Web Analytics Made Easy - Statcounter

سارا خوئینی ها بازیگر سینما و تلویزیون است.سارا خوئینی‌ها با نام مستعار سارا وثوقی نیز بازی کرده‌است. سارا خوئینی متولد سال 1353 است.سارا خوئینی ها همسر سابق چنگیز وثوقی (برادر بهروز وثوقی) است. سارا خوئینی ها از سرقت خودرویش خبر داد.

به گزارش رکنا، نام دیگر سارا خوئینی‌ها، سارا وثوقی است. سارا خوئینی ها هنرپیشه سینما، تلویزیون و تئاتر ایران است.

بیشتر بخوانید: اخباری که در وبسایت منتشر نمی‌شوند!

سارا خوئینی ها متولد 1353 است.

سارقان با شکستن شیشه خودروی ساراخوئینی ها وسایل او را سرقت کردند.حالا خانم بازیگر از سارق درخواست کرده شناسنامه و کارت ملی اش را برگرداند.

سارا خوئینی ها با انتشار عکسی از خودروی خود که سارقان شیشه آن را شکسته و اموال خانم بازیگر را سرقت کرده بودند منتشر کرد واینطور نوشت:

خیلی شوکه شدم وقتی رسیدم کنار ماشینم و این صحنه رو دیدم !

یه کیف پر از مدارک مهم داخل ماشین داشتم که اونم دزدیده شده بود. اما نمیخوام سفارش کنم که این روزا مواظب باشین چون حتما همه میبینیم و میشنویم که دزدی و خفت گیری و …خیلی زیاد شده

میخوام بگم اقایون مسئول یکم فکر کنید ببینید چرا انقدر آدم ها به دزدی رو آوردن ؟!؟

هرچقدر هم که این رفتارها توجیه ناپذیر باشن اما فشار مالی از یه حدی که بگذره ممکنه بعضی ها خیلی کارها بکنند پس قضاوت نکنیم !

بعد میخوام بگم تو روزهایی که فیلم ها و عکس های مردم اصفهان رو میدیدم و قلبم از درد مچاله شده بود ،بچه های کلانتری ۱۰۲ پاسداران هم برخورد خیلی خوبی باهام داشتن هم کیف مدارکم رو برام پیدا کردن !

ازشون خیلی ممنونم و میخوام بگم در هر جایگاه و سمتی ،در هر شغلی که هستیم

وجدان و شرافت که داشته باشیم

برای خدمت کردن قدم برمیداریم و همراه هم میشیم نه مقابل هم !

میخوام بگم همیشه آدم های شریف و درست کار هم پیدا میشن فقط کاش بیشتر باشن کاش بیشتر بشیم ….کاش

پ ن : اقای دزد لطفا شناسنامه و کارت ملی بنده رو هم به دستم برسون

منبع: رکنا

کلیدواژه: سهام عدالت قیمت خودرو کرونا سارا خوئینی ها اخبار حوادث سارا خوئینی ها سارا خوئینی ها سارا خوئینی بازیگر سهام عدالت قیمت خودرو کرونا قیمت فال بازار آزاد بهاره رهنما بازیگران زن معروف بازیگران بازیگران سینمای جهان قیمت دلار دنیا جهانبخت سارا خوئینی ها میخوام بگم

درخواست حذف خبر:

«خبربان» یک خبرخوان هوشمند و خودکار است و این خبر را به‌طور اتوماتیک از وبسایت www.rokna.net دریافت کرده‌است، لذا منبع این خبر، وبسایت «رکنا» بوده و سایت «خبربان» مسئولیتی در قبال محتوای آن ندارد. چنانچه درخواست حذف این خبر را دارید، کد ۳۳۹۰۱۷۶۴ را به همراه موضوع به شماره ۱۰۰۰۱۵۷۰ پیامک فرمایید. لطفاً در صورتی‌که در مورد این خبر، نظر یا سئوالی دارید، با منبع خبر (اینجا) ارتباط برقرار نمایید.

با استناد به ماده ۷۴ قانون تجارت الکترونیک مصوب ۱۳۸۲/۱۰/۱۷ مجلس شورای اسلامی و با عنایت به اینکه سایت «خبربان» مصداق بستر مبادلات الکترونیکی متنی، صوتی و تصویر است، مسئولیت نقض حقوق تصریح شده مولفان در قانون فوق از قبیل تکثیر، اجرا و توزیع و یا هر گونه محتوی خلاف قوانین کشور ایران بر عهده منبع خبر و کاربران است.

خبر بعدی:

شگرد عجیب سرقت در مترو

به گزارش خبرآنلاین؛سردار علی ولیپور گودرزی در این‌باره گفت: چندی پیش زن جوانی به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه و با طرح شکایت خود گفت که قصد داشته تا در مترو بلیت بخرد که مرد میانسالی نزد او رفته و با چرب زبانی کارت این زن را را برای کمک کردن در پرداخت از او گرفت، اما ساعتی بعد با پیامک بانکی برداشت پول متوجه شده که این مرد کارت او را گرفته و کارت دیگری را در اختیار او گذاشته است.

ایسنا در خبری نوشت:وی افزود: کارآگاهان در نخستین‌گام برای تحقیقات میدانی راهی ایستگاه مورد نظر شدند و با بازبینی دوربین‌های مداربسته هویت متهم را شناسایی کردند که در ادامه نیز مشخص شد وی از افراد زیادی با همین شیوه سرقت کرده است. کارآگاهان در گام بعدی با روش‌های علمی و بررسی‌های تخصصی مخفیگاه متهم را شناسایی کرده و پس از انجام هماهنگی‌های لازم با مرجع قضایی و اخذ مجوز عملیات، این فرد را در یک عملیات پلیسی دستگیر و به مقر انتظامی منتقل کردند.

ولیپور گودرزی گفت: متهم پس از انتقال به پایگاه هفتم پلیس آگاهی هدف تحقیقات قرار گرفت و در جریان بازجویی‌های انجام شده به جرم سرقت از کارت بانکی مالباخته با شگرد تعویض کارت اعتراف کرد.

رئیس پلیس آگاهی تهران بزرگ با بیان اینکه متهم برای روشن شدن زوایای پنهان پرونده در اختیار کارآگاهان پایگاه هفتم پلیس آگاهی قرار گرفت، خاطرنشان کرد: چنانچه شهروندان با این شگرد هدف سرقت قرار گرفته‌اند می‌توانند به پایگاه هفتم پلیس آگاهی تهران بزرگ مراجعه کنند.

۲۳۳۲۱۷

برای دسترسی سریع به تازه‌ترین اخبار و تحلیل‌ رویدادهای ایران و جهان اپلیکیشن خبرآنلاین را نصب کنید. کد خبر 1900291

دیگر خبرها

  • نمایش «اسب قاتلین» دو اجرایی شد
  • رسوایی: سرقت از والنسیا در بارسلون! (عکس)
  • تصویری دیده نشده از علی انصاریان در پشت صحنه یک فیلم
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج با مهران مدیری!
  • ذوق خانم بازیگر برای ازدواج به مهران مدیری!
  • چپ‌کردن عجیب ماشین چینی توی کوچه! (فیلم)
  • بازیگر سرشناس به اتهام تعرض جنسی بازداشت شد
  • خفتگیری و سرقت از مهاجم سابق استقلال!
  • انتقاد بازیگر قدیمی به جیغ و دست و هورا در شب آخر عروسک‌خونه
  • شگرد عجیب سرقت در مترو