Web Analytics Made Easy - Statcounter

دبیر کانون مرغداران گوشتی کشور گفت:۲۰ روز است که ذرت در سامانه بازارگاه شارژ نشده است و مرغداران راهی بازار آزاد شده‌اند.

پرویز فروغی در گفت‌وگو با ایسنا، با بیان اینکه ۲۰روز است  ذرت در سامانه بازارگاه شارژ نشده و مرغداران مجبورند ذرت مورد نیاز خود را از بازار آزاد تهیه کنند، گفت: در بازار آزاد هم هرکس با هر قیمتی که بخواهد اقدام به فروش ذرت می‌کند و قیمت ذرت در بازار آزاد نیز بیش از ۵۰۰۰ تومان است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی ادامه داد: تا این ذرت شارژ و به دست تولیدکننده برسد دوره پرورش مرغ در سالن‌ها تمام می‌شود.

دبیر کانون مرغداران گوشتی تصریح کرد: با تزریق بیش از اندازه مرغ منجمد در بازار قیمت مرغ گرم به زیر نرخ مصوب رسیده  و با تداوم این شیوه تولید نابود خواهد شد.

فروغی در پاسخ به اینکه وضعیت تامین کنجاله سویا به چه صورت است؟ گفت: سویا در بازارگاه شارژ می‌شود اما مساله اینجاست که وقتی ذرت نباشد سویا هم فایده ای ندارد. زیرا این دو نهاده باید باهم به مرغ داده شود و اگر یکی از آنها دیر برسد انگار هیچ نهاده‌ای به مرغ داده نشده است.

وی در ادامه افزود: پیگیر تامین ذرت برای واحدهای مرغداری شده‌ایم ولی هنوز به نتیجه‌ای نرسیده‌ایم.

این فعال بخش خصوصی در پایان گفت: اگر قرار است قیمت‌مرغ دستوری باشد بایستی دولت نهاده‌ها را به موقع در اختیار مرغداران قرار دهد. این درست نیست که تولیدکنندگان مجبور باشند همه نهاده‌های خود را از بازار آزاد تهیه کنند ولی مرغ هایشان با نرخ تعیین شده بفروشند.

انتهای پیام

منبع: ایسنا

کلیدواژه: ذرت مرغ بازار آزاد

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.isna.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «ایسنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۵۵۵ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین

بهزاد غیاثوند مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد شیرینگ پک شده خریداری و در سردخانه‌های این شرکت ذخیره سازی شده است.

وی افزود: این طرح از اواخر سال ۱۴۰۲ تاکنون در استان آغاز شده است و همچنان  ادامه دارد.

مدیر کل پشتیبانی امور دام استان قزوین گفت: این طرح در راستای اجرای سیاست‌های وزارت جهاد کشاورزی با هدف حمایت از تولید و طبق مجوز‌ها و دستورالعمل‌های ابلاغی و پس از هماهنگی با سازمان جهاد کشاورزی، تشکل‌ها و کشتارگاه‌های صنعتی انجام شده است.

باشگاه خبرنگاران جوان قزوین قزوین

دیگر خبرها

  • سامانه خودنویس آرامش را به بازار اجاره مسکن تزریق کرد
  • برگزاری اردوی جهادی دانشجویان دانشگاه آزاد اسلامی گچساران در چهاربیشه+ تصاویر
  • شارژ ۱۹ میلیارد دلاری صندوق توسعه/ تزریق ۱۰۰ همت به مسکن در ۱۴۰۳
  • ضرورت خرید حمایتی تخم مرغ در راستای کاهش زیان مرغداران
  • امکان تامین نهاده دام و طیور با کشت فراسرزمینی/می توان هاب غذایی منطقه شد
  • مرغداران وارد بازی مافیایی واردات مرغ نشوند
  • قصه پرغصه نابودی صنعت فرش استان
  • خرید ۵۳۰ تن گوشت مرغ منجمد در استان قزوین
  • زمینه جذب تسهیلات از بازار سرمایه باید فراهم شود
  • خبر وزیر کشاورزی درباره شکر؛ متقاضیان ثبت نام کنند