Web Analytics Made Easy - Statcounter

آفتاب‌‌نیوز :

سرهنگ احمد شیرانی  درباره وضعیت ترافیکی جاده‌های کشور ، اظهار کرد:‌ گزارش‌های دریافتی حاکی از آن است که تردد در تمامی جاده‌های کشور به شکل آرام و روان در حال انجام است و البته در مقاطعی از آزادراه کرج – قزوین حدفاصل پل فردیس تا ساسانی و آزادراه قزوین – کرج محدوده پل فردیس ترافیک پرحجم و در برخی زمان‌ها نیمه سنگین است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

وی در مورد وضعیت جوی نیز اظهار کرد:‌ در حال حاضر در هیچ یک از جاده‌ها و محورهای اصلی مداخله جوی گزارش نشده است.

شیرانی همچنین از انسداد محور هراز خبر داد و گفت: این محور به دلیل انجام عملیات عمرانی در کیلومتر ۶۳ تا ۶۵ از فردا ۲۱ آذر تا ۲۳ آذرماه به‌صورت کامل و ۲۴ ساعته مسدود می‌شود و لازم است که رانندگان از مسیرهای جایگزین تردد کنند.

وی با اعلام شماره تلفن ۱۲۰ از رانندگان و مسافران خواست که قبل از آغاز حرکت و سفر برای اطلاع از آخرین وضعیت جوی و ترافیکی جاده‌های کشور با این شماره تماس بگیرند.

منبع: خبرگزاری ایسنا

منبع: آفتاب

کلیدواژه: وضعیت جوی و ترافیکی جاده ها وضعیت ترافیکی جاده هراز

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت aftabnews.ir دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «آفتاب» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۶۱۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس

به گزارش خبرگزاری مهر، بر اساس اعلام مرکز مدیریت راه‌های کشور، ترافیک در محور چالوس مسیر (جنوب به شمال) حدفاصل بیلقان تا سرودار سنگین است. در برخی از محورهای استان‌های کرمان، سیستان و بلوچستان و خراسان رضوی نیز شاهد بارش باران هستیم.

همچنین محورهای هشتگرد – طالقان، کمربندی جدید خرانق – یزد، اسپکه – بمپور، یزد – دربید، حاجی آباد – آهنگران، رباط پشت بادام – بیاضه، گلشن – سراوان، گرده کوه – مهریز، مهرستان - ایرانشهر، گنجنامه – تویسرکان، وازک – بلده و پونل – خلخال مسدود است.

کد خبر 6088912 فاطمه صفری دهکردی

دیگر خبرها

  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز یکشنبه ۹ اردیبهشت / تردد روان در محورهای شمالی
  • وضعیت راه‌های کشور؛ تردد روان در جاده‌های شمالی
  • درخواست رانندگان برای رسیدگی به جاده باریک و خطرناک نشتیفان - قائن + فیلم
  • اعلام وضعیت تردد در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • جوی آرام در جاده‌های کشور/ ترافیک پرحجم در ۴ محور
  • آخرین وضعیت جاده‌های کشور؛ امروز شنبه ۸ اردیبهشت / ترافیک در کدام محورها سنگین است؟
  • جوی آرام و ترافیک روان در جاده‌های شمال
  • وضعیت جاده‌ها/ تردد روان در محورهای هراز و فیروزکوه
  • وضعیت جاده‌ها، امروز ۷ اردیبهشت ۱۴۰۳؛ ترافیک سنگین در محور چالوس
  • وضعیت راه‌های کشور؛ ترافیک سنگین در جاده‌های شمالی