالتهای آرکازناس و ایلینوی را در نوردیده است به یک خانه سالمندان در شهر «مونِت» و همچنین یک انبار شرکت تجاری آمازون آسیب جدی وارد کرده است.

براساس گزارش خبرگزاری اسپوتنیک، در اثر این توفان دهها نفر زیر آوار گرفتار شدند و در خانه سالمندان مونت حداقل دو نفر کشته و ۵ نفر دیگر مجروح شده‌اند.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

ببینید: عکس/ طوفان در آمریکا ۲کشته برجای گذاشت

این گزارش افزود: نیروهای امدادی موفق شدند مجروحان را از زیر آوار ساختمان آسیب دیده خارج کنند اما اطلاعاتی درباره شرایط جسمانی آنها هنوز مخابره نشده است. 

رسانه‌های محلی می‌گویند، نیروهای امدادی شهر مونت و همچنین نیروهای کمکی از شهر مجاور به محل اعزام شده و مشغول کمک رسانی و آواربرداری هستند. 

همچنین نیروهای امدادی دیگری نیز به انبار شرکت آمازون در ۲۵ مایلی شهر سنت لوئیس اعزام شده‌اند. 

منبع: فارس

منبع: مشرق

کلیدواژه: بازار خودرو بورس قیمت توفان گردباد آمریکا قیمت های روز در یک نگاه

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.mashreghnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «مشرق» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۴۴۶ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله

مدیرعامل جمعیت هلال‌احمر گلستان از حادثه گم‌شدن یک کودک ۴ ساله در روستای یلی بدراق کلاله خبر داد و گفت: نیروهای امدادی و مردمی در حال جست‌وجو هستند. - اخبار استانها -

قاسم غریب آبادی در گفتوگو با خبرنگار تسنیم در گرگان با اشاره به حادثه گم‌شدگی کودک 4 ساله در شهرستان کلاله، اظهارداشت: ساعت 17 روز یکشنبه 9 اردیبهشت گم‌شدن یک دختر 4 ساله در زمین‌های کشاورزی روستای یلی بدراق کلاله از سوی بخشداری به هلال‌احمر گزارش شد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان افزود: بلافاصله تیم های هلال احمر به منطقه اعزام شدند و با کمک اعضای خانه هلال روستای یلی بدراق و نیروهای مردمی جست‌وجوها را آغاز کردند.

وی‌ با اشاره به اینکه خانواده کودک حین کار در مزارع روستا متوجه مفقود شدن کودکشان شدند، افزود: در حال حاضر 4 تیم از هلال‌احمر شامل 20 نیرو با به کارگیری 4 دستگاه خودروی کمک‌دار سبک و سواری در حال جست‌وجو برای پیدا کردن کودک هستند و عملیات کماکان ادامه دارد.

مدیرعامل‌ جمعیت هلال‌احمر گلستان با اشاره به حضور نیروهای امدادی و انتظامی و کمک مردم منطقه اظهار کرد: از صبح امروز در سومین روز از عملیات تیم‌های زمینی جمعیت هلال‌احمر گلستان برای پیدا کردن کودک مفقود شده به منطقه اعزام شدند و به زودی تیم های هوایی نیز به منطقه اعزام می‌شوند.

انتهای پیام/581/.

دیگر خبرها

  • ۲ کشته و ۲ مجروح در برخورد زانتیا با پژو در فارس
  • دو دهه «جنگ با ترور» بوش ارتش آمریکا را تضعیف کرده است
  • ویرانی خانه ها بر اثر طوفان و گردباد کانزاس آمریکا
  • فیلم/گردباد سهمگین ایالت تگزاس آمریکا را در نوردید
  • جوان ۲۹ ساله بر اثر سقوط از آبشار لوه گلستان جان باخت
  • یک کشته و یک مجروح در تصادف رخ به رخِ محور زرند ـ رفسنجان
  • آسمان عراق نارنجی شد | ویدئو
  • تصادف رانندگی در آزادراه کاشان ـ قم با ۵ کشته و مجروح
  • بسیج نیروهای امدادی گلستان برای یافتن کودک ۴ ساله
  • گردباد در آمریکا/ ۵ نفر کشته و ۱۳۰ تَن زخمی شدند